Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu

Data: 2012-05-24 13:33:23
Autor: Observatore
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu

Probowalem na tej grupie wytlumaczyc zwolennikom JKM, kim ten w rzeczywistosci facet jest.
Niestety nadal temu prosowieckiemu agentowi wplywu wierzy.

Moze ten tekst jednego z najinteligentniejszych polskich blogerow dotrze do osob zaczadzonych i oprzytomnieja.

http://kontrowersje.net/blog/matkakurka

*Ucho siê urwa³o, czara siê przela³a. Od wyborów moralnych chroñ mnie Panie Bo¿e, jak sobie przegl±dam rozmaite strony, na który roi siê od dewocji udaj±cej ideowo¶æ z kultur± wypowiedzi pospo³u, to chce mi siê byæ ostatnim chamem na ziemi. Moje ostateczne po¿egnanie z *oryginalno¶ci±* Janusza Korwina Mikke ma charakter czysto racjonalny, nie potrafiê przebywaæ w towarzystwie idioty, choæby idiotyzm by³ precyzyjnie wyre¿yserowany. Jak pisa³em w etapie przej¶ciowym, Korwin Mikke jest funkcyjn± i chodz±c± kompromitacj± idei konserwatywnego liberalizmu. Podawa³em liczne przyk³ady, dlaczego tak uwa¿am i nie zamierzam nikogo katowaæ powtórkami z w±tpliwej rozrywki. Przytoczê jedynie parê i ju¿ ewidentnych przejawów, zleconej roboty Korwina Mikke. Ten jegomo¶æ przez 20 lat skupia³ wokó³ siebie m³odych i inteligentnych ludzi, którym wmówi³, ¿e muszka jest cool, a peda³y passe i Ci inteligentni ludzie od razu mnie sprowadz± na ziemiê s³uszn± uwag±, ¿e przecie¿ to prawda. Zgadza siê, ale najmniej istotna, marginalna, wiecowa, sloganowa prawda, która o¶miesza³a prawdê w³a¶ciw±. Liberalizm z konserwatyzmem nie s± gad¿etami i bon motami JKM, do czego w wydaniu JKM liberalizm z konserwatyzmem zosta³ sprowadzony. Nie jest przypadkiem, ¿e JKM kolejno: spieprzy³ lustracjê, wyniós³ Jaruzelskiego na bohatera i patriotê, dogadywa³ siê z Romanem Giertychem, ob¶mia³ i nadal ob¶miewa Smoleñsk, organizowa³ debaty z kurw± bi³gorajsk± i w koñcu wykona³ zadanie blokuj±c rejestracjê w³asnej partii, aby zrobiæ miejsce dla esbeckiego pos³añca Urbana. W efekcie po³owa elektoratu JKM, ta mniej inteligentna, posz³a g³osowaæ za *uwolnieniem zio³a*....*

Data: 2012-05-24 15:51:33
Autor: K.S.
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jpldb3$9ae$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| Niestety nadal temu prosowieckiemu agentowi wplywu wierzy.
|
| Moze ten tekst jednego z najinteligentniejszych polskich blogerow dotrze do

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kpisz sobie?! To przecie¿ be³kot z³o¿ony z wymy¶lañ. Ani ¶ladu rzeczowo¶ci. Niechby choæ jedn± tezê obali³ lub uzsadni³.

Data: 2012-05-24 14:14:51
Autor: Observatore
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Kpisz sobie?! To przecie¿ be³kot z³o¿ony z wymy¶lañ. Ani ¶ladu rzeczowo¶ci. Niechby choæ jedn± tezê obali³ lub uzsadni³.

tez bym chcial aby to nie byla prawda. Niestety facet jest *ustawiony* na rozbijanie propolskiej prawicy.

 Sprobuj pokojarzc i przeanalizowac na spokojnie podane przez tego blogera fakty. To nie jedyny tekst tego blogera, na temat JKM. Matka Kurka to bloger ktorego warto czytac, bo reprezentuje dosc nieprzecietny umysl analityczny.  Sam tez oprzytomnial i zdjal rozowe okulary ktore swego czasu nosil - tak potezna jest poskomusza i prosowiecka, propaganda w Polsce ktora pierze skutecznie glowy spoleczenstwu.

Data: 2012-05-24 16:33:43
Autor: Marek Czaplicki
Janusz Korwin Mikke – tani agent wpÅ‚ywu
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w czwartek 24 maj 2012 16:14:

Sam tez oprzytomnial i zdjal rozowe okulary ktore swego czasu nosil - tak
potezna jest poskomusza i prosowiecka, propaganda w Polsce ktora pierze
skutecznie glowy spoleczenstwu.

