Janusz Zakrzyński

Data: 2010-04-10 15:42:45
Autor: Pistacjusz
Janusz Zakrzyński
odważny człowiek, cześć Jego pamięci.
Dwa dni przed wyjazdem wyrzucili go z teatru za przyjęcie zaproszenia
od Prezydenta ale mimo tego pojechał.

Data: 2010-04-11 01:44:04
Autor: Ensitherum
Janusz Zakrzyński
W dniu 2010-04-11 00:42, Pistacjusz pisze:
odważny człowiek, cześć Jego pamięci.
Dwa dni przed wyjazdem wyrzucili go z teatru za przyjęcie zaproszenia
od Prezydenta ale mimo tego pojechał.

no właśnie pytałem o to na pl.rec.film ale nie dostałem odzewu. możesz
podesłać stosowny link?

Data: 2010-04-10 17:10:23
Autor: Pistacjusz
Janusz Zakrzyński
On 11 Kwi, 01:44, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:
> [...]

> od Prezydenta ale mimo tego pojechał.

no właśnie pytałem o to na pl.rec.film ale nie dostałem odzewu. możesz

Dziś było na TVN, wywiad z Jego kolegą który o tym wspomniał na samym
końcu i się rozpłakał. Później już nie puszczali tego wywiadu i pewnie
nie puszczą.

Data: 2010-04-11 02:12:20
Autor: Ensitherum
Janusz Zakrzyński
W dniu 2010-04-11 02:10, Pistacjusz pisze:
Dziś było na TVN, wywiad z Jego kolegą który o tym wspomniał na samym
końcu i się rozpłakał. Później już nie puszczali tego wywiadu i pewnie
nie puszczą.

też to widziałem. jak znajdziesz coś więcej zapodaj na grupę. szukałem w
google i też nic poza komentarzami tych, którzy słyszeli to samo.

Data: 2010-04-10 17:19:08
Autor: Pistacjusz
Janusz Zakrzyński
On 11 Kwi, 02:12, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:
W dniu 2010-04-11 02:10, Pistacjusz pisze:

> Dzi by o na TVN, wywiad z Jego koleg kt ry o tym wspomnia na samym
> ko cu i si rozp aka . P niej ju nie puszczali tego wywiadu i pewnie
> nie puszcz .

te to widzia em. jak znajdziesz co wi cej zapodaj na grup . szuka em w
google i te nic poza komentarzami tych, kt rzy s yszeli to samo.

Trzeba by zagadnać ludzi z Teatru Polskiego.

Data: 2010-04-11 06:18:53
Autor: Andrzej
Janusz Zakrzyński
dla porządku : Zakrz E ński

[...]

[...]