Japończyki z napęde m RWD albo AWD.

Data: 2009-04-04 13:57:02
Autor: Piotr Wasil
Japończyki z napęde m RWD albo AWD.
Sqeeb <sqeeb@internet.community> napisał(a):

Witam.
Są na polskim rynku samochody ze wchodu(Honda? Suzuki?) z napędem 4x4 albo
na tylną oś? Chodzi mi o maszyny osiągalne finansowo... Powiedzmy...
Używany, w dobrym stanie do maks. 50tys. złotych.

Są jakieś pasujące do opisu?

Z góry dziękuję.

Wszystkie Lexusy.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-04-04 14:28:39
Autor: MW
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gr7hn9$dg9$2news.interia.pl...

[...]

No co?
http://tinyurl.com/df9nab

--
MW

Data: 2009-04-04 15:49:00
Autor: Sqeeb
Japończyki z napędem RWD albo AWD.
On Sat, 04 Apr 2009 14:08:24 +0200
"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na..com> wrote:

> [...]

Ta, tylko jeszcze trzeba mieć za co to utrzymać.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-04 20:38:35
Autor: Piotr Wasil
Japończyki z napęde m RWD albo AWD.
"Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

Wszystkie Lexusy.

ROTFL!

Uzywane EVO w dobrym stanie do 50k jest IMHO duzo wiekszym rotflem.