Jankesi znowu przegrali.

Data: 2011-06-24 16:23:37
Autor: WW
Jankesi znowu przegrali.
Witam

Wreszcie do nich dotaro, e przegrali.
Po raz kolejny najwiksza i najsilniejsza armia wiata dostaa w tyek.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Fhrer"
"Kiedy Niemcy uznaj si za ofiary II Wojny wiatowej, ich ssiedzi powinni zacz si ba. "

Data: 2011-06-24 07:41:00
Autor: Hans Kloss
Jankesi znowu przegrali.
On 24 Cze, 16:23, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Wreszcie do nich dotaro, e przegrali.
 Taaaa... oni od 200 lat ustawicznie tylko przegrywaj. Gdzie im tam
do takich zwycizcw jak my!
J-23
PS. Znajd sobie w sowniku znaczenie sowa "przegra".

Data: 2011-06-24 15:51:38
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa(a):  Taaaa... oni od 200 lat ustawicznie tylko przegrywaj. Gdzie im tam
do takich zwycizcw jak my!
ten facet pisze na tej grupie od lat i nadal nie rozumie polityki w ujeciu
globalnym.

Nie zdaje sobie zupelnie sprawy z tego, ze fakt iz moze pisac w sieci
zawdzecza wlasnie demokracji jankeskiej. Ponadto jesli jankesi przegraja (co go pewnie bardzo ucieszyloby), to
konsekwecje tej przegranej odczuje jako obywatel polski - pierwszy.

Osobiscie znam zarowno Afganczykow, Tunezyjczykow, Chinczykow, i
przedstawicieli innych panstw w ktorych interweniowali jankesi. Znam tez Rosjan ktorzy nauczyli sie demokracji od Amerykanow.

Za Chiny Ludowe ci Rosjanie nie chca powrotu systemu w ktorym musieli
wegetowac, a nie zyc jak bydlo niewolnicze.

Ci ludzie dzieki jankesom dzialajw teraz w tych swoich panstwach i probuja
edukowac oraz pomagac roznymi sposobami swoim ziomkom, bo wyedukowano ich
wlasnie w demokracji jankeskiej.

Ta demokracja w stylu jankeskim nie jest idealna, ale lepszej jak do tej pory nie wynaleziono.

Niereformowalnych, bezmyslnych fanatykow w Polsce jest nadal dostatek.

WW - ma mentalnosc Taliba:)

Data: 2011-06-24 15:53:49
Autor: obserwator
korekta:a nie zyc jak czlowiek tylko jak bydlo niewolnicze.

Za Chiny Ludowe ci Rosjanie nie chca powrotu systemu w ktorym musieli
wegetowac, a nie zyc jak czlowiek tylko jak bydlo niewolnicze.

Data: 2011-06-24 17:55:34
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 17:51,  obserwator pisze:
WW - ma mentalnosc Taliba:)

Raczej typowego szkopa :)

Data: 2011-06-24 15:59:10
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali.
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2011-06-24 17:51,  obserwator pisze:
> WW - ma mentalnosc Taliba:)

Raczej typowego szkopa :)

szkopy tez uczyly sie przeciez od jankesow. WW dezinformuje celowo?

Data: 2011-06-24 18:00:15
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 17:59,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2011-06-24 17:51,  obserwator pisze:
WW - ma mentalnosc Taliba:)

Raczej typowego szkopa :)

szkopy tez uczyly sie przeciez od jankesow. WW dezinformuje celowo?

Sdzisz, e niecelowo ? :)

Data: 2011-06-24 16:12:59
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali.
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
Sdzisz, e niecelowo ? :)

jak ktos udaje ze nie zna faktow, to chyba wiadomo o co chodzi:)

Ja rozumiem, ze ktos moze nie wiedziec, ale jesli wiedza jest ogolnie dostepna
 i weryfikowalna, to nie mozna takiego kogos traktowac powaznie.

Data: 2011-06-24 16:46:25
Autor: WW
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 16:41, Hans Kloss pisze:
[...]

Napadli na Irak i Afganistan pod pretekstem walki z terroryzmem.
Czy pokonali terroryzm ?.
Jako nie zauwayem zmniejszenia kontroli na lotniskach a raczej wrcz przeciwnie.

Wiec jak "wygrali" ?

Data: 2011-06-24 08:01:47
Autor: Hans Kloss
Jankesi znowu przegrali.
On 24 Cze, 16:46, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Napadli na Irak i Afganistan pod pretekstem
Co kogo preteksty obchodz?W realnym yciu licz sie tylo powody.
Czy pokonali terroryzm ?.
Wymie wszystkie zamachy terrorystyczne ktre zdarzyy si na
terytorium US of A od czasu owej napaci.
Wiec jak "wygrali" ?
Jeeli doczytae e "wygrana" oznacza w polityce i na wojnie
osignicie zamierzonych celw to odpowiedz sobie na to pytanie sam.
Ale przedtem sam sobie odpowiedz na pytanie pierwsze-  jaki by
RZECZYWISTY cel amerykaskiej agresji na miujce pokj kraje Irak i
Afganistan, odrzucajc przedtem  idiotyczne i suflowane przez media
absurdy  w rodzaju "bo narkotyki", "bo ropa" itp.
J-23

Data: 2011-06-24 17:19:49
Autor: WW
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 17:01, Hans Kloss pisze:
[...]

