Janusz o ¶mierci "wisielczej" A.Leppera

Data: 2011-08-12 15:51:22
Autor: Antenka
Janusz o ¶mierci "wisielczej" A.Leppera
Nie zostawia się w ten sposób ciężko chorego syna.

http://www.youtube.com/watch?v=vidr9qej49E&feature=related

Antenka

Data: 2011-08-13 11:19:04
Autor: u2
W dniu 2011-08-13 00:51, Antenka pisze:
Nie zostawia się w ten sposób ciężko chorego syna.

http://www.youtube.com/watch?v=vidr9qej49E&feature=related

Po prostu wiedzial za duzo i ta wiedza go zabila.

Data: 2011-08-13 05:37:23
Autor: Antenka
On 13 Sie, 11:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-13 00:51, Antenka pisze:

> Nie zostawia się w ten sposób ciężko chorego syna.

>http://www.youtube.com/watch?v=vidr9qej49E&feature=related

Po prostu wiedzial za duzo i ta wiedza go zabila.<

Ja wiem jeszcze więcej i zaczynam obawiać się o swoje życie...:-((

Antenka

Data: 2011-08-13 16:15:42
Autor: u2
W dniu 2011-08-13 14:37, Antenka pisze:
Po prostu wiedzial za duzo i ta wiedza go zabila.<
Ja wiem jeszcze więcej i zaczynam obawiać się o swoje życie.

Zgadza sie, jesli nastana rzady w stylu putinowskim, a do tego dazy
banda rudego to wtedy wszyscy bedziemy zagrozeni.

Data: 2011-08-14 02:29:48
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 16:15:42 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ja na jej miejscu, w tym spsycholenia też bym się obawiał.

--
stevep

Data: 2011-08-14 00:38:43
Autor: Antenka
On 14 Sie, 02:29, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 13-08-2011 o 16:15:42 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> banda rudego to wtedy wszyscy bedziemy zagrozeni.

Ja na jej miejscu, w tym spsycholenia też bym się obawiał.

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Co tam mruczysz hm? >:-E

Antenka

Data: 2011-08-14 02:28:42
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 11:19:04 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-13 00:51, Antenka pisze:
Nie zostawia się w ten sposób ciężko chorego syna.

http://www.youtube.com/watch?v=vidr9qej49E&feature=related

Po prostu wiedzial za duzo i ta wiedza go zabila.

O metodach picowskich?

--
stevep

Data: 2011-08-13 19:52:28
Autor: jadrys
Janusz o śmierci "wisielczej" A.Leppera
W dniu 2011-08-13 00:51, Antenka pisze:
Nie zostawia się w ten sposób ciężko chorego syna.

http://www.youtube.com/watch?v=vidr9qej49E&feature=related

Antenka

Niestety, wygląda na to że i ta zbrodnia nie będzie wykryta a winni ukarani. Od samego początku wszystko na to wskazuje. :-(

Janusz o ¶mierci "wisielczej" A.Leppera