Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR

Data: 2009-10-18 23:28:24
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
http://m.onet.pl/_m/44b1f2a47eaa8d5774469fe75738ee6d,5,1.jpg

Janusz Korwin-Mikke, legenda polskiej polityki, opuszcza partie, która sam kiedys zakladal - Unie Polityki Realnej - informuje Polskie Radio.
Korwin-Mikke podjal te decyzje podczas obrad Konwentu ugrupowania we Wroclawiu. Opuscil partie, gdy Konwent udzielil absolutorium obecnemu prezesowi UPR Boleslawowi Witczakowi. - Brzydzi mnie bycie w jednej partii z ludzmi, którzy glosowali za udzieleniem absolutorium p. Boleslawowi Witczakowi - napisal na swojej stronie internetowej.

Janusz Korwin-Mikke to jeden z najbarwniejszych polskich polityków. Zajadly krytyk socjalizmu, ekonomiczny liberal i ideologiczny konserwatysta oraz monarchista. Byl poslem na Sejm pierwszej kadencji (lata 1991-1993) i prezesem UPR w latach 1990-97 i 1999-2002. Zalozyl tygodnik "Najwyzszy CZAS!", pisuje felietony do "Angory" i "Dziennika Polskiego". Jest autorem jednego z najbardziej popularnych blogów politycznych w polskiej sieci. W dzialalnosci pozapolitycznej - mistrz Polski w brydzu.

--
Prosze pana Krzysztofa P. o komentarz; mnie brakuje slow! ;-)

AR

Data: 2009-10-18 14:53:08
Autor: Hans Kloss
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
On 18 Paź, 23:28, "wsi spokojna, wsi wesola" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

Prosze pana Krzysztofa P. o komentarz; mnie brakuje slow! ;-)

Nie jestem Krzysztofem P więc zapewne odstawię partaninę ale mimo to
popełnię krótki prywatny komentarz:
Obojgu ten ruch powinien wyjść na zdrowie.
J-23

Data: 2009-10-19 00:00:43
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

wrote:

[...]

-- -
Z gory dziekuje! :-)

AR

Data: 2009-10-19 00:43:17
Autor: VicAbarca
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
wsi spokojna, wsi wesola ďčřĺň:
Z gory dziekuje! :-)

Teraz to juz raczej z dolu...

--
Vic

Data: 2009-10-19 00:52:02
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbg5qk$ke3$3atlantis.news.neostrada.pl...
wsi spokojna, wsi wesola ďčřĺň:
Z gory dziekuje! :-)

Teraz to juz raczej z dolu...

-- Vic

   Masz racje i zjezdzaj! :-)

   AR

Data: 2009-10-19 09:37:58
Autor: Piotr
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
Dnia Mon, 19 Oct 2009 00:00:43 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisał(a):

Nie jestem Krzysztofem P więc zapewne odstawię partaninę ale mimo to
popełnię krótki prywatny komentarz:
Obojgu ten ruch powinien wyjść na zdrowie.

A bo ja wiem... Kiedy mój św. pamięci tato rzucił palenie i pochwalił
się tym lekarzowi, ten odrzekł:
cu szpejt, Herr Nowak, cu szpejt!
Piotr

Data: 2009-10-19 09:18:41
Autor: jadrys
wsi spokojna, wsi wesola pisze:
http://m.onet.pl/_m/44b1f2a47eaa8d5774469fe75738ee6d,5,1.jpg

Janusz Korwin-Mikke, legenda polskiej polityki,

AR

Czy nie przesadzasz aby? Jaka legenda? Czym on zaistniał? Czy dla ciebie wystarczy parę populistycznych idiotycznych haseł żeby zostać legendą?

Data: 2009-10-19 00:43:04
Autor: Antenka
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
Czy nie przesadzasz aby? Jaka legenda? Czym on zaistniał? Czy dla ciebie
wystarczy parę populistycznych idiotycznych haseł żeby zostać legendą?

Legeną chyba nie jest, bo póki co jeszcze żyje, ale niekwestionowaną
barwną osobowością, no i człowiekiem obdarzonym nieprzecietną
inteligencją ;-).

Antenka

Data: 2009-10-19 15:32:14
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Bardzo mi przykro, ale jestem zmuszony nie zgodzić się z Tobą :-(  - inteligentny człowiek nie wypowiadałby takich dyrdymałów.

