Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej

Data: 2010-09-05 20:40:29
Autor: pluton
Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul187182.html

No i co w tym dziwnego ? Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
pokazal pogląda i wyleciał.

Nullification

Data: 2010-09-05 21:35:34
Autor: wekon
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:i60o6n$7f4$1inews.gazeta.pl...
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul187182.html

No i co w tym dziwnego ?

W sumie przy obecnej władzy to faktycznie to już tak nie szokuje.

Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
pokazal pogląda i wyleciał.

Co ma piernik do wiatraka. Gdzie wyleciał Migalski, skąd i gdzie? Znowu GWno. Siedzi na ciepłej posadzie i będzie siedział do końca kadencji. Patrząc po ostatniej wypowiedzi to nawet żałuje, że tak sobie nim wsi24 dupę wytarły.

wekon

Data: 2010-09-05 22:07:18
Autor: pluton
Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej

> No i co w tym dziwnego ?

W sumie przy obecnej władzy to faktycznie to już tak nie szokuje.

Chlopie, co ty piurdolisz ? Jest sobie prywatna szkola,
w ktorej nie lubia pisolizow.
W tej szkole jest baba, ktora robi preziowi laske.
No wiec dostaje kopa i fora ze dwora. Niech sobie idzie do
szkoly, gdzie prezio jest Bogiem.

Co ma wladza do tego ?

Jakbys pracowal w prywatnej firmie, ktora hoduje kwiatki
i zaczal tam pieprzyc o hodowli drzewek, a szef by cie wyj**ał
na ryj, to tez bys wladze obwinial ?

>Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
> pokazal pogląda i wyleciał.

Co ma piernik do wiatraka. Gdzie wyleciał Migalski, skąd i gdzie? Znowu
GWno. Siedzi na ciepłej posadzie i będzie siedział do końca kadencji.

Ano ma. Migalski siedzial w firmie, ktora lize kakao preziowi,
a on raz nie liznął.
No i wylecial z posadki pisoliza. Do konca kadencji posiedzi na posadce
w parlamencie , a potem pojdzie zryc trawe.
Nikt go jako niezaleznego komentatora nie wezmie, bo mu z pyska
preziowym gownem wali. Zadna inna partia tez go nie wezmie, chyba ze jakas
samoobora albo mlodziez wszechpolska giertycha.
Pis go sponiewiera na maksa , bo prezio nie wybacza i zadnej posadki
juz nie znajdzie.  W tym sensie wylecial.
A na razie preziek sam sobie w stope strzelil, bo jak znam zycie to kazdy
usadowiony na posadce oddaje kawal kasy na partie, ktora go usadowila.
A teraz pis dostanie gowno od migalskiego.

Nullification

Data: 2010-09-06 10:26:48
Autor: wekon
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:i60t9d$q7v$1inews.gazeta.pl...

> No i co w tym dziwnego ?

W sumie przy obecnej władzy to faktycznie to już tak nie szokuje.

Chlopie, co ty piurdolisz ? Jest sobie prywatna szkola,
w ktorej nie lubia pisolizow.

Studentów też dobierają po linni? Sprzątaczka też przechodzi test preferencji politycznych?  To mają być argumenty? Tłuamczysz jak dziecko dziecku, z tą różnicą że ja nim nie jestem.

Co ma wladza do tego ?

Za komuny też władza do tego nic nie miała, więc nie pytaj co ma władza do tego. Jakby to było za PiSu, to byś się dowiedział z wsi24 o kneblowaniu dziennikarzy.

>Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
> pokazal pogląda i wyleciał.

Z tym Migalskim to nie wyolbrzymiaj. Kaja się chłopak i trochę mu wstyd, że za srajtaśme porobił dla wsi24:
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/wywiady/news/pis-powinno-zamknac-buzie-w-tej-sprawie,1527946

A teraz pis dostanie gowno od migalskiego.

Gówno to by dostał Tusk jakby Palikota pogonił, Migalski to mógł co najwyżej na drożdżówkę dawać.

wekon

Data: 2010-09-06 02:02:45
Autor: zbig
On 6 Wrz, 10:26, "wekon" <we...@op.pl> wrote:

> [...]

preferencji politycznych?  To mają być argumenty? Tłuamczysz jak dziecko
dziecku, z tą różnicą że ja nim nie jestem.
Chyba jednak jesteś , skoro ten absolutnie rzeczowy argument do ciebie
nie trafia a powinien. Studentów dobierają po linii "finansowej" a
podejrzewam , że poglądy polityvzne sprzątaczki, które nie uczy
studentów nie są dla władz uczelni istotne

> Co ma wladza do tego ?

Za komuny też władza do tego nic nie miała, więc nie pytaj co ma władza do
tego.
Chyba jesteś rzeczywisście dzieckiem, skoro nie wiesz , że za komuny
władza miała WSZYSTKO do tego

>Jakby to było za PiSu, to byś się dowiedział z wsi24 o kneblowaniu
dziennikarzy.
Oczywiście, pod warunkiem, że byłaby to szkoła publiczna.

Data: 2010-09-10 19:47:40
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:70221f34-b95c-42bb-ab12-41af94dbc7dcm1g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

Chyba jednak jesteś , skoro ten absolutnie rzeczowy argument do ciebie
nie trafia a powinien. Studentów dobierają po linii "finansowej" a

podejrzewasz ale nie myślisz. Idąc tym twoim podejrzeniem: co ze studentami o poglądach prawicowych? Płacą więc wymagają, a mi ręce opadają.

wekon

Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej