Janina Ochojska terrorystką?

Data: 2012-02-14 19:08:01
Autor: Grzegorz Z.
Janina Ochojska terrorystką?
(...) Izraelskie buldożery w asyście wojska i policji wyburzyły w
poniedziałek prawie całą beduińską wioskę Rahawa na południu Zachodniego
Brzegu. Zniszczyły m.in. starożytną cysternę na wodę wyremontowaną przez
PAH za pieniądze z polskiego budżetu.

"Poprosiłem o złożenie wizyty w MSZ ambasadora Izraela w Warszawie. W
trakcie tej rozmowy wyraziłem zaniepokojenie działaniami władz izraelskich
w strefie C, które związane są bezpośrednio ze zniszczeniem jednej z
cystern budowanych przez Polską Akcję Humanitarną m.in. ze środków, które
PAH otrzymywała z MSZ" - powiedział we wtorek PAP i IAR wiceszef naszej
dyplomacji Jerzy Pomianowski. Zaznaczył, że izraelscy eksperci twierdzą, że cysterny zbudowane przez PAH
były nielegalne.

Wszystkie obiekty w wyburzonej wiosce zostały zbudowane bez pozwoleń
wydawanych przez izraelską administrację zarządzającą terytoriami
okupowanymi. Palestyńczycy zamieszkujący obszary kategorii C, czyli ponad
60 proc. powierzchni Zachodniego Brzegu, muszą zdobyć takie pozwolenie, by
móc wyczyścić starą studnię czy cysternę, postawić zadaszenie dla kur,
ogrodzenie dla bydła, namiot czy dom. (...)

http://www.polskatimes.pl/artykul/507847,ambasador-izraela-na-dywaniku-w-msz-izraelska-armia,id,t.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Janina Ochojska terrorystką?