Japonia mowi .... TAK dla iphona

Data: 2009-08-18 09:51:59
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

Japan's top 10 cell phones (with carrier) for July, 2009:

    1. Apple iPhone 3GS 32GB (Softbank)
    2. Sharp SH-06A (Docomo)
    3. Panasonic 830P (Softbank)
    4. Sharp SH-05A (Docomo)
    5. NEC N-08A (Docomo)
    6. Sony-Ericsson Premier3 (au)
    7. Sharp SH-02A (Docomo)
    8. Casio W63CA (au)
    9. Apple iPhone 3GS 16 GB (Softbank)
   10. Sharp SH001 (au)

Data: 2009-08-18 11:50:10
Autor: Piotr M
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:
Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

Rozumiem że Ty nie prowokujesz? A prowokacja na usenecie nie jest trollowaniem? I Ty nie jesteś Trollem? No to wszystko już jasne.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-18 12:00:49
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

Weź że sobie załóż jakiegoś bloga ku czci iPhone'a i daj nam już spokój.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-08-19 10:23:45
Autor: tomaa33
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości:

[...]

Z tych pozostałych wynalazków na liście dziwnofonów też mamy się 'cieszyć'? W ogóle, ta śmieszna lista to jakaś wykładnia? Jarasz się nią?

Data: 2009-08-20 07:46:58
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
tomaa33 pisze:

Z tych pozostałych wynalazków na liście dziwnofonów też mamy się 'cieszyć'? W ogóle, ta śmieszna lista to jakaś wykładnia? Jarasz się nią?

Nie ma Nokii w najbardziej ztechnicyzowanym kraju .... wiec uznajmy ich za dzikusow huhuehue

Data: 2009-08-19 10:27:13
Autor: BaX
Japonia mowi .... TAK dla iphona

[...]

to ranking chyba 10 najbardziej porąbanych telefonów bo normalnych to tu raczej nie ma. ;)

Data: 2009-08-19 16:34:24
Autor: ALEX Przekliniak
Japonia mowi .... TAK dla iphona
BaX ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Niedługo zapewne iStrybyszewski stwierdzi że boski Steve wymyślił i skonstruował prąd elektryczny, oraz fale radiowe ;-)

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-19 09:58:57
Autor: Little Brother
Japonia mowi .... TAK dla iphona

> [...]

Niedługo zapewne iStrybyszewski stwierdzi że boski Steve wymyślił i
skonstruował prąd elektryczny, oraz fale radiowe ;-)

Czy wy matoły, w swym zacietrzewieniu naprawdę nie rozumiecie co autor
postu chciał przekazać?
Iphone zajmujący 1 miejsce w kraju kwitnącej wiśni to jak sprzedaż
piasku  Arabii Saudyjskiej lub lodów Eskimosom.
Mam nadzieję że teraz dotarło, jak nie to czytać jeszcze raz, aż do
skutku.
Brawa dla Apple'a

Data: 2009-08-19 18:02:57
Autor: Waldek Godel
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Dnia Wed, 19 Aug 2009 09:58:57 -0700 (PDT), Little Brother napisał(a):

Czy wy matoły, w swym zacietrzewieniu naprawdę nie rozumiecie co autor
postu chciał przekazać?

On chciał przekazać zaczątek kolejnego flejma, bo to walnięty w głowę
człowiek i od 10 lat żyje flejmami w usenecie. Kiedyś zwalczał Nokię, a
jedynie słusznym telefonem był Ericsson, teraz iPhone i telefony z
Androidem. Ten typ tak ma.
I ma się dobrze, bo nieustannie jest tabun frajerów chętny go dokarmiać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-20 07:50:13
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Waldek Godel pisze:
[...]

Tiaaa zaraz w swej glupocie napiszesz ze pewnei ja w Japonii te iPhony kupuje.  Jak iphone 3G sie nie sprzedawal to ten sam Waldus hipokryta umieszczal newsa o Japonii ... TU NA GRUPIE.... wtedy Japonia byla dobra , a teraz jest juz be,  bo nie pasuje do wizji .... wielbiciela niszowego systemu.... buahhaha. W swej hipokryzji przescigasz juz wszystko

Data: 2009-08-21 16:58:17
Autor: TGor
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Waldek Godel wrote:

[...]

Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie zna"... ?

Siedzę na grupie 8-9 lat, więc może umkło mi coś sprzed Y2K...

TG

Data: 2009-08-21 19:59:56
Autor: Waldek Godel
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Dnia Fri, 21 Aug 2009 16:58:17 +0200, TGor napisał(a):

Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie zna"... ?

