Japończycy upajają się swoim pokrewieństwem z Ż ydami...

Data: 2009-12-13 10:35:35
Autor: Tzva Adonai
Japończycy upajają się swoim pokrewieństwem z Ż ydami...
W Japonii rekordy popularności biją programy popularno-naukowe
dokumentujące liczne podobieństwa pomiędzy japońską i żydowską
kulturą, językami i strukturą genetyczną...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=ccfm4uhXtZo

Data: 2009-12-13 21:27:47
Autor: Mariusz Merta
a czy upajaja się także krzywizną nóg u kobiet ?
kiedy pierwszy raz zdarzyło mi się wyladować w japonii, to pierwszego
dnia rzuciło mi się w oczy,
japońskie kobiety, dziewczyny...hmmmm to jest problem, bo jak patrzysz
na taka to
może mieć lat 14 albo 24 albo 54...
wracając do naszych baranów jak mawiają japońce... :-)))
rzuca się w oczy rozmaitość kształtów nóg od beczkoprostowanych do
skrzyżowania x z y...
myślałem, że coś nie tak...popytałem paru ludzi którzy tam mieszkali
i okazuje się, że nie miałem zwidów, oficjalnie nawet rząd dodaje do
mleka i jego pochodnych
jakieś minerały...ale najwidoczniej im to nie wychodzi...
podejrzewam, że skoro jest tyle podobieństw :-) pomiędzy Żydami a
Japończykami to Żydówki też
pewnikiem mają problem x y z z nogami albo zbyt długo ujeżdżały
beczkę...
rozumiem, że skłonności do rzezi to tez jest podobieństwo ?
no i jeszcze podobieństwo w użyciu pisma...
inna sprawa, że kiedyś od jednej nawiedzonej kobiety typu New Age
usłyszałem, że każda nacja ma swój znak zodiaku...i że Japończycy I
Żydzi są skorpionami
no cóż... panie tzva a czy chwalą się też w chlaniu...bo póki co,
japońscy panowie są moim
(i nie tylko moim) zdaniem bezkonkurencyjni w piciu alkoholu...
idąc ulicą wieczorem, można spotkać nie jeden raz elegancko ubranego
gostka w garniturze jak leje na ulicy
czy w Izraelu też tak piją i leja na ulicy ?

no to heil Tojo

Mariusz Merta

Data: 2009-12-14 14:39:10
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:12e721e2-fabe-4b1f-8d7e-e37556361f93m33g2000pri.googlegroups.com...
W Japonii rekordy popularności biją programy popularno-naukowe
dokumentujące liczne podobieństwa pomiędzy japońską i żydowską
kulturą, językami i strukturą genetyczną...

i kuchnia!
japonce jedza psy, koty i szczury. Zydzi pewnie tez!

Data: 2009-12-14 14:50:05
Autor: raff
konserwator pisze:
[...]

a Eskimosi ? Co z Eskimosami ?

R.

Japończycy upajają się swoim pokrewieństwem z Ż ydami...