Data: 2009-10-19 14:33:38
Autor: Karol
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Bardzo mi przykro, ale jestem zmuszony nie zgodzić się z Tobą :-(  - inteligentny człowiek nie wypowiadałby takich dyrdymałów.

inteligencja nie musi isc w parze z etyka i moralnoscia.
Inteligentny czlowiek nie respektujacy tych zasad, moze jednoczesnie gloszac
pewne prawdy, zachowywac sie jak pajac. Nie trudno sie domyslic w jakim celu to robi.

Data: 2009-10-19 14:44:27
Autor: Karol
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR

Amerykanie maja swojego JK-M.  Nazywa sie Ron Paul. Ale to powazny i rozsadny
czlowiek, a nie pajac JK-M.

Ten republikanski kongresmen, wczesniej silnie zwalczany i osmieszany, zaczyna wreszcie z coraz wieksza uwaga byc sluchany przez Amerykanow:
Czesciej tez dopuszczany jest do amerykanskiej telewizji.

http://rewolucjajestteraz.blogspot.com/

"Dawanie dobrego przykładu jest znacznie lepszym sposobem na rozpowszechnianie
idei, aniżeli poprzez używanie siły zbrojnej. "
- dr Ronald Ernest Paul

Data: 2009-10-19 19:34:28
Autor: jadrys
 Karol pisze:
[...]

Myślę że M nie robi tego w jakimś celu.. Jest to skończony idiota który paple dla samego paplania.. Wielka szkoda tylko że znajduje posłuch wśród słuchaczy.

Data: 2009-10-19 23:52:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Mylisz się Jadrys
 Karol pisze:
> [...]
>
>   Myślę że M nie robi tego w jakimś celu.. Jest to skończony idiota który paple dla samego paplania.. Wielka szkoda tylko że znajduje posłuch wśród słuchaczy.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Mylisz się Jadrys = to ty jesteś idiotą. I do tego odrażającym.

Dlaczego? A bo już kiedyś tak ciebie tu określiłem. A ja nie jestem idiotą.

Mylisz się Jadrys - JKM jest wyjątkowo mądrym człowiekiem. Nie dla idiotów!

Data: 2009-10-20 12:01:55
Autor: jadrys
Mylisz się Jadrys
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
 Karol pisze:

[...]

Masz tylko do mnie uprzedzenie.. I mogę tylko powtórzyć - M. to paplający populista.

Data: 2009-10-20 15:25:10
Autor: zbig
Mylisz się Jadrys
Przyznam się, ze na początku byłem pod wrażeniem zimnej logiki jego wywodów.
Ale dość szybko mnie zawiódł. Okazał się małym krętaczem, z niejasnymi
epizodami w życiorysie (pamiętacie jeszcze jego zranienie nożem i jak się
wtedy mętnie tłumaczył).
Do dziś nie dostałem od niego pieniędzy z Najwyższego Czasu za wygrany
konkurs, pomimo ogłoszenia tego wyniku w gazecie. Po kilku telefonach do
redakcji , trafiłem na niego i rżnął głupa, że to nie on i o niczym nie wie.
Ostatecznie nabrałem do niego odrazy za jego kilkakrotne pogardliwe odnoszenie
się wobec osób niepełnosprawnych, zwłaszcza dzieci.Dla mnie ten człowiek nie
istnieje. Obecnie to nienajwyższego lotu komik, ot taki Benny Hill dla ubogich.

Data: 2009-10-20 19:57:39
Autor: jadrys
Mylisz się Jadrys
zbig pisze:
 Obecnie to nienajwyższego lotu komik, ot taki Benny Hill dla ubogich.

Nic dodać nic ująć.

Data: 2009-10-19 18:05:19
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbhpou$ejq$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Nie wymagaj od Antenki rzeczowosci . Ona nie ma pojecia o czym jest inteligencja , no bo niby skad mialaby wiedziec ?
Dla niej encyklopedyczna wiedza a nawet ta nieco szersza jest objawem inteligencji a taka wlasnie posiada klaun o ktorym mowa . Niestety majac inteligencji tyle, ile oswojony szympans  nie potrafi wiedza jaka posiadl wykorzystac .

cyc

Data: 2009-10-19 13:16:34
Autor: Antenka
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
> --

Nie wymagaj od Antenki rzeczowosci . Ona nie ma pojecia o czym jest
inteligencja , no bo niby skad mialaby wiedziec ?