Zmienił nicka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-22 18:30:46
Autor: TGor
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Waldek Godel wrote:

Zmienił nicka.

Aaaaa, no tak! ;-)
A bez metafor? :-P

TG

Data: 2009-08-22 19:13:29
Autor: Waldek Godel
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Dnia Sat, 22 Aug 2009 18:30:46 +0200, TGor napisał(a):

Aaaaa, no tak! ;-)
A bez metafor? :-P

masz przykładowy wątek:
http://42.pl/u/1JPi
zgadnij :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-22 22:25:59
Autor: TGor
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Waldek Godel wrote:

masz przykładowy wątek:
http://42.pl/u/1JPi
zgadnij :-)

Mniam! Już się robi!

TG

Data: 2009-08-21 22:36:25
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Japonia mowi .... TAK dla iphona
TGor wrote:

Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie zna"... ?

Z tym niemowlęctwem to nie przesadzaj - stary koń to jest :-)

M.

Data: 2009-08-24 07:29:20
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
TGor wrote:

Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie zna"... ?

Z tym niemowlęctwem to nie przesadzaj - stary koń to jest :-)

Na szczescie i tak sporo mlodzszy od nadredaktora s.p fkn.pl

A powaznie jesli TGor bywal w czasach integracyjnych to moze nawet wodkie pilim my razem :)  i karty SIM odkazali w gorzalce

Data: 2009-08-24 16:13:10
Autor: TGor
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski wrote:

A powaznie jesli TGor bywal w czasach integracyjnych to moze nawet wodkie pilim my razem :)  i karty SIM odkazali w gorzalce

Niestety nie byłem, czego przeokropnie żałuję teraz. Nieobecność wysoce nieusprawiedliwiona, bo z wyjątkowo głupiego powodu.

Zapraszano za moich czasów chyba ze 2, może 3 razy.

Potem się "grupa skończyła"...

TG

Data: 2009-08-24 16:18:26
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
TGor pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

[...]

He potem bylo jeszcze ciekawiej, zamknieta lista JMK, schizma :) i pmtz   ale .... ta tez zeszla na psy tam Waldek ze mna tocza te same glupie dyskusje.... reszta milczy, takie zycie ..... teraz telefon ma kazdy ....

Data: 2009-08-25 04:56:22
Autor: TGor
Japonia mowi .... TAK dla iphona
On 24 Sie, 16:18, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

He potem bylo jeszcze ciekawiej, zamknieta lista JMK, schizma :) i pmtz
  ale .... ta tez zeszla na psy tam Waldek ze mna tocza te same glupie
dyskusje.... reszta milczy, takie zycie ..... teraz telefon ma kazdy ....

Ma się rozumieć. Choć dla mnie JMK i pmtz to już tajemnica. Od
zniknięcia kol. kol. Rączkowskiego, Schleichera i Alexa DB nie miałem
nawet pojęcia co się dzieje na tej zamkniętej grupie. Ale że coś się
działo potem... Schizma?! Może krucjaty i inkwizycja?! Łolaboga!
Inna sprawa, że o czym tu dyskutować? O tym, czy GSM nadaje się do
internetu (bo zdaniem jedego gościa się nie nadaje)?

TG

PS. Jest siakieś archiwum do przejrzenia? ;-)

Data: 2009-08-19 23:16:29
Autor: Piotr M
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Little Brother pisze:

Czy wy matoły, w swym zacietrzewieniu naprawdę nie rozumiecie co autor
postu chciał przekazać?
Iphone zajmujący 1 miejsce w kraju kwitnącej wiśni

W takim razie będziesz też tak miły i powiesz coś więcej o tym rankingu. Aha, ranking sprzedaży, czy to może jakiejś babci ze straganu na Rynku Starego Miasta w jakiejś pipidówie?

Data: 2009-08-20 07:51:29
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Piotr M pisze:
Little Brother pisze:

[...]

Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad,  nie to co potega gospodarcza Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci... Zanim zanegujesz wyniki sprzedazy w cywilizowanych krajach zastanow sie dobrze....

Data: 2009-08-20 08:35:30
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad,  nie to co potega gospodarcza Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci...

W Polsce sprzedają się Nokie, w US Blackberry i Motorole, w Japonii Sharpy i inne ich rodzime produkty.

Każdy rynek jest inny i chyba tego nie potrafisz zrozumieć, że tak zaciekle bronisz swoich przekonań.

