Jarek

Data: 2011-09-02 17:33:29
Autor: Tomek
Jarek
Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

Data: 2011-09-02 18:25:09
Autor: Sonn
Jarek
W dniu 2011-09-02 17:33, Tomek pisze:
Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od odpowiedzialności za spowodowanie wypadku pomrocznością jasną :]

--
Sonn

Data: 2011-09-02 22:58:56
Autor: Maciek
Jarek

Użytkownik "Sonn" napisał:
mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od odpowiedzialno¶ci za spowodowanie wypadku pomroczno¶ci± jasn± :]

a mam takie pytanie, gdzie znalazłe¶ jaki¶ opis czy szkic sytuacyjny tego wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?
sam jeżdżę na dwóch kółkach i zastanawiam się czy jakbym przycisn±ł np x2 albo x3 dopuszczalnej i kto¶ mnie w porę nie zauważy to nadal będzie jego wina a nie moja?
pytam poważnie, puszk± jeżdżę 10% a motocyklem 90% czasu.
w tej sytuacji, gdybym akurat ja siedział w aucie to pewnie bym się strasznie interesował z jak± prędko¶ci± jechał motocyklista. inaczej widzisz motor który zbliża się 90 km/h a inaczej gdy zbliża się x2.
oczywi¶cie nie os±dzam o winie bo to musz± ustalić ludzie, którzy się na tym znaj± ale też bym nie chciał, żeby to media wydały wyrok na tym czy tamtym kierowcy.
pozdrawiam
Maciej

Data: 2011-09-02 23:41:54
Autor: Yogi\(n\)
Jarek
Użytkownik "Maciek" <kilokaszanki@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3rg30$9e8$1usenet.news.interia.pl...

a mam takie pytanie, gdzie znalazłe¶ jaki¶ opis czy szkic sytuacyjny tego wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?

Nie, nic nie jest przes±dzone, ravka wyjeżdżała zza stoj±cego tira, widoczno¶ć miał go¶ć znacznie ograniczon±, Wałęsowicz za¶ popierniczał na tyle żwawo i na tyle blisko, że nie dał rady omin±ć ani wyhamować. My¶le, że wina leży po obu stronach, przy czym w większej czę¶ci po stronie kierowcy toyoty (pewnie rzucił okiem w lusterko kiedy tir przesłaniał mu znaczn± czę¶ć pola widzenia) - ale to oczywi¶cie tylko domysły. I niezależnie od sympatii lub jej braku do ojca - szkoda chłopa, po prostu.

--
Yogi(n)

Data: 2011-09-03 10:09:43
Autor: kaszmir4
Jarek
To jest Polska, jak jest slawne nazwisko to zawsze wina spada na szarego czlowieka. Z reszta nie jest mozliwoscia zeby wlaczala sie RAVka do ruchu, po 1 watpie zeby wyjezdzala z pola a po 2 jakby tak bylo to motor uderzylby w bok samochodu. Denerwuje mnie to ze zawsze poszkodowani sa "szaraki" chociaz wina jest ewidentnie po drugiej stronie... --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-09-03 14:00:05
Autor: szufla
Jarek
Toyota mogla zawracac to primo, a secundo to polowa pasa byla zaslonieta przez "tira" takze CBRka prawdopodobnie stala sie widoczna dopiero kiedy go omijala. Ciezko to teraz oceniac ale kierowcy moga byc wspolwinni.

sz.

Data: 2011-09-03 19:36:45
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:
To jest Polska, jak jest slawne nazwisko to zawsze wina spada na szarego
czlowieka.

Pitolisz. Podczas wypadku Otylii wina spadła na ni± - tylko z uwagi na to że to jej brat zgin±ł dostała w zawiasach. Podczas wypadku Zienatskiego także wina spada na niego. Kilku byłych polityków  w tym "lwica lewicy" maj± odebrane PJ za jazdę po pijanemu. Paru (p)osłow też siedzi.

Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z win± wg s±du.

[...]

Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w przeciwn± stronę do najeżdżaj±cego motocykla. Wygl±da to tak jakby - patrz±c na zdjęcie toyota jechała zza tira z lewego pobocza lub z pola i chciała skręcić w lewo. Skręcaj±c w lewo  kierowca nie zauważył najeżdżaj±cego motocykla. Samochód został aż przestawiony/odbity w drug± stornię. Ek samochodu była mała - jechał z mał± prędko¶ci± motocykl mógł jechać ponad 100km/h ale wg mnie nie dużo - inaczej z motocykla nic by nie zostało. Tymczasem widać nawet bak... Tym bardziej że uderzenie było pod dużym k±tem bo motocykl odbił się pod ostrym k±tem od samochodu - leży po prawej stronie jezdni.
Plastikowe elementy samochodu pokazuj± sk±d jechał motocykl - jechał w kierunku robi±cego zdjęcie - uderzył w toyotę odbił się od niej poleciał tylko kilka m obok na pobocze. To wskazuje że prędko¶ć nie była jaka¶ nadzwyczajna. Elementy plastikowe wskazuj± kierunek z którego nadjechał motocykl. Ł±cz±c je z miejscem wypadku widać że motocykl omijał tira po lewej stronie lewego pasa - czy prawego patrz±c od naszej strony. Chciał wiec omin±ć tira a jak zobaczył toyotę także i ten samochód niestety nie udało mu się.
Uszkodzenia toyki też nie s± duże - motocykl zdj±ł mu cały zderzak z atrap± i lampami ale wzmocnienia i maska s± praktycznie całe... to także wskazuje że prędko¶ć nie była zbyt duża...

