Japoński plac manewrowy

Data: 2010-08-28 06:28:55
Autor: ptoki
Japoński plac manewrowy
On 28 Sie, 09:27, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:
<http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=&sll=54.5...>

Ciekawe jak to działa. Wpuszczają 10 kursantów na plac i ostatni
(lub ostatnich dwóch), który nie rozbije auta dostaje prawo jazdy?

Wystarczy sie przyjrzec tym paru waskim przesmykom i temu ostremu
zakretowi.
Jestem pewien ze dobre 20% polskich kierowcw by sie na tym placy w
asfalcie nie zmiescilo. A jak sie zmieszcza to starczy kazac jechac
tylem :)

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-08-29 04:08:42
Autor: jacek2v
Japoński plac manewrowy
On 28 Sie, 15:28, ptoki <sczyg...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jestem pewien ze dobre 20% polskich kierowcw by sie na tym placy w
asfalcie nie zmiescilo. A jak sie zmieszcza to starczy kazac jechac

Nie wydaje mi się. Jeśli skala jest ok. to te największe uliczki mają
po ~9m szerokości :)

Pzdr.

Data: 2010-08-29 15:07:58
Autor: ptoki
Japoński plac manewrowy
On 29 Sie, 13:08, jacek2v <jace...@gmail.com> wrote:
> [...]

> tylem :)

Nie wydaje mi się. Jeśli skala jest ok. to te największe uliczki mają

tu jest 5m szerokosci.(rozwinac boczny panel).
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=&sll=54.559323,128.232422&sspn=9.259707,28.125&ie=UTF8&hq=&hnear=&t=k&ll=35.619515,139.599399&spn=0.00024,0.000687&z=21

Nie jest to okropnie wasko ale jak auto ma maly promien skretu to
lekko nie jest, a na pewno dla uczacego sie jezdzic...

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-08-30 06:18:05
Autor: Grejon
Japoński plac manewrowy
W dniu 2010-08-30 00:07, ptoki pisze:

[...]

No właśnie mały promień skrętu oznacza, że mniej miejsca potrzeba do skręcania.

Data: 2010-09-01 09:44:59
Autor: ptoki
Japoński plac manewrowy
On 30 Sie, 06:18, Grejon <grejo...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> lekko nie jest, a na pewno dla uczacego sie jezdzic...

No właśnie mały promień skrętu oznacza, że mniej miejsca potrzeba do

A racja, myslalem o slabo skrecajacym i napisalem odwrotnie.
Oczywiscie chodzilo mi o duzy promien skretu.

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-09-02 15:51:47
Autor: Jakub Witkowski
Japoński plac manewrowy
W dniu 2010-09-01 18:44, ptoki pisze:

No właśnie mały promień skrętu oznacza, że mniej miejsca potrzeba do
skręcania.

A racja, myslalem o slabo skrecajacym i napisalem odwrotnie.
Oczywiscie chodzilo mi o duzy promien skretu.

A tu nietypowo - każdy by chciał mieć małego... tfu, mały!

Data: 2010-08-31 22:29:54
Autor: jacek2v
Japoński plac manewrowy
On 30 Sie, 00:07, ptoki <sczyg...@gmail.com> wrote:

> [...]

Nie jest to okropnie wasko ale jak auto ma maly promien skretu to
lekko nie jest, a na pewno dla uczacego sie jezdzic...

Nie wiem jak mierzyłeś, ale u mnie wychodzi 8-8,9m :)
Najwęższe 2,7-3m.

Jak dla mnie to szeroko - przykładowo uliczki w domkach osiedlowych to
6-7m szerokości, na których da się spokojnie przejechać nawet gdy ktoś
niezbyt zgrabnie zaparkuje na poboczu :).
Wąskie, a raczej kręte też są w tym "miasteczku".Podejrzewam, że ma to
symulować ruch w zatłoczonych japońskich miastach - tam szybko nie
pojedziesz :)

Ps: Ja mierzyłem całą drogę nie jeden pas.

Pzdr.

Data: 2010-09-01 09:43:52
Autor: ptoki
Japoński plac manewrowy
On 1 Wrz, 07:29, jacek2v <jace...@gmail.com> wrote:

> [...]

symulować ruch w zatłoczonych japońskich miastach - tam szybko nie
pojedziesz :)

Ps: Ja mierzyłem całą drogę nie jeden pas.

jesli wszedles przez moj link to powinienes widziec takie cienkie
drozki. Jedna ma ksztalt odwroconego V takie ^ i ona na szerokosc ma
jakies 5m. Wzialem to z miarki na dole ekranu w google maps.

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-09-07 09:23:46
Autor: jacek2v
Japoński plac manewrowy
On 1 Wrz, 18:43, ptoki <sczyg...@gmail.com> wrote:

> [...]

drozki. Jedna ma ksztalt odwroconego V takie ^ i ona na szerokosc ma
jakies 5m. Wzialem to z miarki na dole ekranu w google maps.

Możliwe, ale to jeden kierunek. A 5m na jeden kierunek to bardzo dużo
- niektóre dróżki w Polsce mają 5m w obie strony :)

Pzdr.

Japoński plac manewrowy