Jankesi w natarciu !!

Data: 2011-02-22 17:34:24
Autor: cyc
Jankesi w natarciu !!
Coraz to nowe hordy jankeskich bulterierow , odwolujacych  sie do demokracji podpalaja kolejne czesci swiata w celu wprowadzenia amerykankich porzadkow !.
Te porzadki nalezy rozumiec jako porzadki dyktatury i satrapy , jako porzadki hegemona i wladcow swiata .
Jak dlugo uda sie jeszcze jankesom utrzymac ten status ? .
Pewnie sa to ostatnie podrygi . Tak to wyglada .Chinczycy deptaja im po poetach a ich sila juz dzisiaj pozwolilaby na zdeptanie jankeskiej glizdy . Niestety Chinczycy sa kraje spokojnym i dalekim od jankeskiej " kultury " , kultury ktora pozwala na ciemiezenie narodow .
Jankeskie chamstwo zostanie wnet we wlasciwy sposob przez swiat "podsumowane " a wtedy .............................i zydom nie zazdroszcze !.

cyc

Data: 2011-02-22 12:45:24
Autor: Antenka
Jankesi w natarciu !!
On 22 Lut, 17:34, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Coraz to nowe hordy jankeskich bulterierow , odwolujacych  sie do demokracji
podpalaja kolejne czesci swiata w celu wprowadzenia amerykankich porzadkow
!.
[...]

Cycek - picek , aleś odkrycia dokonał! A o New World Order słyszał?
No!Obecnie  na naszych oczach dokonuje się ostateczne starcie -
całkowite podporządkowanie państw i narodów "ciemnej mocy" - rządowi
światowemu - za sznureczki pociąga "niewidzialna ręka z kielnią i
fartuszkiem". Teraz tylko czipek pod skórę, kamery w każdym domu, na
ulicy i Big Brother będzie miał oko na ciebie cycku. Nawet
zarejestruje, o której godznie wchodzisz i wychodzisz z WC.

Antenka

P.s. Jestem śmiertelnie poważna - wiem o czym piszę ; - /

Data: 2011-02-23 09:04:36
Autor: Polok Prawdziwy
Jankesi w natarciu !!
Am Tue, 22 Feb 2011 12:45:24 -0800 (PST) schrieb Antenka:

[...]

Notocemu Buszowi, a nowet pirsemulepsemu Krowiożowi łobciongnełabyś nawet
bezpodmycio...!?

Co myślis, zejak za "nimi" bedzies, toci "czipa" wcipem niewsadzom...!?

ZAMAŁOś i ZABIDNO JEZEZEś...!!!

PS - a cheba wis łotym, ze np. .NET 5 poziomuw mo...!

- jo tes wim, łocym beblom...

Data: 2011-02-23 02:08:22
Autor: Antenka
Jankesi w natarciu !!
On 23 Lut, 09:04, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:
> [...]

> Cycek - picek , ale odkrycia dokona ! A o New World Order s ysza ?
> No!Obecnie  na naszych oczach dokonuje si ostateczne starcie -
> ca kowite podporz dkowanie pa stw i narod w "ciemnej mocy" - rz dowi
> wiatowemu - za sznureczki poci ga "niewidzialna r ka z kielni i
> fartuszkiem". Teraz tylko czipek pod sk r , kamery w ka dym domu, na
> ulicy i Big Brother b dzie mia oko na ciebie cycku. Nawet
> zarejestruje, o kt rej godznie wchodzisz i wychodzisz z WC.

> Antenka

> P.s. Jestem miertelnie powa na - wiem o czym pisz ; - /

Notocemu Buszowi, a nowet pirsemulepsemu Krowio owi obciongne aby nawet
bezpodmycio...!?

Co my lis, zejak za "nimi" bedzies, toci "czipa" wcipem niewsadzom...!?

ZAMA O i ZABIDNO JEZEZE ...!!!

PS - a cheba wis otym, ze np. .NET 5 poziomuw mo...!

- jo tes wim, ocym beblom...

 Nie wcinaj się! A teraz spadaj obleśny luju z obory bleee Że też
taki gad po ziemi jeszcze chodzi tfu!

Antenka

Data: 2011-02-23 12:25:37
Autor: Polok Prawdziwy
Jankesi w natarciu !!
Am Wed, 23 Feb 2011 02:08:22 -0800 (PST) schrieb Antenka:

 Nie wcinaj się! A teraz spadaj obleśny luju z obory bleee Że też
taki gad po ziemi jeszcze chodzi tfu!

Tota twoja "miłośćbliźniego"...?

- i zopewne zbawionom być i donieba pujść chces...?

Prosto wsparem ciem ten twuj bug KOPNIE...!!!

Data: 2011-02-22 17:49:19
Autor: Hans Koss
Jankesi w natarciu !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ik0oil$1e8$1news.onet.pl...
Coraz to nowe hordy jankeskich bulterierow , odwolujacych  sie do demokracji podpalaja kolejne czesci swiata w celu wprowadzenia amerykankich porzadkow !.

Nie będą oni bedą Rosjanie. Taki jest ten świat. Kadafi i ten Mubarak czy jak mu tam to przydupasy Moskwy! Najwyraźniej pasterze wielbłądów nie chcą juz uczyć się rosyjskiego.

HansKoss

Data: 2011-02-23 08:58:24
Autor: Polok Prawdziwy
Jankesi w natarciu !!
Am Tue, 22 Feb 2011 17:49:19 +0100 schrieb Hans Koss:

[...]

Wolem śterdziestu Kacapuw łod jednego Krowioża...!

Data: 2011-02-22 20:15:59
Autor: jadrys
Jankesi w natarciu !!
W dniu 2011-02-22 17:34, cyc pisze:
[...]

No niestety, ale świat od samego swojego początku rządzi się takimi prawami. Zawsze był na  jakiś hegemon internacjonalistyczny.

Data: 2011-02-23 08:56:21
Autor: Polok Prawdziwy
Jankesi w natarciu !!
Am Tue, 22 Feb 2011 17:34:24 +0100 schrieb cyc:

[...]

Niemogem siem jus tego docekać...

Jankesi w natarciu !!