Jankowski tez niewinny ?

Data: 2009-09-28 09:41:16
Autor: CYC
Jankowski tez niewinny ?
W swietle panoszacej sie hucpy w obronie pedofila nalezy zastanowic sie czy wogole jakiekolwiek wartosci maja sens .
Byc moze "wartosc" , moralnosc , to tylko subiektywna ocena jednostki lub grupy osob powiazanych w jakas wspolnote ?.
Skoro tak a na to wyglada , to nie dziwie sie juz nieczemu ani temu , ze Jankowski znajdowal w swojej pedofilskiej dzialanosci obroncow i to glownie wsrod katolikow , ze Kuklinski w tej samej Polsce , ktora zdradzil na rzecz Amerykanow okrzyczany zostal bohaterem , ze Rydzyka postrzega sie w pewnych kregach jak swietego o ktorym pisze sie " poezje " , ze ksieza w tym biskupi nie moga byc komunistycznymi kolaborantami , ze .... itd.
Relatywizacja wszystkiego to znak czasow a rownoczesnie dowod na to , ze zatracilismy poczucie prawdy .
Polanski jest skazanym przez sad pedoofilem , ktory przyznal sie do winy . Prawo osadzilo go i zakreslilo kare jaka ma w ramach tego prawa odsiedziec . Proby jakiejkowliek obrony tego czlowieka sa zaprzeczaniem racjonalizmu i sesnu istnienia jakichkolwiek  norm , ktore staja  sie w pojeciu broniacych go malo istotnym elementem  . Ludzie ci swoja postawa tworza nowa kaste , ktora ma byc wylaczona z  jakiejkolwiek kontroli .
Broni sie wiec tych ksiezy i biskupow ktorzy sa na bakier z prawem , lekarze bronia lekarzy mimo tego , ze zasluguja na kare ( patrz dr. G ) , artysci bronia swoich , zydzi swoich , murzyni  znajduja usprawiedliwienie dla murzynskich "ekstrawagancji " i tak kreci sie  relatywizowanie tego , co przeciez ma decydowac o naszej cywilizacji i o tym w ktorym jej miejscu sie znajdujemy .
Polankiego mozna ew. ulaskawic ale nie mozna uniewinnic czego zadaja pewne srodowiska .
Warunkiem ulaskawienia jednak powinno byc poddanie sie ocenie sadu i nieunikanie sprawiedliwosci .

cyc

Data: 2009-09-28 01:03:50
Autor: J-23
Jankowski tez niewinny ?
On 28 Wrz, 09:41, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Istnieje cos takiego jak "Przedawnienie karalnosci przestepstwa". W
Kodeksach Karnych krajow UE, istnieje taka kwalifikacja prawna. W
Polsce z cala pewnoscia tak. Znaczy to ze za niektore lzejsze
przestepstwa, ktore popelnione zostaly odpowiednio dawno, a skazany
swoim postepowaniem udowodnil, ze jast juz innym czlowiekiem, stosuje
sie odstapienie od wymierzenia kary. W uesa, jest inaczej. Jak jeszcze
znajdzie sie ambitny, zadny slawy prokurator, to spod ziemi wydobeda
sprawce, ktory ukradal "cioci skarpetki". I to po 50-ciu latach od
chwili popelnienia czynu. Niestety tak to wyglada w przypadku
R.Polanskiego.

J-23 itede

PS. od jatrzacej umysl nienawisci do kazdego, ktoremu sie w zyciu nie
powiodlo, "kasy" jatrzacemu nie przybedzie. trzeba zapie*dalac, albo
miec jakis talent, albo dobrze sie urodzic. to jedyne sposoby na
dorobienie sie

Data: 2009-09-28 10:04:27
Autor: Piotr
Jankowski tez niewinny ?
Dnia Mon, 28 Sep 2009 09:41:16 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Dialektycznie rzecz ujmując to nie, bo: "ani dla Boga, ani dla diabła,
ani dla duszy nieśmiertelnej, ani dla odwiecznych norm prawa i
moralności w tej mechanice nie ma miejsca. Dialektyka myśli, wyrosła z
dialektyki przyrody, ma więc na wskroś materialistyczny charakter"*.
"Szczegóły w gazetach"** cycu.
Piotr
*Trocki
**Haszek

Data: 2009-09-28 04:15:32
Autor: J-23
Jankowski tez niewinny ?
On 28 Wrz, 10:04, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

moralności w tej mechanice nie ma miejsca. Dialektyka myśli, wyrosła z
dialektyki przyrody, ma więc na wskroś materialistyczny charakter"*.

Co to jest "dialektyka przyrody"?
Czy to samo g*wno, co "prawa naturalne?

J-23 itede

Data: 2009-09-28 10:15:11
Autor: CYC
Jankowski tez niewinny ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1imdindqs6i2c.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I ja tak sadzilem ale od jakiegos czasu zauwazylem , ze jednak sie myle , ze prawda moze byc subiektywna a moralnosc zroznicowana i zalezna od punktu widzenia .

cyc

Data: 2009-09-28 12:06:48
Autor: Grzegorz Z.
Jankowski tez niewinny ?
Dnia Mon, 28 Sep 2009 10:04:27 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Że zweksluję z powrotem na temat:

Czy uważasz że półhrabkowi z 3m się przedawniło i jest już czysty jak
lelija?

Data: 2009-09-28 14:34:18
Autor: cirrus
Jankowski tez niewinny ?
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ppb0$979$1news.onet.pl...
[...]

Zanim napiszesz to sprawdź, czyn Polańskiego nie podlega przedawnieniu bo zwiał i nigdy nie został skazany.

--
stevep

Data: 2009-09-28 06:04:06
Autor: J-23
Jankowski tez niewinny ?
On 28 Wrz, 14:34, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "CYC" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:h9ppb0$979$1news.onet.pl...

> [...]
> cyc

Zanim napiszesz to sprawdź, czyn Polańskiego nie podlega przedawnieniu bo

sam sobie sprawdzaj, uczony menzu:

http://www.serwisprawa.pl/definicje,272,przedawnienie_karalnosci__scigania_

J-23 itede

PS. pisalem juz ze uesa jest inaczej