Próbujesz nas na siłę uszczęśliwiać tylko po co? Żeby się pokazać?

Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci również za połączenia przychodzące?

Przecież US & Japan są OK no nie?

Data: 2009-08-20 09:16:49
Autor: mwk
Japonia mowi .... TAK dla iphona
On Aug 20, 2:35 am, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może
jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci

Wybor rozliczen to jest zawsze plus. Ostatecznie to zapewne konsument
decyduje czy woli placic wiecej za przychodzace, czy  za wychodzace w
zaleznosci od swoich potrzeb i wybiera sobie abonament ktory jest jemu
potrzebny i za cene ktora jest jeme potrzebna. W krajach takich jak
USA gdzie wybor zawsze nalezy do konsumenta wiecej firm konkuruje z
wieksza iloscia planow co przyczynia sie do obnizenia cen i przez to
miedzy innymi przecietny konsument w USA placi mniej niz 1/10 za
minute rozmowy w komorce obojetnie czy placi za przychodzace, czy nie.
Poza tym, w USA najbardziej popularne sa nieograniczone plany poniewaz
tak naprawde nikt nie chce zabawiac sie w jakies sprawdzanie minut i
dla rozmawiajacych, textujacych, uzywajacych GPS, czy Internetu duzoa
z reguly te plany sa najlepsze i stosunkowo tanie.

Normalnie ceny za nieograniczone dzwonienie, SMSy, i Internet w
prepaid w USA sa gdzies pomiedzy $39 do $50 miesiecznie w firmach
takich jak Boost. Najdrozszy nieograniczony abonament jaki widzialem
to $99 ale nikt nie powinien tak duzo placic. Ja mam 5 komorek (dla
siebie, dla dzieci, osoby starszej etc) i przestawilem wszystkie
komorki na nieograniczony abonament nieco ponad dwa lata temu i
kosztuje mnie to okolo $30 na kazda z komorek i kazda z nich ma
nieograniczone dzwonienie (USA i Kanada), SMSy, Internet, GPS, TV i
inne i poniewaz inni tez uzywaja te telefony a ja za nie place to dla
mnie tez jest zawsze lepiej wiedziec ze place $30 i nie ma mozliwosci
placenia wiecej obojetnie jak duzo ktos uzywa swojego telefonu.

Co do samych telefonow to juz raczej personlany gust. Akurat tak jest
ze iPhone jest najlepiej sprzedajacym sie telefonem w USA, w Japonii i
w Europie. W moim wypadu akurat zaden z 5 telefonow nie jest iPhone -
dwoch uzytkownikow posiada dodatkwo iPody ktore dzialaja mniej wiecej
jak iPhone jezeli uzywaja innego telefonu jako modem. Tych dwoch
uzytkownikow przenioslo by sie na iPhony ale tutaj akurat w rachube
wchodzi wlasnie te $30 nieograniczony uzytek miesiecznie - wymagaloby
to zmiane prowajdera i w tym wypadku placenie znacznie wiecej niz dwa
razy wiecej niz te $30 za to same nieograniczone dzwonienie, SMSy,
Internet etc. w innym prowajderze i poniewaz ja za to place to nie
widze tutaj akurat nic co by usprawiedliwialo placenie wiecej niz $30
miesiecznie za identyczny serwis tylko na bardziej popularnym
telefonie.

To jest akurat moje praktyczne podejscie byc moze dlatego ze place za
5 telefonow ale w praktyce widac ze wiele ludzi placi wiecej za to
samo i miedzy innymi dlatego iPhone jest numer 1 bestsellerem od
dluzszego czasu.

mwk

Data: 2009-08-20 09:17:55
Autor: lanycia
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Dnia 20-08-2009 o 08:35:30 Flo <florian6@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Jan Strybyszewski pisze:

Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może  jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci  również za połączenia przychodzące?

Generalnie preferuję nokie ale już pomysł z płaceniem za nawiązane i  odebrane
połączenia będzie mi się podobał o ile poziom stawek zostanie ustalony w  granicy
5-7 gr w jedną i w drugą stronę.

tl

Data: 2009-08-24 07:24:43
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad,  nie to co potega gospodarcza Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci...

W Polsce sprzedają się Nokie, w US Blackberry i Motorole, w Japonii Sharpy i inne ich rodzime produkty.

iPhone jest japonski ?

Każdy rynek jest inny i chyba tego nie potrafisz zrozumieć, że tak zaciekle bronisz swoich przekonań.