Ty zaś jesteś ewidentnym przykładem, że nawet nie dorównujesz
człekokształtnym. Najpierw idzie szympans, za nim goryl, następny w
ogonie orangutan, pawian, a później długo, długo nic i na samym końcu
dwunożny homo erectus cycatus - pospolicie zwany Cycem - mózg
wielkości ziarenka maku ledwie widoczny... he he he  :-P

Antenka

P.s. Inteligencji u osobnika erectusa cycatusa nie wykryto.

Data: 2009-10-20 08:46:24
Autor: Antenka
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
Dla mniej zorientowanych
1/ "homo erectus" - małpolud wyprostowany;

2/"homo erectus cycatus"  - cycowy małpolud wyprostowany  :- /

Antenka

Data: 2009-10-20 09:51:37
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2214281a-78ef-472e-95df-ef1f92349348m20g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

P.s. Inteligencji u osobnika erectusa cycatusa nie wykryto.

Jedrys , czy po przeczytaniu powyzszego dalej bedziesz usilowal wmawiac mi , ze to , to jest inteligentne ? .

cyc

Data: 2009-10-20 12:15:18
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

A dlaczego nie? Antenka ma prawo  do swojej  oceny. Jednak w zupełnie się z Nią nie zgadzam co do oceny Twojej osoby - uważam Cię za inteligentnego, nadzwyczaj kreatywnego grupowicza.

Data: 2009-10-20 08:03:58
Autor: Antenka
[...]

Ha ha ha bo się za chwilę rozpłaczę! :D Dajcie sobie buzi! :-P

Pokaż mi jeden przykład nadzwyczajnej kreacji Cyca? No słucham!
Jedyne na co go stać to nieustanne bluzganie nie KK - mnie nie
interesują jego antyklerykalne wynurzenia - wciąż się powtarza.
To jakaś obsesja.

Jadryś, czy Ty na ten przykład mógłbyś mi zarzucić, że dzień w dzień
wypisuję na psp peany na cześć łojca dyrektora? ;-).
Nieee! Bo on nie jest moją obsesją!

Monotemtyczność niektórych osobników jest wkurzająca, tym bardziej, że
nie poparta żadnymi rozsądnymi argumentami.
I tak na przykład osobnikami o "bardzo wąskiej specjalizacji" na psp
są:

1/ Cyc - wątki antyklerykalne, przesiąknięte nienawiścią do
wszystkiego co ma jakikolwiek związek z KK;

2/ GrześZ. - obsesja na punkcie maltretowanych polskich dzieci,
oczywiście przez katolskich rodziców i księży;

3/ Tzvel - amba na punkcie mośków i urojonego antysemityzmu Polaków;

4/ Kawecki - kloaka,kloaka i jeszcze raz kloaka - obsesja wychodka

O innych w terminie późniejszym :D.

Antenka

Data: 2009-10-20 17:43:28
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cbe5e7b4-9d8c-49a1-ab08-1c317e4099a233g2000vbe.googlegroups.com...

[...]

Nie wypisujesz dzien w dzien ale za to co post to tyle w nim chamstwa , ze jeszcze rok temu cala grupe za caly tydzien moznaby nim obdzielic !. Te bluzgi , to chamstwo i ten wulgarny jezyk , to jedyne "tamaty " jake Ciebie interesuja . Jak dotad nie napisalas nic sensownego od siebie , doslownie nic . Stad moja ocena , ze jestes glu[pia , ma pelne podstawy do tego aby tak sadzic . Pokaz mi choc jeden Twoj post na jakikolwiek temat ? , nawert niech bedzie to sensowna odpowiedz na czyjas kreacje !.. Nie ma takiej . Jestes intelektualnie pusta i glupia .Zwyczjany koltun , prosto z kruchty .
Jesli piszesz o mojej monotematycznosci , to znaczy , ze skupiasz sie na czytaniu wylacznie tych postow , ktore dotycza ksiezy i Rydzyka ( to nie to samo ) . Bo zdcydowana wiekszosc tego co pisze nie ma nic wspolnego z ksiezmi . To by im pochlebialo !.
Najlepiej wrzuc mnie do filtra i bedziesz miala spokoj . Zalecam , to niezla metoda .
Po co masz tracic zdrowie na mnie ? . Jak widze zbyt duzo Cie kosztuje a przeciez szkoda zdrowia .

cyc

Data: 2009-10-20 08:58:28
Autor: Antenka
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
Po co masz tracic zdrowie na mnie ? . Jak widze zbyt duzo Cie kosztuje a
przeciez szkoda zdrowia .

cyc

Zdrowie? Czy myślisz, że przez twoje głupie uwagi mam problemy ze
zdrowiem? Pewnie byś sobie tego życzył ty nienawistny czlowieku! Kto
wie, czy nie zrobiłeś małej gałgankowej laleczki i co noc wbijasz w
nią szpilki...szarlatanie!
Niestety twoje wysiłki są daremne :D. Anioł taki jak ja  jest w
sposób  szczególny chroniony i żadne złe uroki się mnie nie imają :D

Antenka

Data: 2009-10-20 19:57:59
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No przestań! :-(
[...]

