Jankowski tez niewinny ?

Data: 2009-09-28 10:04:27
Autor: Piotr
Jankowski tez niewinny ?
Dnia Mon, 28 Sep 2009 09:41:16 +0200, CYC napisał(a):

W swietle panoszacej sie hucpy w obronie pedofila nalezy zastanowic sie czy wogole jakiekolwiek wartosci maja sens .
Byc moze "wartosc" , moralnosc , to tylko subiektywna ocena jednostki lub grupy osob powiazanych w jakas wspolnote ?.

Dialektycznie rzecz ujmując to nie, bo: "ani dla Boga, ani dla diabła,
ani dla duszy nieśmiertelnej, ani dla odwiecznych norm prawa i
moralności w tej mechanice nie ma miejsca. Dialektyka myśli, wyrosła z
dialektyki przyrody, ma więc na wskroś materialistyczny charakter"*.
"Szczegóły w gazetach"** cycu.
Piotr
*Trocki
**Haszek

Data: 2009-09-28 04:15:32
Autor: J-23
Jankowski tez niewinny ?
On 28 Wrz, 10:04, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

moralności w tej mechanice nie ma miejsca. Dialektyka myśli, wyrosła z
dialektyki przyrody, ma więc na wskroś materialistyczny charakter"*.

Co to jest "dialektyka przyrody"?
Czy to samo g*wno, co "prawa naturalne?

J-23 itede

Data: 2009-09-28 10:15:11
Autor: CYC
Jankowski tez niewinny ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1imdindqs6i2c.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I ja tak sadzilem ale od jakiegos czasu zauwazylem , ze jednak sie myle , ze prawda moze byc subiektywna a moralnosc zroznicowana i zalezna od punktu widzenia .

cyc

Data: 2009-09-28 12:06:48
Autor: Grzegorz Z.
Jankowski tez niewinny ?
Dnia Mon, 28 Sep 2009 10:04:27 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Że zweksluję z powrotem na temat:

Czy uważasz że półhrabkowi z 3m się przedawniło i jest już czysty jak
lelija?

Jankowski tez niewinny ?