Czy ty jestes nienormalny ?  Amerykanski produkt zdobywajacy Japonie to JEST CUD mentalny.  Xbox Microsoftu wszedzie na swiecie sie sprzedaje a w Japonni juz druga generacje i NIC.  Nokia w Japonii nawet nie probowala specjalnie. Wiec sukces iphona w Japonii jest wielkii.

Próbujesz nas na siłę uszczęśliwiać tylko po co? Żeby się pokazać?

Lubie gnebic troli co slinia sie na napis Nokia ?

Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci również za połączenia przychodzące?

Jesli ja wiecej dzwonie i nie jestem gimnazjalista lub studentem golodupcem to placenie za wychodzece i przychodzace po 50% kosztu polaczenia jest dla mnie lepsze.

Przecież US & Japan są OK no nie?

No wedle polskich troli z gimanazju amerykanei to idioci a japonczycy to wariaci nie to co "liderzy technologiczni w Polsce"

Data: 2009-08-24 08:13:51
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

W Polsce sprzedają się Nokie, w US Blackberry i Motorole, w Japonii Sharpy i inne ich rodzime produkty.

iPhone jest japonski ?

Ot taki gadżet który zaciekawił Azjatów. Jak szybko się pojawił tak szybko zniknie.

Czy ty jestes nienormalny ?  Amerykanski produkt zdobywajacy Japonie to JEST CUD mentalny.

Cudem to by było jakby od netu Cię odcięto.

Lubie gnebic troli co slinia sie na napis Nokia ?

I znowu sie powtarzasz

Data: 2009-08-24 08:16:33
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Juz 3 rok znika .... w 40mln egzemlaprzy :)

Czy ty jestes nienormalny ?  Amerykanski produkt zdobywajacy Japonie to JEST CUD mentalny.

Cudem to by było jakby od netu Cię odcięto.

Jest prostszy sposob popros siostre odzialowa by powiedziala lekarzowi iz twoja terapia internetowa nie dziala. Dasz nam wszystkim spokoj.

Lubie gnebic troli co slinia sie na napis Nokia ?

I znowu sie powtarzasz

Jak gluchy i slepy jestes inaczej nie mozna. Znajomy psychiatra zreszta mowil ze do wariatow z klapkami na oczach trzeba pewne prawdy powtarzac co tez czynie...

Data: 2009-08-24 08:30:19
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

Ot taki gadżet który zaciekawił Azjatów. Jak szybko się pojawił tak szybko zniknie.

Juz 3 rok znika .... w 40mln egzemlaprzy :)

Poczekaj, a zobaczysz. Rynek azjatycki jest rynkiem specyficznym.
Na rynek ten nawet nie przymierzała się Nokia, za to na nasz rynek nawet nie próbują wchodzić ich produkty takie jak np Sharp.

Dasz nam wszystkim spokoj.

A gdzie tam. Będę twoim koszmarem.

Data: 2009-08-24 09:14:12
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

I takie "nie specyficzny za to cholernie amerykanski iphone" sie sprzedał.

Dasz nam wszystkim spokoj.

A gdzie tam. Będę twoim koszmarem.

Buhahah czy ty wiesz ilu troli juz pochowalem przez 10 lat :)

Data: 2009-08-24 09:21:07
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6tekj$7qs$2inews.gazeta.pl

Buhahah

to ogień w piecu, w którym też powineneś siedzieć.

czy ty wiesz ilu troli juz pochowalem przez 10 lat :)

Przyjdzie kryska na matyska. W końcu każda imitacja człowieka, w końcu trafi
do piachu.

Data: 2009-08-24 09:25:58
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Jestem ... projektem badawczym ... softem opracowanym do podkurwiania^H^H error 1012 .... bad word ... do denerwowania troli.

Data: 2009-08-24 09:59:57
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

Jestem ... projektem badawczym ... softem opracowanym do podkurwiania^H^H error 1012 .... bad word ... do denerwowania troli.

Jesteś samo nakręcającą się istotą i jeszcze czerpiesz z tego przyjemność.
Pobawiłbym się jeszcze troszkę z Tobą ale nie mam czasu no i szkoda też usenet śmiecić.

Data: 2009-08-24 11:17:59
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

SIo trolu ...

Data: 2009-08-24 09:12:29
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6tb8g$jge$3inews.gazeta.pl

Jest prostszy sposob popros siostre odzialowa by powiedziala lekarzowi
iz twoja terapia internetowa nie dziala. Dasz nam wszystkim spokoj.