Czyli nie osignli adnego celu, ani tego oficjalnego ani skrytego.

Data: 2011-06-24 18:00:13
Autor: the_foe
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 17:19, WW pisze:
Czyli nie osignli adnego celu, ani tego oficjalnego ani skrytego.

LOL

glownie chodzi o to
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cie%C5%9Bnina_Ormuz

W tej chwili Amerykanie kontroluja, lub moga dosc swobodnie dzialac w przstrzeni prawie wszystkich krajow sasiadujacych z Iranem. Chyba tylko Azerbejdzan im zostal do obsadzenia ...

--
the_foe

Data: 2011-06-24 18:26:20
Autor: bolek
Jankesi znowu przegrali.

Uytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa w wiadomoci news:c6bcdf28-b754-4610-bf72-40614ea90728j15g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

No wanie jaki by ten cel ?
Teraz uciekn do domu, a biedni Afgaczycy ktrzy im zaufali
dostan si w apy Talibw.
Tak samo wyruchali Wietnamczykw.

bolek

Data: 2011-06-24 18:45:12
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 18:26, bolek pisze:
No wanie jaki by ten cel ?
Teraz uciekn do domu, a biedni Afgaczycy ktrzy im zaufali
dostan si w apy Talibw.
Tak samo wyruchali Wietnamczykw.

Wietnamczycy teraz sobie pluja w brode, ze jankesi w koncu sie wycofali
z Wietnamu. A talibowie to wg ciebie kto ? :)

Data: 2011-06-24 18:54:40
Autor: bolek
Jankesi znowu przegrali.

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e04bf1a$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To bya zwierzyna owna dla Jankesw.
Teraz sobie odbij na kolaborantach.

Data: 2011-06-24 16:59:27
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa(a):

> [...]
>>

> Wietnamczycy teraz sobie pluja w brode, ze jankesi w koncu sie wycofali
> z Wietnamu. A talibowie to wg ciebie kto ? :)

 a dla Talibow zwierzyna lowna sa obywatele ich kraju. Warto jednak sie co
nieco zorietowac jak sytuacja naprawde wyglada. Nie zyczylbym ci abys dostal sie w lapy Talibow.

Data: 2011-06-24 19:06:51
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 18:59,  obserwator pisze:
[...]

Siejesz wroga propagande, talibowie to nie al-kaida. Jankesi teraz
mowia, ze nalezy rozmawiac z talibami. Talibowie to nie terrorysci.

Dlatego zadalem to pytanie dla bolka, ale jak zwykle okazalo sie zbyt
trudne dla niego :)

Data: 2011-06-24 19:35:12
Autor: bolek
Jankesi znowu przegrali.

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e04c42c$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co za rnica czy to al-kaida czy Talibowie.
I tych i tych jankesi zepchnli do podziemia.
Ja tylko wspczuj tym Afgaczykom ktrzy postawili na jankesw.
Teraz bd musieli sami ucieka w gry.

bolek

Data: 2011-06-24 19:13:09
Autor: A. Filip
Jankesi znowu przegrali (Afganistan 1.1 = Wietnam 2.0)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-06-24 18:26, bolek pisze:
No właśnie jaki był ten cel ?
Teraz uciekną do domu, a biedni Afgańczycy którzy im zaufali
dostaną się w łapy Talibów.
Tak samo wyruchali Wietnamczyków.

Wietnamczycy teraz sobie pluja w brode, ze jankesi w koncu sie wycofali
z Wietnamu. A talibowie to wg ciebie kto ? :)

A ci gupi Wietnamczycy to niby byli na prostej drodze do zostania 51
stanem USA? :-)

Jankesi w Afganistanie "nie wygrali" bo partyzanta Talibów po 8 latach
kontroluje spore obszary Afganistanu [nawet w prowincji min. Klicha (PO)].
A różnica między militarną klęską w wojnie o przetrwanie i żebraniem o
bezwarunkowy pokój a "*wyraźnie* nie sukcesem" w małej wojence o
drugorzędnym znaczeniu jest chyba oczywista. Tylko że to same USA się
wpierdoliły w obecne prestiżowe kłopoty tym jak *SAME* rozdmuchały
znaczenie "odbicia" Afganistanu :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Epoka zwłoki, pół środków, łagodzenia i wyciszania, przekładania na później,

Data: 2011-06-24 10:27:14
Autor: Hans Kloss
On 24 Cze, 19:13, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

A ci gupi Wietnamczycy to niby byli na prostej drodze do zostania 51
stanem USA? :-)
Byli na prostej drodze do zostania tym czym jest obecnie Korea
Poudniowa. Pojed, sprawd, zwied przy okazji Pnocna i nie
zapomnij porwna.
Jankesi w Afganistanie "nie wygrali" bo partyzanta Talibw
Jeszcze raz: co byo celem operacji militarnej w Afganistanie?
Przypominam: obalenie rzdu talibw, zlikwidowanie afgaskich baz Al
Quaidy, fizyczna eliminacja jak najwikszej iloci jej przywdcw.
Czy cel zosta osignity?
J-23

Data: 2011-06-24 19:51:22
Autor: A. Filip
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
[...]

Południowa. Pojedź, sprawdź, zwiedź przy okazji Północna i nie
zapomnij porównać.

