Jankesi znowu nas .... bez mydła

Data: 2009-05-25 10:24:35
Autor: WW
Jankesi znowu nas .... bez mydła
Witam

Jak się okazuje, diabeł zawsze tkwi w szczegółach.

Przypomniał mi się taki stary dowcip, jak to
My dajemy Rosji mięso, w zamian za to otrzymaliśmy 100 000 par
butów ....
Do podzelowania.

Teraz podobnie.
My dajemy USA teren i prawo do zamontowania rakiet skierowanych na
Rosję, w zamian za to otrzymamy jedną (!) baterię antyrakiet...
Do nauki.

Ten świat naprawdę kołem się toczy a historia farsą powraca.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
  ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Jankesi znowu nas .... bez mydła