JarKacz jak zwykle niezadowolony

Data: 2009-09-02 12:17:08
Autor: Lorn
JarKacz jak zwykle niezadowolony
zbig pisze:
Bełkot, bełkot i jeszcze raz bełkot.

Spodziewałeś się czegoś więcej? :> Zaraz znajdzie się tłumacz, który przełoży ten bełkot na nasze :>

Data: 2009-09-02 12:34:16
Autor: zbig
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
zbig pisze:
Bełkot, bełkot i jeszcze raz bełkot.

Spodziewałeś się czegoś więcej? :> Zaraz znajdzie się tłumacz, który przełoży ten bełkot na nasze :>
Ja w odróżnieniu od Kaczora odebrałem ten dzień jako dzień dumy narodowej.
Przybyło ponad 20 premierów. Była kanclerz Merkel. Były ważne wystąpienia,
nawet to prezydenta Kaczyńskiego, choć drażnią te jego niedomówienia i
wpadki (holocaust). W Gdańsku tłumy ludzi, którzy chcieli zobaczyc
rozdających karty w polityce europejskiej,w tym mnóstwo turystów
zgranicznych, korespondenci i telewizje z zagranicy na każdym kroku. Byłem,
widziałem. To niewątpliwy sukces propagandowy ekipy Tuska, prezydenta, całej
Polski i jej polityki zagranicznej i historycznej
A ten widzi tylko Putina. I jego rzekomy triumf. Toż to jakaś obsesja> I
taki człowiek miałby kierować polską polityką???

Data: 2009-09-02 12:41:59
Autor: Lorn
zbig pisze:
[...]

"Ależ ten człowiek daleko zdryfował od rzeczywistości..." -ignaz

Jaruś poprzez urojenia prowadzi politykę, która w pewnych kręgach myślących nieprzytomnie się podoba. :> Jeśli ktoś tu jest antypolskim krzykaczem to niewątpliwie jest nim Jaruś. Opozycja jest od krytyki, wytykania błędów, często też ośmieszania, ale nie jest od kopania dołków pod interesem Polski... Chyba ich ojczyzny? :>

Data: 2009-09-02 12:58:28
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
 Opozycja jest od krytyki,
wytykania błędów, często też ośmieszania, ale nie jest od kopania dołków pod interesem Polski... Chyba ich ojczyzny? :>

Najwazniejszy jest interes PiS, a juz najwazniejszy z najwazniejszych jest interes prezesa PiS

--
Vic

Data: 2009-09-02 13:17:55
Autor: gofi
W dniu 02.09.2009 12:58, VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Szkoda tylko, że zarówno PIS jak i PO mają w d... interes społeczeństwa i kraju :( !!! Zaspokajają jedynie swoje chore ambicje i korupcyjne interesiki swoje i swoich kolesi!

Data: 2009-09-02 14:54:10
Autor: VicAbarca
gofi пишет:
Szkoda tylko, że zarówno PIS jak i PO mają w d... interes społeczeństwa i kraju :( !!! Zaspokajają jedynie swoje chore ambicje i korupcyjne interesiki swoje i swoich kolesi!

Na tym wlasnie polega demokracja parlamentarna :)

--
Vic

Data: 2009-09-02 13:24:48
Autor: Piotr
Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:58:28 +0200, VicAbarca napisał(a):

Najwazniejszy jest interes PiS, a juz najwazniejszy z najwazniejszych jest interes prezesa PiS

