Japonia - wrazenia [troche OT]

Data: 2009-11-11 22:07:18
Autor: Dysiek
Japonia - wrazenia [troche OT]
Niewiele ma to wspólnego z konsolami ale warto wspomnieć o salonach Pachinko. Jak dla mnie jest to kretyńska gra gdzie wrzuca się dziesiątki kuleczek od góry automatu starając się żeby wpadły do odpowiednich kieszonek na dole. Kulki przelatują przez las gwoździ. Jedyne na co ma wpływ gracz to siła z jaką wrzucana jest kulka do środka automatu. Ponieważ hazard jest zakazany to nagrodą jest... więcej kulek ;) Dla mnie jest to fenomen bo gra jest niesamowicie nudna a jednak jest to zdecydowanie najpopularniejsza "automatowa" rozrywka w Japonii.

Haha, pamietam ta gre jeszcze z poczatkow lat '90 jak na wioske przyjezdzala strzelnica i automaty :-) Gra byla fenomenalna, choc chyba nieco inna niz wersja japonska. Mianowice wrzucalo sie kulke, a na dole byl koszyczek, ktorym sie ruszalo i usilowalo zlapac kulke. Nagroda bylo takze wiecej kulek :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Japonia - wrazenia [troche OT]