Janukowycz: przebaczamy i prosimy o przebaczenie

Data: 2011-02-02 09:20:50
Autor: boukun
Janukowycz: przebaczamy i prosimy o przebaczenie
- Mój dziadek i pradziadek byli litewskimi Polakami i katolikami. Moja babcia opowiadała, że urodziła się w Warszawie. Kiedy babci zmarła matka, jej ojciec (pradziadek Janukowycza) ożenił się z litewską Polką i przeprowadzili się do Wilna. Stamtąd podczas rewolucji przejechali do obwodu witebskiego, do wsi Januki - opowiadał prezydent Ukrainy Wiktor Janukowycz, który w najbliższy czwartek rozpocznie dwudniową wizytę w Polsce. W rozmowie z polskimi mediami, w tym z PAP, we wtorek w Kijowie omówił główne tematy, które chce poruszyć w Warszawie, oraz przedstawił sytuację polityczną w jego kraju. W ocenie wydarzeń historycznych między Polską a Ukrainą bliska mi jest formuła "przebaczamy i prosimy o przebaczenie". Uważam, że pojednanie daje nam większą szansę na lepszy rozwój relacji międzypaństwowych - podkreślił prezydent.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Janukowycz-przebaczamy-i-prosimy-o-przebaczenie,wid,13093368,wiadomosc.html

To jest prezydent, a nie tacy Stolzman i Kalkstein, którzy banderowców odznaczali i samego Janukowycza zwalczali...

boukun

Janukowycz: przebaczamy i prosimy o przebaczenie