Zastosuj swoje rady względem własnej osoby. Zobaczysz, że życie może być o
wiele przyjemniejsze niż ci się wydaje.

> I znowu sie powtarzasz

Zapoznaj się z archiwum twoich postów - robisz dokładnie to samo. Ot co ktoś
ci w twoim zblatowanym mózgu włączył zapętlenie i mamy tego skutki.

Jak gluchy i slepy jestes inaczej nie mozna. Znajomy psychiatra zreszta
mowil ze do wariatow z klapkami na oczach trzeba pewne prawdy powtarzac
co tez czynie...

Nie wierz w to co mówi lekarz (psychiatra) do ciebie. Ty jako szczególny
przypadek zawsze będziesz obdarzany "specjalną troską" w rozmowie i gestach
z panami w białych kitlach.

Data: 2009-08-20 18:40:02
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6io9f$gog$9inews.gazeta.pl

Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad,  nie to co potega gospodarcza
Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci...

A masz świadomość, że nie każdy potrzebuje dotykowego ekranu i pseudo
aparatu w telefonie. Akurat w segmencie prawdziwych telefonów, dla
normalnych ludzi Nokia sprawdza się idealnie -> patrz modele 1202 oraz 1203.
No ale czy fanatyk zabawek to zrozumie. Nie mi na to pytanie odpowiadać.

Data: 2009-08-20 18:54:28
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Ale uzywasz dluta do wykuwania notatek w kamiennych tablicach ?

Data: 2009-08-20 19:18:14
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

No ale czy fanatyk zabawek to zrozumie. Nie mi na to pytanie odpowiadać.

Ale uzywasz dluta do wykuwania notatek w kamiennych tablicach ?

Coś sie tak uczepił tych wszystkich bajerów skoro z 80% posiadaczy tych gadżetów nie zna 20-30% (może i więcej) możliwości swych urządzeń.

Jednemu dłuto, a drugiemu iPhone'a co nie znaczy, że obaj nie mogą być biznesmenami.

Zwyczajnie - każdy dobiera produkt do własnych potrzeb.

Data: 2009-08-20 21:22:24
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Hmm uzywanie gestow w iphonie jest tak proste iz moja dwuletnia corka sama potrafi przegladac sobie foteczki ... obracac i powiekszac.

Jednemu dłuto, a drugiemu iPhone'a co nie znaczy, że obaj nie mogą być biznesmenami.

Zwyczajnie - każdy dobiera produkt do własnych potrzeb.

Daj adres wysle ci zestaw kamiennych tabliczek

Data: 2009-08-20 22:02:08
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

Hmm uzywanie gestow w iphonie jest tak proste iz moja dwuletnia corka sama potrafi przegladac sobie foteczki ... obracac i powiekszac.

Czyż wcześniej w wątku "Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS" w wypowiedzi z 2009-08-19 07:36 nie napisałeś:

Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone'a

Zdecyduj się.
Masz czy nie masz?

Daj adres wysle ci zestaw kamiennych tabliczek

Twoja dwuletnia córka mając iPhon'a wiedziałaby gdzie wysłać.

Data: 2009-08-24 07:26:28
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Mam ipoda Touch wiec wiem co to iphoneOS stad moge pisac o mozliwosciach systemu iphona. W odroznieniu od mentalnych gimazjalistow ze slinotokiem na napis Nokia

Data: 2009-08-24 08:08:44
Autor: Flo
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Jan Strybyszewski pisze:

Mam ipoda Touch wiec wiem co to iphoneOS stad moge pisac o mozliwosciach systemu iphona. W odroznieniu od mentalnych gimazjalistow ze slinotokiem na napis Nokia

1. Powtarzasz się
2. Zacznij czytać co się do Ciebie pisze bo widzę, że tylko tekst oglądasz niczym obrazki

Data: 2009-08-24 09:14:09
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Flo" news:h6taph$jc3$1inews.gazeta.pl

2. Zacznij czytać co się do Ciebie pisze bo widzę, że tylko tekst
oglądasz niczym obrazki

On chyba nawet liter nie postrzega jako znaki graficzne ;) - za tępy jest?
To chyba przez Izłoma ;)

Data: 2009-08-21 15:00:02
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> news:h6k7qp$n1f$4inews.gazeta.pl

Hmm uzywanie gestow w iphonie jest tak proste iz moja dwuletnia corka
sama potrafi przegladac sobie foteczki ... obracac i powiekszac.

Ty masz córkę (ogólnie dziecko)? Masakra! :P

Data: 2009-08-20 19:18:23
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6jv5d$e2r$6inews.gazeta.pl

Ale uzywasz dluta do wykuwania notatek w kamiennych tablicach ?