A na drodze do wspaniałego czego byłyby dzisiejsze USA gdyby dwa wieki
temu te głupki nie odrzuciły w *zbrojnej* walce jaśnie oświeconej
monarchii brytyjskiej? :-)

Jankesi w Afganistanie "nie wygrali" bo partyzanta Talibów
Jeszcze raz: co było celem operacji militarnej w Afganistanie?
Przypominam: obalenie rządu talibów, zlikwidowanie afgańskich baz Al
Quaidy, fizyczna eliminacja jak największej ilości jej przywódców.
Czy cel został osiągnięty?

Ty rżniesz idiotę czy wcale nie musisz? *TE* cele zostały osiągnięte
lata temu w stopniu bardzo zbliżonym do dzisiejszego. Osama zaś nie
został zabity w Afganistanie.
Wiec co by hamerykany *teraz* nie pierdoliły ich *wieloletnie*
zachowanie w Afganistanie dowodzi że pierwotnie głoszone cele "uległy zmianie" albo że przez lata zachowywali się jak idioci.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Trzy dni mglistej pogody, a stałbym się panem Londynu.

Data: 2011-06-24 19:58:22
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali (Afganistan 1.1 = Wietnam 2.0)
W dniu 2011-06-24 19:51, A. Filip pisze:
Ty rniesz idiot czy wcale nie musisz? *TE* cele zostay osignite
lata temu w stopniu bardzo zblionym do dzisiejszego. Osama za nie
zosta zabity w Afganistanie.

Zostal zabity tam czy nie to teraz nie ma znaczenia. Jankesi sa skorzy
do rozmow z talibami, ktorych nie uwazaja za terrorystow jak al-kaide.

Data: 2011-06-24 18:17:25
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali (Afganistan 1.1 = Wietnam 2.0)
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):  Jankesi sa skorzy
do rozmow z talibami, ktorych nie uwazaja za terrorystow jak al-kaide.

i rozmawiaja z talibami. Niedawno wyemitowano film nakrecony przez jankeskich
zolnierzy ktorzy ten film zrobili aby pokazac spoleczenstu co sie rzeczywiscie
dzieje w Afganistanie i jak tam dzialaja, bo byli atakowani za to, ze
zachowuja sie bestialsko.

Film jest przerazajacy, bo niektore sceny sa nieocenzurowane ale bardzo
drastyczne, kiedy np. rozrywany jest na strzepy ich kolega, po zamachu
partyzantki Talibskiej. Jak pronuja edukowac ludnosci i tlumaczyc kim sa dla nich ich ciemiezyciele talibscy. Prymitywizm talibow jest przerazajacy
a mamy przeciez wiek XXI.

Pokazano rowniez jak jankesi probuja nawiazac kontakt ze starszyzna talibska.
Jak wyplacaj odszkodowania, za zabite np. zwierzeta hodowlane lub uszkodzone
przez nich budynki.

Ta interwencja ma faktycznie zupelnie inne oblicze, anizeli probuja wmawiac ludziom prosowieccy politycy.

Data: 2011-06-24 20:39:58
Autor: A. Filip
" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):  Jankesi sa skorzy
[...]

No to do kurwy nędzy dlaczego "wspaniałym hamerykanom" idzie jak po
grudzie "afganizacja" wojny? (stworzenie *porządnej* armii i policji Afgańskiej).
<ironia> Bo te gupie afgańce nie wiedzą co dla nich jest dobre i dopiero
USA musi ich uszczęśliwiać na siłę? </ironia>

P.S. A władza ludowa to nie tłumaczyła ludziom kim są dla nich post
sanacyjni ciemiężyciele? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Śmiejący się tygrys nie pokazuje zębów.

Data: 2011-06-24 18:49:39
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali (Afganistan 1.1 = Wietnam 2.0)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a): No to do kurwy ndzy dlaczego "wspaniaym hamerykanom" idzie jak po
grudzie "afganizacja" wojny? (stworzenie *porzdnej* armii i policji Afgaskiej).
<ironia> Bo te gupie afgace nie wiedz co dla nich jest dobre i dopiero
USA musi ich uszczliwia na si? </ironia>

Aganczycy ktorzy poznali cywilizacje jankeska, popieraj interwencje.
Pisze to na podstawie rozmow z Afganczykami, ktorzy chyba najlepiej znaja
sytuacje tego kraju. Sytuacja jest analogiczna do tej ktora sami przezylismy. To my jako Polacy najlepiej znamy swoje realia. Inne panstwa maja taka optyke,
jaka przekazuja im posrednicy np. ci, ktorzy dorwali sie do wladzy i przekazuja za granice to co im pasuje, a nie to co jest dobre dla calego
spoleczenstwa.

W Polsce nadal taka sytuacja trwa, bo nadal artykuly o Polsce pisane sa w
Warszawie i przekazywane do prasy zachodniej, a pozniej przedstawiane Polakom,
jako opinia zagraniczna.