Ale jednak nie jest zwykłym paściarzem i potrafi prowadzić dyskusje na wiele tematów.

Jadryś, czy Ty na ten przykład mógłbyś mi zarzucić, że dzień w dzień
wypisuję na psp peany na cześć łojca dyrektora? ;-).
Nieee! Bo on nie jest moją obsesją!

No pewnie że nie, mało tego - ja nawet nie zauważyłem żebyś była jakaś wielka fanką Rydzyka.

[...]

Tu akurat przyznam Ci rację tylko  w odniesieniu do "GrześaZ"

Data: 2009-10-20 17:04:02
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbk2jg$n4u$1news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

Co innego prawo do oceny czyichs pogladow a co innego za te poglady obrazanie kogos a w tym Antenka celuje nie przebierajac w srodkach .
Jest chamowata nie tylko jak na kobiete ( za taka sie tutaj podaje ) ale wogole . Pozwala sobie na zbyt ....powiedzmy delikatnie " smiale " wycieczki personalne wobec tych , ktorzy stpoja w poprzek jej pogladom . Gdyby wszyscy byli tacy jak ona , to nie tylko grupy nie byloby ale ludzie na ulice nie mogliby wyjsc bo pewnie zostaliby zadzgani nozem za swoje poglady !.

cyc

Data: 2009-10-20 08:39:39
Autor: Antenka
On 20 Paź, 17:04, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hbk2jg$n4u$1news.onet.pl...

> [...]

byli tacy jak ona , to nie tylko grupy nie byloby ale ludzie na ulice nie
mogliby wyjsc bo pewnie zostaliby zadzgani nozem za swoje poglady !.

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Czujesz się przez mnie osaczony? Biedaczek. To naprawdę jakaś
obsesja :-(

Antenka

P.s. Z mojej strony grozi ci tylko woda święcona :D

Data: 2009-10-20 19:59:00
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

Nie przesadzaj - z większością poglądów Antenki sie nie zgadzam a jednak nigdy mnie nie obraziła nawet slowem.

Data: 2009-10-20 13:59:55
Autor: Antenka
On 20 Paź, 19:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
CYC pisze:

> [...]

> cyc

Nie przesadzaj - z większością poglądów Antenki sie nie zgadzam a jednak

A jak Ci przywaliłam, że jesteś zbijobrukiem z Wildy?
I wykazałam wyższość Łazarza nad Wildą, nie poczułeś się dotknięty? :D

Antenka

Antenka

Data: 2009-10-20 23:50:31
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Absolutnie nie! Potraktowałem to jako Twój żart :-D ..  Wszyscy zainteresowani dobrze wiedza czym jest Wilda a czym Łazarz :-)

Data: 2009-10-20 15:04:37
Autor: Antenka
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR

Absolutnie nie! Potraktowałem to jako Twój żart :-D ..  Wszyscy
zainteresowani dobrze wiedza czym jest Wilda a czym Łazarz :-)

No właśnie i jego wyższość, chciażby z tego powodu, że "Stary Marych"
mieszkał przy Rynku Łazarskim :-P, Targi Poznańskie to też Łazarz :-P,
Dworzec PKP też Łazarz :-P, ARENA - Łazarz. Park Wilsona Łazarz.
Jednym słowem Łazarz i reszta Poznania :D!

Antenka

P.s. Nie wspomnę już o mojej skromnej osobie ;-)

Data: 2009-10-21 12:13:20
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wilda ma tylko jedną perełkę, ale za to jaką -  HCP! On przebija wszystko inne w Poznaniu :-P .
No nie bądź taka skromna - Twoja osoba jest czymś na pewno się wyróżniającym na Łazarzu :-) . Na Wildzie z pewnością niczym byś sie nie wyróżniała :-D .

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-10-21 03:19:41
Autor: Antenka
[...]

