Janosik Korwin-Mikke

Data: 2015-10-17 12:25:39
Autor: zdumiony
Janosik Korwin-Mikke
Data: 2015-10-17 12:50:12
Autor: t-1
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 17.10.2015 o 12:25, zdumiony pisze:
http://demotywatory.pl/4564000/Janosik-Korwin-Mikke
hłe hłe

hłe hłe to czyj odgłos? knura?
Ty rzeczywiście durny jesteś.
Kiedy i gdzie Korwin mówił, że będzie zabierał biednym?
Mówił, że nikomu nie będzie zabierał ani dawał.

Oczywiście inni w obietnicach rozdają.
Prawdopodobnie pasuje ci obiecane przez Nowacką 2500 zł płacy minimalnej.
Korwin by się jej zapytał czy przewidziała:
- Ile będzie kosztował chlebek, kiełbaska i wódeczka przy takiej pensji minimalnej?
- Ile będzie wtedy kosztował Funt i dolar skoro chce wyrównać płace do GB.
- Ilu pracodawcom nie będzie się opłacało zatrudniać pracownika za 2500zł jeśli wytworzy on dobra za 1000zł. Inaczej mówiąc ile firm zbankrutuje a ilu pracowników natychmiast straci pracę.
- Ile będzie wynosiła inflacja a więc ilu emerytom pani Nowacka ukradnie oszczędności całego życia?

Zastanów się jeśli umiesz myśleć, zarobisz czy stracisz?

Data: 2015-10-17 12:58:06
Autor: zdumiony
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 17.10.2015 o 12:50, t-1 pisze:
Kiedy i gdzie Korwin mówił, że będzie zabierał biednym?

Cały czas mówi:
zabierać ma pensję minimalną
zabierać bezpłatne szkolnictwo
zabierać ubezpieczenia zdrowotne
podatek pogłówny
podatek katastralny
Widać że nienawidzi tych biedniejszych

https://www.youtube.com/watch?v=6oCPLgJ1e2k

Data: 2015-10-17 13:18:36
Autor: t-1
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 17.10.2015 o 12:58, zdumiony pisze:
W dniu 17.10.2015 o 12:50, t-1 pisze:
Kiedy i gdzie Korwin mówił, że będzie zabierał biednym?

Cały czas mówi:
zabierać ma pensję minimalną
Jeśli chcesz całe życie zarabiać pensję minimalną to trudno mi dyskutować.
zabierać bezpłatne szkolnictwo
Za to bezpłatne szkolnictwo najwięcej płacą w podatkach biedni ludzie, których przez to nie stać na wykształcenie dzieci. A darmowe studia kończą bogaci.
zabierać ubezpieczenia zdrowotne
Przymusowe ubezpieczenie zdrowotne są nieefektywne i drogie.
podatek pogłówny
Na bardzo małym poziomie jako powinność obywatelska, obniżywszy lub likwidując obecne podatki.
podatek katastralny
I tak będzie wprowadzony przez twoich pupilów i to dużo większy niż przez Korwina.
Widać że nienawidzi tych biedniejszych
Nienawidzi? To ty tak widzisz na skutek prania mózgu jak poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=6oCPLgJ1e2k

Data: 2015-10-17 09:14:01
Autor: Michał Szatański
Janosik Korwin-Mikke

 Korwin głosi prawdy prawicowe, tyle , że sytuacyjnie są one odległe np. mówi, że zasiłków być nie powinno, bo każdy powinien zarabiać na siebie. To jest słuszne, ale jak widzę, że szukam pracy lat naście z mizernym skutkiem, a do urzędu pracy nie mam za co dojechać, pomijając pieniądze, które dostaję od rodziców, bo nie mam zamiaru ich dokładać, skoro nie mam na życie z urzędu, to mówię jak wyżej. To jest zostawianie sytuacji złej i nic nierobienie wygodne z jego prawicowym mniemaniem, że ma rację.

Data: 2015-10-17 20:00:45
Autor: Budzik
Janosik Korwin-Mikke
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

ale jak widzę, że szukam pracy lat naście z mizernym skutkiem,

„Jeśli wciąż wszystko robisz tak samo nie oczekuj innych efektów.”

Data: 2015-10-17 16:08:30
Autor: Michał Szatański
Janosik Korwin-Mikke
W dniu sobota, 17 października 2015 22:02:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> ale jak widzę, że szukam pracy lat naście z mizernym skutkiem, "Jeśli wciąż wszystko robisz tak samo nie oczekuj innych efektów."

 Ostatnio leję trochę na szukanie pracy, zwiększam czasokres między szukaniem. Btw. praca jest dla freelancerów, tylko trzeba pod androida pisać.

Data: 2015-10-18 12:00:40
Autor: Budzik
Janosik Korwin-Mikke
> [...]