Oprzytomniał pod wpływem propagandy?

Data: 2012-05-25 06:46:05
Autor: HaMMeR
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa³(a): > Kpisz sobie?! To przecie¿ be³kot z³o¿ony z wymy¶lañ. Ani ¶ladu rzeczowo¶ci. > Niechby choæ jedn± tezê obali³ lub uzsadni³. tez bym chcial aby to nie byla prawda. Niestety facet jest *ustawiony* na rozbijanie propolskiej prawicy.
 A ty posowiecka sieroto na co jeste¶ nastawiony? --

Data: 2012-05-24 17:11:25
Autor: u2
W dniu 2012-05-24 15:33,  Observatore pisze:
organizowa³ debaty z kurw± bi³gorajsk± i w koñcu wykona³ zadanie blokuj±c rejestracjê w³asnej partii, aby zrobiæ miejsce dla esbeckiego pos³añca Urbana.

No dobrze, ale czy tak z wlasnej woli ustapil miejsca dla uszaka ? ;-)

Data: 2012-05-24 19:49:47
Autor: Rafa³
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
Dnia Thu, 24 May 2012 17:11:25 +0200, u2 napisa³(a):

[...]

Ty kundlu, wracaj do budy!

Data: 2012-05-24 17:56:04
Autor: Observatore
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
Rafa³ <5@kolumna.org> napisa³(a):

Sowiecki troll:

79.191.247.112 IP address location & more:
IP address [?]: 79.191.247.112 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: ip address flagPoland
IP address state: Slaskie
IP address city: Orzech
IP address latitude: 50.4265
IP address longitude: 18.9254
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus
Host of this IP: [?]: aetn112.neoplus.adsl.tpnet.pl [Whois] [Trace]
Local time in Poland: 2012-05-24 19:54

Data: 2012-05-25 06:02:47
Autor: Rafa³
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
Dnia Thu, 24 May 2012 17:56:04 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

[...]

Pieprz siê kmiocie! Sowiecki to jeste¶ ty. Twoja mi³o¶æ do matuszki Rosji
widoczna na ka¿dym kroku! Wkrzy³e¶ mnie. Twój ISP otrzyma niebawem
informacje o twoich wyczynach na polskiej grupie dyskusyjnej!

..neostrada.pl!unt-num.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject:
=?ISO-8859-2?Q?Re:_Janusz_Korwin_Mikke_&#8211;_tani_agent_wp=B3ywu?=
Date: Thu, 24 May 2012 17:56:04 +0000 (UTC)

Data: 2012-05-25 11:42:11
Autor: Hrabia Bobrowski
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu

U¿ytkownik "Rafa³" <5@kolumna.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1x0wfismlr08b.9oypveif6065.dlg40tude.net...

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject:
=?ISO-8859-2?Q?Re:_Janusz_Korwin_Mikke_&#8211;_tani_agent_wp=B3ywu?=
Date: Thu, 24 May 2012 17:56:04 +0000 (UTC)

Szajba!

BBR

Data: 2012-05-25 06:49:23
Autor: obsryvatore
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
 Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a): Posowiecka sieroto! ¯a³osna kreaturo! Wyskrobku barani! Nie wciskaj nam tu
kitu sowiecki agencie! Paszo³ won! --

Data: 2012-05-25 11:42:55
Autor: Hrabia Bobrowski
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu

U¿ytkownik " obsryvatore" <razoru2raff@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jpna1j$g0g$1inews.gazeta.pl...
Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):

Posowiecka sieroto! ¯a³osna kreaturo! Wyskrobku barani! Nie wciskaj nam tu
kitu sowiecki agencie! Paszo³ won!

Ale jaja! Who is who bo ju¿ nie ³apiê!  ;)

BBR

Data: 2012-05-25 06:47:14
Autor: u2
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
 > dla esbeckiego pos³añca Urbana. No dobrze, ale czy tak z wlasnej woli ustapil miejsca dla uszaka ? ;-)

To tak jak ty posowiecka sieroto! Kapusiem zosta³e¶ z zami³owania!

Data: 2012-05-25 06:42:46
Autor: awe
Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu
 Observatore <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):

Probowalem na tej grupie wytlumaczyc zwolennikom JKM, kim ten w rzeczywistosci facet jest.
Niestety nadal temu prosowieckiemu agentowi wplywu wierzy.

Nikt nie wierzy tobie ty posowiecka sieroto! --

Janusz Korwin Mikke – tani agent wp³ywu