Japonia-Dania - o tym meczu cicho?

Data: 2010-06-25 23:04:07
Autor: kibic okazjonalny
Japonia-Dania - o tym meczu cicho?
Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00001176.4c24ea57newsgate.onet.pl...
Ślepy jestem albo nie widzę wątku o wczorajszym meczu, więc na wszelki wypadek
zaczynam. Piękne widowisko, ale jedno mnie zastanawia: czy w kraju kwitnącej
wiśni instaluje się zawodnikom celowniki laserowe? Bo innego wytłumaczenia dla
dwóch spośród strzelonych w tym meczu bramek nie widzę (zresztą od trzeciej w
tym samym stylu uratował bramkarza tylko słupek). Naprawdę da się tak
wytrenować strzelanie wolnych?

Jakbyś się nazywał Honda, to też byś tak strzelał ;)

Japonia-Dania - o tym meczu cicho?