 Ostatnio leję trochę na szukanie pracy, zwiększam czasokres między
 szukaniem. Btw. praca jest dla freelancerów, tylko trzeba pod
Poczekaj, od kilkunastu lat szukasz pracy, zyjesz na garnuszku u mamusi i lejesz na jej szukanie... Nieźle...

Rzeczywiście ta infantylnosc wychodzi z Twoich postów.

Data: 2015-10-18 10:19:57
Autor: Michał Szatański
Janosik Korwin-Mikke
W dniu niedziela, 18 października 2015 14:02:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Rzeczywiście ta infantylnosc wychodzi z Twoich postów.

 Najlepiej daj przykład tego wychodzenia. Myślę, że leję i tak mało, bo jak czytam ogłoszenia o pracę to wychodzi na to, że ci co je dają upadli na głowę; a mogę tak robić abstrahując od tego gdzie mieszkam, chyba, nie uważasz?

Data: 2015-10-18 20:00:53
Autor: Budzik
Janosik Korwin-Mikke
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

chyba, nie uważasz?

Nie, nie uwazam. ;-)

Data: 2015-10-17 13:21:05
Autor: u2
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 2015-10-17 o 13:18, t-1 pisze:
[...]

jak chce ten nienażarty żydoubecki spaślak dodatkowo opodatkować Polaków to niech spierdala:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-18 20:32:33
Autor: z
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 2015-10-17 o 12:58, zdumiony pisze:
[...]

Ty bądź mniej zdumiony a bardziej myślący.
Gdybyś myślał i słuchał w dodatku to wiedziałbyś że ten "janosik" pobierałby minimalny podatek.
Nie wiem czy wiesz. Wszak jesteś ciągle zdumiony że dzień wolności podatkowej przypada gdzieś w połowie roku. To znaczy że państwo zabiera 50% tego co zarobiłeś.
A teraz wyobraź sobie gdyby podatków zabierało 10-20%.
Wiem że z wyobraźnią też może być trudno bo notorycznie jesteś zdumiony.
Ale spróbuj.
Że w innych krajach jest podobnie?
G... mnie obchodzi co w innych krajach.
Że tak się nie da bo to wymaga rewolucji. Bzdura. Można małymi krokami. Już tyle lat straconych. Tylko trzeba mieć jaja a nie myśleć tylko o słupkach.

PS. Byłbym zapomniał.
Podajesz linka do wypowiedzi celebryty, złodzieja i oszusta który śmie wypowiadać się publicznie ???
Zdumiony jestem.

Data: 2015-10-18 12:20:04
Autor: szklanynocnik
Janosik Korwin-Mikke
użytkownik z napisał:

Nie wiem czy wiesz. Wszak jesteś ciągle zdumiony że dzień wolności podatkowej przypada gdzieś w połowie roku. To znaczy że państwo zabiera 50% tego co zarobiłeś.
A teraz wyobraź sobie gdyby podatków zabierało 10-20%.

Dla Korwina modelowe są stany, tylko że w polsce powojennej
w r.45 zostało 17% mniej ludzi niż było  w r.39, w usa procent strat ludności wynosił mniej niż 0,5%.

To nie stanom zjednoczonym ruscy zajebali cały przemysł
tylko polakom. Dla europy był plan Marshalla.

Sprawa druga o której Korwin nie mówi, to plany USA
osłabienia chin które zdaniem USA są technologicznie za bardzo do przodu.

Powstaje pytanie, czy niemcy nie maja takich planów względem polski.
Tzn. polska i tak nigdy niemca nie dogoni, pytanie -
na ile pozwolą polakom urosnąć. Tzn. pozwolą o ile będzie to ich:)

Data: 2015-10-18 20:38:12
Autor: zdumiony
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 18.10.2015 o 20:32, z pisze:
pobierałby minimalny podatek.

Tylko że teraz mamy całkiem spory próg od którego zaczyna się podatek dochodowy, więc osoba najuboższa która nie ma żadnych dochodów, nie płaci wcale dochodowego, a miała by płacić pogłówny, tyle samo co milioner !?

Nie wiem czy wiesz. Wszak jesteś ciągle zdumiony że dzień wolności
podatkowej przypada gdzieś w połowie roku. To znaczy że państwo zabiera
50% tego co zarobiłeś.

Wraca to w postaci emerytur, rent, opieki zdrowotnej, edukacji.
Podajesz linka do wypowiedzi celebryty, złodzieja i oszusta który śmie
wypowiadać się publicznie ???
Zdumiony jestem.

A kto to?

Data: 2015-10-17 12:56:46
Autor: u2
Janosik Korwin-Mikke
W dniu 2015-10-17 o 12:25, zdumiony pisze:
http://demotywatory.pl/4564000/Janosik-Korwin-Mikke
hłe hłe

niech qrwin odda te złote memłony które nakradł, wtedy zmaleje mu ten brzuch który narósł z przeżarcia:)

Data: 2015-10-17 16:16:39
Autor: Mark Woydak
Janosik Korwin-Mikke
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mvt7n3$sh0$2node2.news.atman.pl...