P.S. A wadza ludowa to nie tumaczya ludziom kim s dla nich post
sanacyjni ciemiyciele? :-)

wiem, ze to byla ironia, ale nie kazdy moze ja zalapac wiec dla pewnosci
komentuje na powaznie:) --

Data: 2011-06-25 01:58:57
Autor: Hans Kloss
Jankesi znowu przegrali (Afganistan 1.1 = Wietnam 2.0)
On 24 Cze, 19:51, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

A na drodze do wspaniaego czego byyby dzisiejsze USA gdyby dwa wieki
temu
Nie wiadomo. By moe wier ludnoci takiej Anglohameryki mieszkaaby
dzi na Marsie, a reszt stanowiaby populacja obu amerykaskich
kontynentw.
Ty rniesz idiot czy wcale nie musisz? *TE* cele zostay osignite
lata temu w stopniu bardzo zblionym do dzisiejszego.
Na razie gupota popisujesz si ty i to w rwnym stopniu co
bezczelnoci. Potrafisz odrni wojn od OKUPACJI? Okupacji nie da
si (jak to sugeruje nie najmdrzejszy tytu wtku) "przegra" ani
"wygra", mona j jedynie kontynuowa albo zakoczy. Bo wojna
zostaa wygrana ju dawno temu i by to "blitzkrieg" w imponujcym
stylu.
 albo e przez lata zachowywali si jak idioci.
Bzdury wolno pieprzy kademu z czego korzystasz na tej grupie bez
umiaru. A wystarczyo odpowiedzie sobie samemu na pytanie "po co
Amerykanie okupuj Afganistan".
J-23

Data: 2011-06-25 07:27:27
Autor: robertbig
On 25 Cze, 10:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
 Bo wojna
zostaa wygrana ju dawno temu i by to "blitzkrieg" w imponujcym
stylu

Haams ,chory jestes ? Nie musisz tu fantazjowa.
Kade dziecko wie ,ze uss-mani nigdy nie walczyli z adna armia
afgaska ,na adnym froncie.
Bo tam nie ma regularnej armi ani wojskowych obiektw talibanu.
Robili co robi , ciagle to samo . Od inwazji do odwrotu. Tzn.
patroluja, inwigiluja ,torturuja ,przekupuja, grabia, morduja.
Przy okazji nadal szeroko wspieraja narkobiznes. Ktry jest podstawa
bytu zarwno tych "zych " jak i dobrych afganw.
Nasaczjac narkotykami nie tylko europe zachodnia. Ale w ogromnej
mierze kraje takie jak Iran, Turcja, Rosja.

Data: 2011-06-25 16:32:58
Autor: u2
W dniu 2011-06-25 16:27, robertbig pisze:
Przy okazji nadal szeroko wspieraja narkobiznes. Ktry jest podstawa
bytu zarwno tych "zych " jak i dobrych afganw.

No to bardzo dobrze, ze wspieraja. Hera wedruje do Rosji wykanczajac
ruskich.

Data: 2011-06-25 07:41:49
Autor: robertbig
On 25 Cze, 16:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> bytu zarwno tych "zych " jak i dobrych afganw.

No to bardzo dobrze, ze wspieraja. Hera wedruje do Rosji wykanczajac

A jutro  pjdziesz do  kocioa , bedzic o mioci
blizniego ,niezabijaniu  itp "wartosciach " ???
Pewnie pjdziesz ...

Data: 2011-06-25 21:34:26
Autor: u2
W dniu 2011-06-25 16:41, robertbig pisze:
On 25 Cze, 16:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nie cycuj kacapie, ile razy mam powtarzac do twojej zakutej paly, ze nie
jestem ani katolem, ani pisiorem ? :)

A tak swoja droga to co ty tam cpasz cycek w Rosji ? :)

Data: 2011-06-25 13:57:24
Autor: robertbig
On 25 Cze, 21:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Nie cycuj kacapie, ile razy mam powtarzac do twojej zakutej paly, ze nie
jestem ani katolem, ani pisiorem ? :)

A tak swoja droga to co ty tam cpasz cycek w Rosji ? :)

Jak to durna pao , nie wiesz co ruskie paja ???
Walonki . A cby innego...

Data: 2011-06-25 17:28:03
Autor: A. Filip
Jankesi znowu przegrali [Niech Afganistan świeci narko-przykładem Ameryce Łacińskiej :-) ]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-06-25 16:27, robertbig pisze:
Przy okazji nadal szeroko wspieraja narkobiznes. Który jest podstawa
bytu zarówno tych "złych " jak i dobrych afganów.

No to bardzo dobrze, ze wspieraja. Hera wedruje do Rosji wykanczajac
ruskich.

Czy Rosja "ma prawo" "w rewanżu" w praktyce wspierać narkobiznes w
ameryce łacińskiej? :-)

Zasada wzajemności najświętszą jest (między w miarę równymi).

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie wiem kto jest praworządny, ja jestem prawożądny.

Data: 2011-06-25 21:35:49
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali [Niech Afganistan wieci narko-przykadem Ameryce aciskiej :-) ]
W dniu 2011-06-25 17:28, A. Filip pisze:
No to bardzo dobrze, ze wspieraja. Hera wedruje do Rosji wykanczajac
ruskich.
Czy Rosja "ma prawo" "w rewanu" w praktyce wspiera narkobiznes w
ameryce aciskiej? :-)

Zasada wzajemnoci najwitsz jest (midzy w miar rwnymi).

