Janusz Korwin-Mikke w PE: "I' m not Charlie. I' m for death penalty"

Data: 2015-01-13 10:05:58
Autor: El Comandante
Janusz Korwin-Mikke w PE: "I' m not Charlie. I' m for death penalty"
Parlament Europejski minutą ciszy uczcił w poniedziałek ofiary zamachu na redakcję tygodnika satyrycznego "Charlie Hebdo". Podczas gdy europosłowie trzymali kartki z napisem "Je suis Charlie" ("Jestem Charlie"), Janusz Korwin-Mikke postanowił przekazać własne przesłanie.

Były szef Kongresu Nowej Prawicy podczas sesji plenarnej PE napisał na swoim laptopie: "I am not Charlie. I am for death penalty" ["Nie jestem Charlie. Jestem za karą śmierci"]. Jednocześnie na Facebooku tak tłumaczył swoje zachowanie: "W PE minuta ciszy ku czci pomordowanych rysowników i redaktorów CHARLIE HEBDO. Nie udało mi się (przepraszam: byłem mało energiczny, bo absolutnie niedospany...) doprosić minuty ciszy z powodu 10.000 Murzynów pomordowanych parę dni temu w Nigerii. Bo to tylko Murzyni... Straszni rasiści w tym Parlamencie. Oczywiście nie mówiłem o 'Negroes' - tylko o 'Niggerians'". [pisownia oryginalna - red.].

Zachowanie polskiego europosła odnotowała m.in. brytyjska stacja BBC. Główną uwagę skupiła ona jednak na słowach szefa Partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa Nigela Farage'a, który odnosząc się do islamskiego terroryzmu, wezwał do obrony kultury judeo-chrześcijańskiej. Farage skrytykował też masową imigrację, nazywając ją "piątą kolumną".

- Przykro mi to mówić, ale piąta kolumna mieszka w naszych krajach i jest całkowicie przeciwna naszym wartościom - mówił podczas sesji PE Farage. Czołowi brytyjscy politycy skrytykowali go za te słowa, podkreślając, że Farage wykorzystuje zamach w Paryżu, by zdobyć punkty dla swojej partii.

Podobnie jak Farage wypowiadała się szefowa francuskiego nacjonalistycznego Frontu Narodowego Marine Le Pen. Zaatakowała ona europejskich polityków za pobłażliwość i ustępstwa wobec islamistów. - Czy to nie oszczędnościowa polityka gospodarcza zniszczyła naszą zdolność reagowania, rozbroiła naszą policje, służby wywiadowcze i wojsko? - pytała.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Janusz-Korwin-Mikke-w-PE-I-m-not-Charlie-I-m-for-death-penalty,wid,17172547,wiadomosc.html?ticaid=114272

~kj (07:54)

On nie prowokuje tylko mowi co mysli wiekszosc z nas...

~i słusznie (07:54)

Bardzo dobrze powiedziane, w Afryce morduje się MASOWO tysiące chrześcijan i nikt nawet nie kiwnie palcem w ich stronę, każdy ma to w nosie w Europie, ale za to robią parady milionowe, bo w lewicowej gazetce zginęło kilka osób, które od lat obrażają wszystkich, którzy wierzą w coś innego niż lewicowa ideologia i ateizm. Świat ma się ku końcowi.

~grzesiek (07:35)

Brawo. Jedyny samodzielnie myślący eruposeł. Reszta tych mał pewnie będzie się dziwić co się stało że ich rodzinom i znajomym muzumanie ucianają głowy.

Janusz Korwin-Mikke w PE: "I' m not Charlie. I' m for death penalty"