:-((

Pozdrawiam :-)

:-P

Antenka

P.s. Jadrysiu wiesz co jesteś.....ha ha ha Pozdrawiam :-)

Data: 2009-10-21 13:12:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wiem - tym co mówi prawdę bez owijania w bawełnę ;-)

Data: 2009-10-19 19:35:16
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Myślę cycu że przesadzasz. Antenka na pewno nie jest głupia babką, owszem, jest trochę "postrzelona", ale na pewno nie brak Jej inteligencji.

Data: 2009-10-19 13:20:24
Autor: Antenka
Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR
Myślę cycu że przesadzasz. Antenka na pewno nie jest głupia babką,
owszem, jest trochę "postrzelona", ale na pewno nie brak Jej inteligencji.

Ja postrzelona?! Dobrze, że nie przestrzelona :D. Homo erectus cycatus
bardzo byłby rad widzieć mnie na cmentarzu. To wyjątkowy nienawistnik
jak i cała ta jego partyjna formacja, której jest czołowym
reprezentantem.

Antenka

Data: 2009-10-19 22:42:34
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie miałem nic złego na myśli, mówiłem o postrzeleniu w pozytywnym tego słowa znaczeniu :-)

Data: 2009-10-19 14:05:48
Autor: Antenka
On 19 Paź, 22:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> reprezentantem.

> Antenka

Nie miałem nic złego na myśli, mówiłem o postrzeleniu w pozytywnym tego

Jadrysiu, dziękuję Ci, że usiłowałeś mnie bronić przed erectusem
cycatusem, ale zupełnie niepotrzebnie. Już raz napisałam, że byle jaki
prymityw nie jest w stanie mnie obrazić - on sam sobie wystawia jak
najgorsze świadectwo, inteligent z Koziej Wólki. Według mojej
pobieżnej obserwacji to ciężki przypadek graniczny czyli jego IQ
balansuje między 80 a 90 :D
No, no, no kto się tłumaczy ten się oskarża...  :- / Ok możemy się
postrzelać - weź pistolet na koperytka a ja przyniosę bicz - też
strzela no wiesz do "Proletariatu". :D

Antenka

P.s. Nie jestem postrzelona, raczej nieobliczalna :D

Data: 2009-10-20 12:03:46
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ależ Antenko! Ja Cię wcale nie bronię.. Jak pewnie zauważyłaś nie mam tu na psp żadnych sprzymierzeńców :-( , jedynym moim kompanem jest prawda :-) . Tak było i z Twoim przypadkiem - powiedziałem tylko prawdę o Tobie :-)
Co do pojedynku - podaj datę i czas... Jestem gotowy cały czas, choć  pierwsze muszę sie "rozprawić" z Panslavem. Byłoby już dawno po pojedynku, ale ten facet zręcznie lawiruje, pewnie liczy że sie wykręci sianem :-(

Data: 2009-10-20 09:49:31
Autor: CYC

Antenka pisze:

[...]

Nie jest glupia ?
Moge sie z Toba zgodzicpod warunkiem , ze stwierdzisz , ze jeste jeszcze glupsza a chamstwem przebija Hammera .

cyc

Data: 2009-10-20 12:08:01
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie jest głupia  na pewno, a nawet z Jej niektórymi poglądami się zgadzam , np. z tym w którym krytykowała odwołanie p. Farfała.
Natomiast co do "chamstwa" które sie panoszy na psp, no cóż - grupa dyskusyjna na tematy polityczne to nie "Wersal"

Data: 2009-10-19 09:39:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:18:41 +0200, jadrys napisał(a):

Czy nie przesadzasz aby? Jaka legenda? Czym on zaistniał? Czy dla ciebie wystarczy parę populistycznych idiotycznych haseł żeby zostać legendą?

A co ty tam wiesz, Jadrysiu...
Piotr

Data: 2009-10-19 15:32:28
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Z pewnością niewiele, ale potrafię odróżnić ziarno od plew. A taką plewa jest właśnie M.

Data: 2009-10-19 16:13:31
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 15:32:28 +0200, jadrys napisał(a):

Z pewnością niewiele, ale potrafię odróżnić ziarno od plew.

To się zdecyduj... Albo niewiele, albo potrafisz oddzielić ziarno od
plew.
Piotr

Data: 2009-10-19 19:33:43
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Niewiele, ale wystarczająco dużo żeby rozpoznać pustosłownego populistę.

Janusz Korwin-Mikke opuszcza UPR