Sadzisz, ze ruscy nie wspieraja kolumbijskie kartele ? :)

Data: 2011-06-25 22:24:38
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A ktoś ich złapał za rękę? :-)

Bo USA&NATO zostały złapane za rękę na tym że po przejęciu przez nie
Afganistanu produkcja narkotyków (opium) tam dynamicznie wzrosła bo
talibowie *jak rządzili* to akurat produkcje narkotyków zwalczyli.
Jak ktoś jest złośliwy to może wręcz powiedzieć że USA&NATO (w tym Polska)
skutecznie zadziałały w interesie Afgańskich producentów narkotyków :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kwiaty na grobie wroga pachną upajająco.

Data: 2011-06-25 23:19:52
Autor: Krzysiek
Jankesi znowu przegrali [Niech Afganistan świeci narko-przykładem Ameryce Łacińskiej :-) ]
Hallo,

a czy, Pana zdaniem, to jest zlem??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-06-26 08:29:23
Autor: u2
W dniu 2011-06-25 23:19, Krzysiek pisze:
a czy, Pana zdaniem, to jest zlem??

Oczywiscie, ze zlem, bo nie placa podatkow nam :)

Data: 2011-06-26 09:10:37
Autor: Krzysiek

"u2"  schrieb im Newsbeitrag news:4e06d1c5$0$2438$65785112news.neostrada.pl... [...]
Oczywiscie, ze zlem, bo nie placa podatkow nam :)

eeeeeeeh... teraz to zawisc przez Pana przemawia... to nieladnie, no i w niedziele,
to grzech.
Powinien Pan rozejrzec sie w I-necie, sporo milych i uczynnych ludzi doradza jak
poprzez modlitwy uniknac grzechu.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-06-26 10:21:29
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali [Niech Afganistan wieci narko-przykadem Ameryce aciskiej :-) ]
W dniu 2011-06-26 09:10, Krzysiek pisze:
Hallo,

"u2"  schrieb im Newsbeitrag
> [...]
[...]
[...]

Jaka zawisc, stwierdzam fakty, nieplacenie to grzech glowny.

Data: 2011-06-26 08:25:41
Autor: u2
W dniu 2011-06-25 22:24, A. Filip pisze:
Sadzisz, ze ruscy nie wspieraja kolumbijskie kartele ? :)
A kto ich zapa za rk? :-)

Bo USA&NATO zostay zapane za rk na tym e po przejciu przez nie
Afganistanu produkcja narkotykw (opium) tam dynamicznie wzrosa

A w Kolumbii to produkcja niby zmalaa ? :)

Data: 2011-06-26 10:40:19
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A w Kolumbii to produkcja niby zmalała ? :)

A Ruscy od kiedy to okupują Kolumbię? :-)

Możesz się wypowiedzieć na temat wzrostu produkcji narkotyków na Kubie i
w Wenezueli (państwach zbliżonych do strefy wpływów Rosji)? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Szybka decyzja to połowa zwycięstwa.

Data: 2011-06-26 11:02:07
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 10:40, A. Filip pisze:
A w Kolumbii to produkcja niby zmalaa ? :)

A Ruscy od kiedy to okupuj Kolumbi? :-)

A jankesi to niby okupuja Afganistan ?

Moesz si wypowiedzie na temat wzrostu produkcji narkotykw na Kubie i
w Wenezueli (pastwach zblionych do strefy wpyww Rosji)? :-)

A co mnie te slugusy kremla obchodza ?

Data: 2011-06-26 12:48:39
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-06-26 10:40, A. Filip pisze:
A w Kolumbii to produkcja niby zmalała ? :)

A Ruscy od kiedy to okupują Kolumbię? :-)

A jankesi to niby okupuja Afganistan ?

*W praktyce* jak najbardziej.

Możesz się wypowiedzieć na temat wzrostu produkcji narkotyków na Kubie i
w Wenezueli (państwach zbliżonych do strefy wpływów Rosji)? :-)

A co mnie te slugusy kremla obchodza ?

A co mnie wykręty USA obchodzą? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wystarczy kobiecie trzy razy powiedzieć, że jest ładna, aby za

Data: 2011-06-26 13:27:08
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 12:48, A. Filip pisze:
A jankesi to niby okupuja Afganistan ?
*W praktyce* jak najbardziej.

Wycofaja sie, to bedzie tak w Wietnamie, wielki exodus Afganczykow i
wszystko wskazuje na to, ze tak bedzie.

> A co mnie te slugusy kremla obchodza ?
A co mnie wykrty USA obchodz? :-)

A w USA murzynow bija ? :)

Data: 2011-06-26 17:19:51
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali [Niech Afganistan wieci przykadem odporu uszczliwianiu si]
W dniu 2011-06-26 17:04, A. Filip pisze:
Wycofaja sie, to bedzie tak w Wietnamie, wielki exodus Afganczykow i
> wszystko wskazuje na to, ze tak bedzie.
No a kto to *SPIERDOLI*? Ja nawet mog jako tam (z niezbyt wielkim
trudem) zrozumie *pocztkowy* "entuzjazm i optymizm" tylko e on
wyjania co najwyej pierwsze 3 z 8 lat okupacji Afganistanu.

Cel jankesow byl jasny zabicie Bin Laden i likwidacja Al-Kaidy. Cel
zostal osignity. A ze talibowie nie chca jankesow to juz inna sprawa. :)

Data: 2011-06-26 19:25:12
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 19:17, A. Filip pisze:
Cel jankesow byl jasny zabicie Bin Laden i likwidacja Al-Kaidy. Cel
> zostal osignity. A ze talibowie nie chca jankesow to juz inna sprawa. :)
Jak ju pisaem "zachowanie USA w Afganistanie przez 8 lat ni wuja nie
odpowiadao temu deklarowanemu teraz celowi 'pod wycofywanie'".

