Japońska Honda

Data: 2012-01-23 17:44:08
Autor: Kuba
Japońska Honda
Witam.
W internecie, na japońskiej stronie Hondy znalazłem bardzo interesujące moto. Jest to honda cb400 (CB400 SUPER FOUR lub CB400 SUPER BOL D'OR), która z Europejskiego rynku zniknęła z 15-20 lat temu. Jest to rzędowa czwórka o małej pojemności (399cc) z wystarczającą mocą, i jak wyczytałem o bardzo niskim zużyciu paliwa mieszczącycm się w 4L/100km. Przypomina ona starego Horneta a wersja z owiewkami CB1300. Niestety w Europie nic o niej nie słychać. Panuje u nas raczej moda na duże pojemności. Poza Japonią Honda nie sprzedaje również wielu mniejszych motocykli np. VT400,itp. Sami zobaczcie, odsyłam na japońską strone Hondy:
http://www.honda.co.jp/motor/
A tu o wspomnianym wyżej CB400 :
http://www.honda.co.jp/CB400SF/

Co sÄ…dzicie o takim moto?
Jak myślicie czy można ściągnąć je z Japonii?
A może źle szukam?

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2012-01-23 15:41:32
Autor: lesor
Japoñska Honda
On 23 Sty, 17:44, Kuba <kubagrad...@gmail.com> wrote:
Witam.
W internecie, na japoñskiej stronie Hondy znalaz³em bardzo interesuj±ce
moto. Jest to honda cb400 (CB400 SUPER FOUR lub CB400 SUPER BOL D'OR),
która z Europejskiego rynku zniknê³a z 15-20 lat temu. Jest to rzêdowa
czwórka o ma³ej pojemno¶ci (399cc) z wystarczaj±c± moc±, i jak
wyczyta³em o bardzo niskim zu¿yciu paliwa mieszcz±cycm siê w 4L/100km.
Przypomina ona starego Horneta a wersja z owiewkami CB1300. Niestety w
Europie nic o niej nie s³ychaæ. Panuje u nas raczej moda na du¿e
pojemno¶ci. Poza Japoni± Honda nie sprzedaje równie¿ wielu mniejszych
motocykli np. VT400,itp. Sami zobaczcie, odsy³am na japoñsk± strone Hondy:http://www.honda.co.jp/motor/
A tu o wspomnianym wy¿ej CB400 :http://www.honda.co.jp/CB400SF/

Co s±dzicie o takim moto?
Jak my¶licie czy mo¿na ¶ci±gn±æ je z Japonii?

Do Budapesztu nie jest daleko.
http://redbaron.hu

Red Baron M1 Törökbálint:
2045 Törökbálint Tó-park utca 5

Tam znajdziesz to, czego szukasz.

--
pozdrawiam, lesor
cb 1300

Data: 2012-01-23 18:51:16
Autor: Monster
Japońska Honda
W dniu 2012-01-23 17:44, Kuba pisze:
[...]

Japończycy pewnie też używaliby większych motocykli gdyby nie bardzo wysokie podatki czy ubezpieczenia.
Nie blizej jej z wyglÄ…du do CBXa 650?
Występują nawet motocykle europejskie kastrowane do 400ccm
Zresztą niskie zużycie paliwa to tylko ułamek mniejszy koszt eksploatacji

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-01-23 20:28:07
Autor: Kuczu
Japońska Honda
[...]

I Zephyry 400 i VFR400, GSXR400 i wiele wiele innych motocykli tej pojemnosci mozna kupic w Japonii. Problem zaczyna sie gdy cos padnie bo rynek czesci do tych modeli u nas nie istnieje.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-01-23 21:05:15
Autor: marider
Japońska Honda
W dniu 2012-01-23 20:28, Kuczu pisze:
Problem zaczyna sie gdy cos padnie bo rynek czesci do tych modeli u nas nie istnieje.

Istnieje, tylko ich cena jest odpowiednio wyzsza (jak to w Polszy). Mialem kiedys KZ400J i VFR400 a jak musialem kupic tarcze sprzegla do KZ to kosztowaly wiecej niz do nowej CBR 600F3 ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-01-24 00:18:19
Autor: Kuczu
Japońska Honda
W dniu 2012-01-23 21:05, marider pisze:
[...]

Tyle ze KZ400 i VFR byly normalnie sprzedawane kiedys w Europie. A inne japonskie wynalazki niekoniecznie.

Data: 2012-01-23 21:13:57
Autor: jeDrASS
Japońska Honda
On 2012-01-23 17:44, Kuba wrote:

Co sÄ…dzicie o takim moto?
Jak myślicie czy można ściągnąć je z Japonii?
A może źle szukam?

u nas poszukaj Hondy CB1..

--
jeDrASS

Data: 2012-01-24 08:19:41
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Japońska Honda
Kuba napisał(a):
Co sÄ…dzicie o takim moto?

Rzedowy 400 sa mniam!
Ale jak chcesz cos bardziej popularnego to cb1 albo malego bandita. Do nich dostaniesz czesci bez wiekszego problemu.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-01-31 15:10:29
Autor: Markowski
Japoñska Honda
On 24 Sty, 08:19, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
Kuba napisa³(a):

> Co s±dzicie o takim moto?

Rzedowy 400 sa mniam!
Ale jak chcesz cos bardziej popularnego to cb1 albo malego bandita. Do
nich dostaniesz czesci bez wiekszego problemu.

Pamiêtam jak na Felkowisko w Julinku Easy przyjecha³a na takiej
dziwacznej rzêdowej japonii. Moto wygl±da³o baaardzo powa¿nie, a o ile
pamiêtam mia³o nawet nie 400cc, ale jedynie 250cc

Markowski

Japońska Honda