Japoński film z motocyklami w tle. Poszu kuję tytułu.

Data: 2010-03-01 21:18:10
Autor: CUT_INZ
Japoński film z motocyklami w tle. Poszu kuję tytułu.
Witam,

Oglądałem ten film z 10 lat temu. Z tego co pamiętam był on o japońskiej (albo innej azjatyckiej :) ) młodzieży która ścigała się po ulicach miasta. Używali chyba jakiś plastikowych 125tek lub 250tek.

Jedna scena zapadła mi w pamięci. Jeden z motocyklistów wpada pod tira, po czym w szoku wychodzi z pod niego, a po kilku sekundach pada martwy.

Przypomina siÄ™ komuĹ› taki film?

Data: 2010-03-03 18:00:57
Autor: []v[]artec
CUT_INZ pisze:

Przypomina siÄ™ komuĹ› taki film?

Power Rangers ?

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CBR 1100XX

Data: 2010-03-05 16:26:10
Autor: Dariusz Zaręba
Japoński film z motocyklami w tle. Poszukuję tytułu.
1995 rok Tytuł: Full Throttle

Pozdrawiam....

Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4b8c2137$1news.home.net.pl...
Witam,

Ogl±dałem ten film z 10 lat temu. Z tego co pamiętam był on o japońskiej (albo innej azjatyckiej :) ) młodzieży która ¶cigała się po ulicach miasta. Używali chyba jaki¶ plastikowych 125tek lub 250tek.

Jedna scena zapadła mi w pamięci. Jeden z motocyklistów wpada pod tira, po czym w szoku wychodzi z pod niego, a po kilku sekundach pada martwy.

Przypomina się komu¶ taki film?

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4916 (20100304) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4918 (20100305) __________

Data: 2010-03-05 17:36:09
Autor: CUT_INZ
Japo�ski film z motocyklami w tle. P oszukuj� tytu�u.
W dniu 05-03-2010 16:26, Dariusz Zar�ba pisze:
1995 rok Tytuďż˝: Full Throttle

Pozdrawiam....

Tak to prawie na pewno to :)
http://www.hkcinemagic.com/en/movie.asp?id=1246

Film praktycznie niedostępny :(

Data: 2010-03-05 19:36:17
Autor: Lech Karol Pawłaszek
On 3/5/10 5:36 PM, CUT_INZ wrote:
[...]

Hm.... Niedostępny powiadasz. To jest wyzwanie.

http://www.asiatorrents.com/details.php?id=c8f6e85109b4e41c47a6e626d147b94dfebfb5ac
(kilka osĂłb seeduje)

Ale jest teĹĽ rapidshare...

http://www.jiwang.org/portal/modules/forum/viewtopic.php?printertopic=1&t=21804&start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult
(i musisz się zalogować - http://www.bugmenot.com/view/jiwang.org)

Jest jeszcze to, ale powyższe (jiwang) powinno wystarczyć.

http://tehparadox.com/forum/f56/%5Bhk-movie%5D-full-throttle-1995-dvdrip-138474/
(i też musisz się zalogować - http://www.bugmenot.com/view/tehparadox.com)

Pozdrawiam,

PS oczywiście zachęcam do legalnego zakupu filmu.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace" [KoRn]

Japoński film z motocyklami w tle. Poszu kuję tytułu.