W koncu dopadli cel i go zlikwidowali. Oczywiscie calkowitej pewnosci
nigdy nie bedziemy mieli, bo tylko Obama i Clinton wiedza co bylo grane :)

Data: 2011-06-26 17:04:56
Autor: A. Filip
Jankesi znowu przegrali [Niech Afganistan świeci przykładem odporu uszczęśliwianiu siłą]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

No a kto to *SPIERDOLIŁ*? Ja nawet mogę jakoś tam (z niezbyt wielkim
trudem) zrozumieć *początkowy* "entuzjazm i optymizm" tylko że on
wyjaśnia co najwyżej pierwsze 3 z 8 lat okupacji Afganistanu.

Błąd można wybaczyć, uporczywe trwanie w błędzie jest niewybaczalne.
Zaś podejście (polityczne) "musimy tkwić w (tej) gnojówce bo w nią
(sami) ochoczo wdepnęliśmy" to podręcznikowy debilizm (IMHO).

W Afganistanie IMHO odchodzi teraz tylko klasyka unikania politycznej
odpowiedzialności przez odwlekanie grubo poza kadencje tych
co *SPIERDOLILI*.

> A co mnie te slugusy kremla obchodza ?
A co mnie wykręty USA obchodzą? :-)

A w USA murzynow bija ? :)

W oryginalnej wersji sowieckiej/ruskiej było murzynów linczują i to
*było* szczerą prawdą (np. lata dwudzieste 20 wieku). W (późniejszej)
wersji na PRL trzeba już było złagodzić. Jeśli zaś chcesz z lubością
wypominać/przypominać USA "przewiny przeszłości teraz (zasadniczo)
naprawione" to kim że ja jestem by za darmo wyręczać USA w obronie
"honoru" USA? To byłoby sprzeczne z duchem kapitalizmu, nieprawdaż? ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto bierze kąpiel, powinien się spocić.

Data: 2011-06-26 19:17:32
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]
wyjaśnia co najwyżej pierwsze 3 z 8 lat okupacji Afganistanu.

Cel jankesow byl jasny zabicie Bin Laden i likwidacja Al-Kaidy. Cel
zostal osiągnięty. A ze talibowie nie chca jankesow to juz inna sprawa. :)

Jak już pisałem "zachowanie USA w Afganistanie przez 8 lat ni wuja nie
odpowiadało temu deklarowanemu teraz celowi 'pod wycofywanie'".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łatwiej postawić na nogi pijanego niż biednego.

Data: 2011-06-25 17:24:36
Autor: A. Filip
robertbig <robertbig@wp.pl> pisze:
On 25 Cze, 10:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
 Bo wojna
została wygrana już dawno temu i był to "blitzkrieg" w imponującym
stylu

Haams ,chory jestes ? Nie musisz tu fantazjować.
Każde dziecko wie ,ze uss-mani nigdy nie walczyli z żadna armia
afgańska ,na żadnym froncie.
Bo tam nie ma regularnej armi ani wojskowych obiektów talibanu.
Robili co robią , ciagle to samo . Od inwazji do odwrotu. Tzn.
[...]

On ci po prostu powiedział nie wprost że w Afganistanie to nawet
ZSRR/Rosja wygrała - kontrolowali (jak USA/NATO) spore obszary kraju a
jak się wycofali to ich "pierwszy Afgański podopieczny" się nawet kilka
lat *sam* utrzymał (w stolicy) :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie miej zaufania do trzech rzeczy: do majątku, do konia i do kobiety;

Data: 2011-06-25 16:14:10
Autor: obserwator
Chlopaki dezinformatorzy prosowieccy, jak mozna takie brednie
...wypisywac w dobie internetu? Za komuny mogliscie tak pierniczyc, ale dzisiaj?

Jestescie na haju czy najebani tanim winem?

Nawet na wiki w j. polskim mozna poczytac i dowiedziec sie jak bylo z tymi
aganskimi komunistami i sowieckim KGB, ktore chcialo tam zalozyc kolejna
kraine szczesliwosci wszelakiej:)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Radziecka_interwencja_w_Afganistanie

Data: 2011-06-25 18:57:08
Autor: A. Filip
Chłopaki dezinformatorzy prohamerykanscy/prosowieccy¹, jak można takie brednie
¹ - niepotrzebne skreślić ;-)

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
obserwator nie zacytował kto napisał:
[...]

