Janusz Palikot: Macierewicz tchórzy

Data: 2010-07-21 12:24:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Janusz Palikot: Macierewicz tchórzy
Jak zapowiadał, tak zrobił. Poseł PO Janusz Palikot zgłosił się do założonego przez PiS zespołu do sprawy zbadania katastrofy smoleńskiej. Podkreślił, że jeśli nie zostanie przyjęty, to uzna posłów PiS za tchórzy.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/296774,janusz-palikot-macierewicz-tchorzy.html

Przedmiotem prac zespołu parlamentarnego ds. katastrofy smoleńskiej i kierowanego przez Antoniego Macierewicza (PiS) mają być wydarzenia, które poprzedziły katastrofę pod Smoleńskiem, jej przebieg, a także procedury i działania, które nastąpiły po katastrofie. Do zespołu wchodzą posłowie i senatorowie PiS. Macierewicz mówił we wtorek, że odpowiedzialność polityczna za katastrofę smoleńską w świetle dotychczas zgromadzonych dokumentów jest jasna. W kontekście katastrofy użył na konferencji słowa "zbrodnia".

Palikot na konferencji prasowej podkreślił, że jeżeli nie zostanie przyjęty przez PiS do zespołu będzie to oznaczało, że politycy Prawa i Sprawiedliwości to "tchórze". Nie wykluczył, że jeśli nie zostanie przyjęty do zespołu PiS, to powoła zespół alternatywny.

Poseł PO wyraził nadzieję, że - jeśli zostanie przyjęty do zespołu - będzie mógł zadawać pytania i przedkładać wnioski. Przyznał jednocześnie, że zespół będzie "przedsięwzięciem medialnym".

Szef parlamentarnego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej Antoni Macierewicz powiedział w radiowej Trójce, że nie widzi możliwości, by w skład tego zespołu wszedł poseł PO Janusz Palikot. W jego ocenie, Palikot dopuszcza się "zbrodni moralnej" w sprawie katastrofy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Macierewicz zapraszał wszystkich posłów do zespołu parlamentarnego. I teraz jego słowa gównem się stały.

Data: 2010-07-21 03:52:22
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 12:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Jak zapowiadał, tak zrobił. Poseł PO Janusz Palikot zgłosił się do
założonego przez PiS zespołu do sprawy zbadania katastrofy smoleńskiej.
Podkreślił, że jeśli nie zostanie przyjęty, to uzna posłów PiS za tchórzy.

Przeciez posel PO niejaki Palikot juz wydal wyrok: za katastrofe
odpowiedzialny jest prezydent Kaczynski wiec co on chce badac?
wtedy swiedomie klamal?

Data: 2010-07-21 12:56:41
Autor: boukun

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:0599eafb-b3df-4ec2-b084-608c9af451fcd17g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
To, to każdy normalny człowiek i nie faryzeusz wie... Gdyby nie jego wariackie eskapady pod publiczkę, nie byłoby tej katastrofy...

boukun

Data: 2010-07-21 04:00:33
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 12:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0599eafb-b3df-4ec2-b084-608c9af451fcd17g2000yqb.googlegroups.com....
> [...]

To, to każdy normalny człowiek i nie faryzeusz wie... Gdyby nie jego wariackie
eskapady pod publiczkę, nie byłoby tej katastrofy...

to po co w takim razie prowadzic jakiekolwiek sledztwa?
umozyc i tyle a wina obardzyc juz jawnie tego "wstretnego kaczora-
pijaka"
co sie certolicie? zamykac sledztwa!

Data: 2010-07-21 13:04:33
Autor: boukun

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc8587fd-a915-46d2-9208-d401c076b9a0s9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

to po co w takim razie prowadzic jakiekolwiek sledztwa?
umozyc i tyle a wina obardzyc juz jawnie tego "wstretnego kaczora-
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Śledztwo, śledztwem, a sprawiedliwość będzie zawsze po naszej stronie. 10 kwietnia definitywnie obarczyłem winą byłego prezydenta za jego wariackie zachowanie...
Cokolwiek obowiązkowe wobec prawa śledztwo  by nie wykazało, faktu tego nic nie zmieni... i za 1000 lat będą przyszłe pokolenia tak wariata wspominać. Kaligula...

boukun

Data: 2010-07-21 13:09:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:04, boukun pisze:
Cokolwiek obowiązkowe wobec prawa śledztwo by nie wykazało, faktu tego
nic nie zmieni... i za 1000 lat będą przyszłe pokolenia tak wariata

Nie przeceniaj tego św pamięci idioty. Już za 10 lat ludzie o nim zapomną.

Data: 2010-07-21 13:13:00
Autor: boukun

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i26ki8$vqg$1news.onet.pl...
[...]

Być może, ale nie jest to takie pewne, że za rok Jaruś nie zechce wylecieć na wariackich papierach do Smoleńska, ups, Katynia...

boukun

Data: 2010-07-21 13:20:55
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

to po co w takim razie prowadzic jakiekolwiek sledztwa?
umozyc i tyle a wina obardzyc juz jawnie tego "wstretnego kaczora-
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak bym zrobił, ale pic ma jakieś obiekcje.

Data: 2010-07-21 13:19:51
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dokładnie jak Macierewicz. Też wie, że była to zbrodnia. I wie kto był zbrodniarzem.

Data: 2010-07-21 13:36:06
Autor: Neko
Janusz Palikot: Macierewicz tchórzy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w>

Dokładnie jak Macierewicz. Też wie, że była to zbrodnia. I wie kto był zbrodniarzem.

Palikot i Macierewicz to chorzy ludzie. Ludzie, ktorzy zyja jakas
niepojeta nienawiscia do swiata...

Jeden z nich prezentuje kierunek PO drugi PIS. Ale sa siebie
warci... Moze sie pobiorą?

Data: 2010-07-21 13:24:17
Autor: Neko
Janusz Palikot: Macierewicz tchórzy
Gratuluje guru. Jesli per pana "przewodnikiem" jest Janusz
Palikot to gratuluje intelektualnego wyboru.

Data: 2010-07-21 13:25:52
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:24, Neko pisze:
Gratuluje guru. Jesli per pana "przewodnikiem" jest Janusz
Palikot to gratuluje intelektualnego wyboru.

Ty wolisz takich intelektualistów jak klempa i brudziński?

Data: 2010-07-21 13:31:43
Autor: Neko
Janusz Palikot: Macierewicz tchórzy
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Ty wolisz takich intelektualistów jak klempa i brudziński?

Wole: Dalajlame ...

Janusz Palikot: Macierewicz tchórzy