Że tak się włączę do kółka wzajemnej adoracji, nie adorując jednakże...
Wczoraj miałem czas i oglądałem TVPinfo i WSI24, wicie  wzajemniejajkolizacze, że nie było tam nic ponad Putiniadę? Cały czas z ekranu spoglądała na nie ni to nadąsana, ni to obrażona, ni to groźna twarz tego agenta KGB. Tak, więc nawet jeżeli był jakiś sukces, to tuskoidalni, poprzez rozłożenie akcentów, skutecznie go zadeptali.
Jeszcze na dokładkę Wołodia czekista pierdolil te ruskie bzdury na okretkę, zupełnie bez jakiegokolwiek wdzięku. Na nic się nie zgodził nawet na symboliczne otwarcie akt katyńskich, bo tam naprawdę już nic więcej nie będzie, ten zakaz jest tylko dla: "bo nie Paliaczki".
Na chuj nam ten nadęty palant w Gdańsku? Z Rosją putinowską nic nie ugramy, choćby Donek, Putinowi wiązał kokardki na fujarze, własnymi zębami.
Piotr

Data: 2009-09-02 13:33:43
Autor: zbig
JarKacz jak zwykle niezadowolony

Z Rosją putinowską nic nie
ugramy, choćby Donek,
Przypadkiem nie bluźnisz?
Gdyby rządziły Kaczory, to tego Putina wszak nakryliby czapkami.

Data: 2009-09-02 14:14:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:33:43 +0200, zbig napisał(a):

Z Rosją putinowską nic nie
ugramy, choćby Donek,
Przypadkiem nie bluźnisz?
Gdyby rządziły Kaczory, to tego Putina wszak nakryliby czapkami.

No tak, tak zbigu... Idź na siku.
Piotr

Data: 2009-09-02 14:22:13
Autor: zbig
JarKacz jak zwykle niezadowolony

,
No tak, tak zbigu... Idź na siku.
Piotr
Kapitalna replika!
Skąd ty bierzesz pomysły na takie błyskotliwe odpowiedzi. Tylko nie mów, że z głowy, bo od razu mam takie rózne zabawne skojarzenia.

Data: 2009-09-02 18:05:35
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Sep 2009 14:22:13 +0200, zbig napisał(a):

Kapitalna replika!
Skąd ty bierzesz pomysły na takie błyskotliwe odpowiedzi. Tylko nie mów, że z głowy, bo od razu mam takie rózne zabawne skojarzenia.

Nie rezonuj, tylko idź się odlać.
Piotr

Data: 2009-09-02 18:51:01
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> Skąd ty bierzesz pomysły na takie błyskotliwe odpowiedzi. Tylko nie mów, że > z głowy, bo od razu mam takie rózne zabawne skojarzenia.

Powtarzasz się cieniasie

Data: 2009-09-02 14:55:42
Autor: VicAbarca
JarKacz jak zwykle niezadowolony
Piotr пишет:
Wczoraj miałem czas i oglądałem TVPinfo i WSI24, wicie  wzajemniejajkolizacze, Ĺźe nie było tam nic ponad Putiniadę?

Nie ogladaj telewizji, bo bedziesz miala w glowie glizdy...

--
Vic

Data: 2009-09-02 16:42:05
Autor: HaMMeR
VicAbarca wrote:
Lorn пишет:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

No coz, moze dla ciebie, bo homoseksualna indoktrynacja spreparowala twoj mozg
w sposob oczekiwany.
Dla mnie na ten przyklad, najwazniejszy jest MOJ interes, ale ja nie jestem
dobrym przykladem dla europostepowej gawiedzi...

Data: 2009-09-02 16:38:32
Autor: HaMMeR
Lorn wrote:
zbig pisze:
Bełkot, bełkot i jeszcze raz bełkot.

Spodziewałeś się czegoś więcej? :> Zaraz znajdzie się tłumacz, który
przełoży ten bełkot na nasze :>

To co tak cienko placicie swoim tlumaczom, przestancie wreszcie skapic,
przeciez z polskiego na jidisz, to chetnego z bakami na kazdym najblizszym rogu
mozna spotkac. Oczywiscie twierdze to na podstawie statystyki  opartej na waszej
obecnosci w mediach, instytucjach finansowych, gieldach i innych zlodziejskich matecznikach, a nawet tu, na psp!

JarKacz jak zwykle niezadowolony