A USA to nie chce Agańczyków uszczęśliwić swoim Karzajem *obecnie* przy
użyciu 100 tyś. dobrze uzbrojonych hamerykańskich wyzwolicieli wraz z
siłami [pomocniczymi] z innych mniej wartych wspomnienia krajów? :-)

A ZSRR to nie pierdoliło jakie to ZSRR w Afganistanie było wspaniałe a
USA w Wietnamie ohydne? "My być te (zawsze) dobre, tamte być te (zawsze) złe" to filozofia którą wspólnie wyznają ZSRR/Rosja i USA, nieprawdaż? :-)

A z punktu widzenia Polski różnica jest *OGROMNA*: PRL nie wysyłało LWP
by wspierać ZSRR/Rosje w Afganistanie, RP3 wysłało WP tysiącami by
"wspierać" USA w Afganistanie. [ *Pamiętam* że PRL wysłało LWP do Czechosłowacji w 1968 ]

Data: 2011-06-25 17:09:11
Autor: obserwator
Chopaki dezinformatorzy prohamerykanscy/prosowieccy?, jak mona takie brednie
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a): A USA to nie chce Agaczykw uszczliwi swoim Karzajem *obecnie* przy
uyciu 100 ty. dobrze uzbrojonych hamerykaskich wyzwolicieli wraz z
siami [pomocniczymi] z innych mniej wartych wspomnienia krajw? :-)

A ZSRR to nie pierdolio jakie to ZSRR w Afganistanie byo wspaniae a
USA w Wietnamie ohydne? "My by te (zawsze) dobre, tamte by te (zawsze) ze" to filozofia ktr wsplnie wyznaj ZSRR/Rosja i USA, nieprawda? :-)

A z punktu widzenia Polski rnica jest *OGROMNA*: PRL nie wysyao LWP
by wspiera ZSRR/Rosje w Afganistanie, RP3 wysao WP tysicami by
"wspiera" USA w Afganistanie. *************************************************************************

Sowieci zainstalowali w Polsce system komunistyczny i oczywiscie zrobili to w
sposob bardzo humanitarny. Do dzisiaj Polska nie moze sie od niego uwolic.

Polska przystapila do NATO i przypomnij z laski swojej kto wtedy rzadzil.

To, ze Polska nie potrafi wykorzystac tego faktu, to czyja to wina?

Jankesow czy pseudopolskich politykow?

Data: 2011-06-24 20:46:12
Autor: the_foe
W dniu 2011-06-24 19:13, A. Filip pisze:
Jankesi w Afganistanie "nie wygrali" bo partyzanta Talibów po 8 latach
kontroluje spore obszary Afganistan

w Afganistanie pojecie sprawowania kontroli jest dosc weak. To tak jakby powiedziec, ze gorale kontroluja Tatry.
Afganistan w polowie to tereny w ktorych sie ukrywa - tam nic nie ma. Jedz na Kamczatke i kontroluj 100 km^2 niczego. Nawet nikt tego nie zauwazy.  Podobnie jest z Talibami. Siedza rozproszeni w norach na terenie o gestosci zaludnienia 0,01 czlowieka na km2, a ktos jeszcze wierzy w propagande ze oni kontroluja teren wiekosci Polski.

--
the_foe

Data: 2011-06-24 21:05:22
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Czy ty "o łatwowierny" czytałeś sobie raporty z wyborów w prowincji
min. Klicha (PO)? [prowincji zaledwie "średnio trudnej"]

Dopiero przy tej okazji ja zauważyłem jak się GW "wymskło pośrednio"
jaki gówniany poziom kontroli/bezpieczeństwa panuje w Afgańskim
Klicholandzie przy okazji raportowania ile procent ludzi/wyborców oddało/mogło oddać głosy.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Generałowie starają się, aby bitwy przegrane na polach walki zostały wygrane

Data: 2011-06-24 22:15:45
Autor: jadrys
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 18:45, u2 pisze:

Wietnamczycy teraz sobie pluja w brode, ze jankesi w koncu sie wycofali
z Wietnamu.  :)

Myślisz że wietnamce byliby szczęśliwi gdyby jankeski ambasador wzywał ich premiera na dywanik?

Data: 2011-06-24 20:39:17
Autor: the_foe
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 18:26, bolek pisze:
No wanie jaki by ten cel ?
Teraz uciekn do domu, a biedni Afgaczycy ktrzy im zaufali
dostan si w apy Talibw.
Tak samo wyruchali Wietnamczykw.

a kto powiedzial, ze wyjada?

--
the_foe

Data: 2011-06-24 20:58:47
Autor: A. Filip
Jankesi znowu przegrali. [the_foe: USA w Afganistanie na zawsze :-) ]
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Obama zapowiedział redukcje wojsk USA. Skoro USA "nie radzą sobie" już
teraz to poradzą sobie w mniejszej liczbie wojsk? Skoro USA "redukuje
obecność" to Talibom nie wzrośnie apetyt w trakcie negocjacji?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Osiągnąłem to przez filozofię: że bez przymusu robię to,

Data: 2011-06-24 18:36:22
Autor: pluton
Jankesi znowu przegrali.
PS. Znajd sobie w sowniku znaczenie sowa "przegra".

SJK-P: przegrac : dostac 2 razy mniej glosow w wyborach niz przeciwnik
i oglosic potworn wygran oraz straszliwy sukces.

Nullification

Data: 2011-06-24 16:55:37
Autor: obserwator
Jankesi znowu przegrali.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa(a):
> PS. Znajd sobie w sowniku znaczenie sowa "przegra".

SJK-P: przegrac : dostac 2 razy mniej glosow w wyborach niz przeciwnik
i oglosic potworn wygran oraz straszliwy sukces.

 nie manipuluj wypowiedzia lidera PiS. W polityce tak to nie dziala.
To normalne ze partia przegrywa i nie dochodzi do wladzy przez szereg lat,
przyklad pierwszy z brzegu i dlatego optymistyczny: dojscie konserwatystow do wladzy w Kanadzie. Po latch sie wreszcie dogadaly
dwie partie ktore mialy poglady zblizone, ale samodzielnie ponosily porazke w kolejnych wyborach.