Chcesz mi za wszelką cenę udowodnić, że się nie mylę i mam niebywałą
przyjemność rozmawiać z kretynem?

Data: 2009-08-20 21:23:50
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Zawsze wiedzialem ze geniusze poslkiego internetu jak ty sie marnuja.
Taki talent taka Nokia z Applem to powinna juz po stopach naszego ekspercine lizac zeby tylko ich oswiecil.  Strasznie smiesznie to brzmi gdy wyzywasz narod posiadajacy wiecej noblistow w jednym roku niz Polska w calej historii.  Tak wiem Noble tez se kupuja

Data: 2009-08-21 14:58:24
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6k7tf$n1f$5inews.gazeta.pl

Zawsze wiedzialem ze geniusze poslkiego internetu jak ty sie marnuja.

Schlebiasz mi.

Taki talent taka Nokia z Applem to powinna juz po stopach naszego
ekspercine lizac zeby tylko ich oswiecil.

Dostrzegasz to, że twoje wypowiedzi są pozbawione jakiegokolwiek sensu.
Podobnie jak twoje istnienie :P

Strasznie smiesznie to brzmi
gdy wyzywasz narod posiadajacy wiecej noblistow w jednym roku niz Polska
w calej historii. Tak wiem Noble tez se kupuja

Odstaw leki psychotropy bo ewidentnie ci szkodzą. Pokaż mi na tej grupie
post, w którym obraziłem jakiś naród (pewnie chodzi ci o "wspaniałe" USA, w
których chyba tylko byłeś palcem na mapie).

Data: 2009-08-24 07:27:11
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Czy dla podniesienia rangi swoich slow rzucasz tez piaskiem w oczy i tupiesz nozka .... po tym jak polecisz do mamusi ?

Data: 2009-08-24 09:09:21
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6t8bu$9cp$3inews.gazeta.pl

> [...]

Czy dla podniesienia rangi swoich slow rzucasz tez piaskiem w oczy i
tupiesz nozka .... po tym jak polecisz do mamusi ?

Czemu po raz kolejny odpowiadasz na ten sam post? Czy to oznacza, że jesteś
no ten - sam wiesz ;)

Data: 2009-08-24 09:20:09
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

A to jakis zakaz jest ?  Nowe troloprawo ....

Data: 2009-08-24 09:24:04
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6tevo$alt$2inews.gazeta.pl

A to jakis zakaz jest ?  Nowe troloprawo ....

:)

Data: 2009-08-20 07:48:21
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
BaX pisze:

to ranking chyba 10 najbardziej porąbanych telefonów bo normalnych to tu raczej nie ma. ;)

Oczywiscie dla Baxa to te Microsoftpowe pierdolki sa normalne tylko jakos swiat uznaje je za niszowe jakies 9% rynku smartphonow czyli mniej niz jeden model Apple.... no ale w dzikim kraju wsrod nawiedzonych troli .... to kultowe zabawki... ach amerykanie glupi , japonczycy glupi

Data: 2009-08-20 09:23:43
Autor: BaX
Japonia mowi .... TAK dla iphona
[...]

Czy Ty czytasz jakieś inne newsy na któych ja pisuje jak lunatykuje bo nigdzie nie widzę abym coś takiego napisał o czym Ty bredzisz

Data: 2009-08-20 18:38:06
Autor: Valdi.Pavlack
Japonia mowi .... TAK dla iphona
"Jan Strybyszewski" news:h6io3i$gog$7inews.gazeta.pl

... ach amerykanie glupi

Rozumiem, że to ironia. Dodam, że w 100% prawdziwa. Amerykanie to strasznie
głupi naród.

Data: 2009-08-20 21:21:09
Autor: Jan Strybyszewski
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Valdi.Pavlack pisze:
"Jan Strybyszewski" news:h6io3i$gog$7inews.gazeta.pl

... ach amerykanie glupi

Rozumiem, że to ironia. Dodam, że w 100% prawdziwa. Amerykanie to strasznie
głupi naród.

Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale...

Data: 2009-08-20 10:20:21
Autor: qwerty
Japonia mowi .... TAK dla iphona
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h6dmjc$etq$1@inews.gazeta.pl...
Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

Tylko czemu wszystkie (poza ajfonem) są to telefony z klapką? :>
Używaj swojej telekomunikacji kolejowej gdzie indziej.

Japonia mowi .... TAK dla iphona