W Polsce partie konserwatywno- prawicowe ciagle sa spieraja i dziela, zamiast
sie laczyc. A obecny system utworzony przy *okraglym stole* dba o to, aby do takiego porozumienia nie doszlo.

Powstaja kolejne partie kanapowe krytykujace PiS. Myslisz, ze to przypadek?

Data: 2011-06-24 20:25:22
Autor: pluton
Jankesi znowu przegrali.

> SJK-P: przegrac : dostac 2 razy mniej glosow w wyborach niz przeciwnik
> i oglosic potworn wygran oraz straszliwy sukces.

 nie manipuluj wypowiedzia lidera PiS.

ja nie manipuluje. ja przytaczam.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:00:28
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 20:25, pluton pisze:
nie manipuluj wypowiedzia lidera PiS.
ja nie manipuluje. ja przytaczam.

Raczej toczysz. Piane z pyska :)

Data: 2011-06-24 21:04:14
Autor: pluton
Jankesi znowu przegrali.
> ja nie manipuluje. ja przytaczam.

Raczej toczysz. Piane z pyska :)

skoro slowa wariata wywoluja piane na pysku...

Nullification

Data: 2011-06-24 17:31:11
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 16:23, WW pisze:
Wreszcie do nich dotaro, e przegrali.
Po raz kolejny najwiksza i najsilniejsza armia wiata dostaa w tyek.

Znowu przegrali, ale jak zwykle w sumie okazali sie zwyciezcami :)

Data: 2011-06-24 22:15:22
Autor: jadrys
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 17:31, u2 pisze:

Znowu przegrali, ale jak zwykle w sumie okazali sie zwyciezcami :)

Raczej nie zrobili (jak do tej pory) z Afganistanu podległego sobie kraju. Gdy opuszczą Afganistan to będzie również koniec ich pieska Karzaja.

Data: 2011-06-24 22:17:29
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 22:15, jadrys pisze:
Znowu przegrali, ale jak zwykle w sumie okazali sie zwyciezcami :)

Raczej nie zrobili (jak do tej pory) z Afganistanu podlegego sobie
kraju. Gdy opuszcz Afganistan to bdzie rwnie koniec ich pieska Karzaja.

Jankesi jeszcze nigdy z zadnego kraju nie zrobili kolonii. Dlatego
wygrywaja :)

Data: 2011-06-24 22:29:38
Autor: jadrys
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 22:17, u2 pisze:
[...]

Ale pół świata trzymają poprzez swoich namiestników pod butem... łącznie z Polską.

Data: 2011-06-24 22:33:41
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 22:29, jadrys pisze:
Jankesi jeszcze nigdy z zadnego kraju nie zrobili kolonii. Dlatego
wygrywaja :)

Ale p wiata trzymaj poprzez swoich namiestnikw pod butem... cznie
z Polsk.

Polske pod butem maja obecnie szkopy z ruskimi. Nawet na komorce mam
jakis szkopski napis :)

Data: 2011-06-25 08:19:44
Autor: jadrys
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-24 22:33, u2 pisze:
[...]

Głupiś i tyle. Motorola to nie logo szkopskiej firmy.

Data: 2011-06-25 09:35:29
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-25 08:19, jadrys pisze:
Polske pod butem maja obecnie szkopy z ruskimi. Nawet na komorce mam
jakis szkopski napis :)

Gupi i tyle. Motorola to nie logo szkopskiej firmy.

Pierdolisz, mam Sony Eryka. A wyswietla sie T-mobile zamiast Ery.

Data: 2011-06-25 11:39:23
Autor: Krzysiek
Jankesi znowu przegrali.
Hallo,

"u2"  schrieb im Newsbeitrag news:4e058fc3$0$2488$65785112news.neostrada.pl... [...]

Pierdolisz, mam Sony Eryka. A wyswietla sie T-mobile zamiast Ery.

skoro nie wyswietla tego, co chcialby Pan zeby wyswietlal to widocznie jest zesuty.
Powinien Pan rozejrzec sie w I-necie, sporo milych i uczynnych ludzi doradza jak
zreperowac telefon.
Ja tez mam ten problem, ale napis nie jest wyswietlany, a wybity na obudowie,
ale i na to jest rada - po prostu po wyciagnieciu telefonu poinformowac obecnych,
ze >T< nie jest skrotem od Tuskoida, a zupelnie czym innym i od razu ludzie
przestaja wrogo patrzyc.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-06-25 14:39:26
Autor: u2
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-25 11:39, Krzysiek pisze:
T< nie jest skrotem od Tuskoida, a zupelnie czym innym i od razu ludzie
przestaja wrogo patrzyc.

Ja tam wrogo nie patrze, nie jest to skrt od tfuska, ale stwierdzam
fakt, ze kolejna polska firma zostala sprzedana szkopom.

Data: 2011-06-25 13:36:17
Autor: jadrys
Jankesi znowu przegrali.
W dniu 2011-06-25 09:35, u2 pisze:
[...]

Co najdziwniejsze, - mi kiedyś, nie tak dawno temu też zaczęło na wyświetlaczu pokazywać "Orange" zamiast "Idea".. O co tu chodzi? - Czyżby to ta cuda/dy zapowiadane przez Tuska?

Jankesi znowu przegrali.