Wg mojej subiektywnej oceny ponosi kierowca toyki - ewidentnie zagapił się i nie spojrzał na nadjeżdżaj±cy motocykl - dodatkowo tir zasłonił mu pole widzenia a czarny motocykl z tego co widziałem na innych zdjęciach czarny ubiór zrobił resztę...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 19:48:54
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "The_EaGle" <thegit@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:j3tojc$knd$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:
z uwagi na to że to jej brat zgin±ł dostała w zawiasach.

Nie roz¶mieszaj. Zabij brata i zobaczysz ile Ci dojebi±. Dostała w zawiasach TYLKO i WYŁˇCZNIE dlatego, że to Otylia.

Podczas wypadku Zienatskiego także wina spada na niego.

Gdzie? Kiedy? Jaka wina???? Stary Zientar kupił wszystkich, z młodego zrobił debila, ze niby nie czai, nie gada, nie chodzi i chuj mu zrobili. Paparaci porobili mu fotki jak gnojek sie po knajpach bawi pije wóde i tanczy. Stary Zientar nawe młodemu żone wyjebał z domu, żeby nie mieszała. Jak co¶ piszesz to sprawdĽ:-)

 Kilku byłych polityków  w tym "lwica lewicy" maj± odebrane PJ za jazdę po pijanemu.

Znowu ¶mieszysz... Byłych. Sam napisałe¶... Lwicy dojebali w s±dach to na dokładke prawko jebnęli, żeby takim Mi¶kom jak Ty pokazać namiastkę sprawiedliwo¶ci.

Paru (p)osłow też siedzi.

Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z win± wg s±du.

Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

--
Grzybol

Data: 2011-09-03 13:03:02
Autor: luzur
Jarek
On 3 Wrz, 19:48, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "The_EaGle" <the...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:j3tojc$knd$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:

> [...]

> s±du.

Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

UB ecja u władzy, media "niezależne", naród głupi itd...

Data: 2011-09-03 13:04:59
Autor: luzur
Jarek
On 3 Wrz, 22:03, luzur <lu...@op.pl> wrote:

> [...]

> --
> Grzybol

UB ecja u władzy, media "niezależne", naród głupi itd...

A no i PISIORY !!! to wszystko przez nich :D

Data: 2011-09-03 22:00:41
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 19:48, Grzybol pisze:
[...]

Proponuje sprawdzić w KK różnice po między "nieumy¶lne" a "z premedytacj±" a póĽniej nie pisać bzdur.

[...]

Skoro już taki poinformowany jeste¶ to może by¶ sprawdził  ile taki Zientarski wg Ciebie zarabia? Ja wiem jakim samochodem jeĽdził zarówno młody jak i stary i na pewno większa połowa pisz±cych na tej grupie była by w stanie mieć podobne autka. Z drugiej strony wiem że mu się nie przelewało.

Żeby kupić prokuraturę to trzeba mieć $$$ a nie być byle dziennikarzyn± jak Zientarski. Znam z bliskiego s±siedztwa lokalnego polityka który 2 lata siedział w pierdlu a na pewno biedny nie był bo maj±tek jego jest w zeznaniach które każdy może sobie przeczytać.

Ja wiem że im starszy umysł tym bardziej skażony poprzednim systemem ale liczę na to że to jest jednak uleczalne.

[...]

Tak... tam siedzi taki jeden i wsadza to jednego to drugiego  - centralne zarz±dzanie s±dami wg Ciebie?

Paru (p)osłow też siedzi.

Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

Albo czynny poseł albo siedzi - to się wyklucza. Byłych już posłów i skazanych jest sporo. Obecnych czynnych i skazanych też jest kilku ostatnio zdaje się poseł PO Cezary Atamańczuk w zawiasach.

Pęczak został skazany na odsiadkę prawie 4 lat jak był czynnym posłem.

Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z
win± wg s±du.

Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

Staram się nie czytać tabloidów bo nie wiarygodne mi się wydaj± podobnie jak politycy.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 22:27:19
Autor: Grzybol
Jarek
news:j3u118$q2g$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 19:48, Grzybol pisze:
Proponuje sprawdzić w KK różnice po między "nieumy¶lne" a "z premedytacj±" a póĽniej nie pisać bzdur.

Przecież napisałe¶: "Podczas wypadku Otylii wina spadła na ni± - tylko z uwagi na
to że to jej brat zgin±ł dostała w zawiasach." Więc o czym teraz mi tu pierdolisz?

młody jak i stary i na pewno większa połowa

Widzę, że jeste¶ młody, chujowo wykształcony i pasiony bajkami raczej przez TV i chyba Radio z Ryjem, bo pierdolisz tak jakby¶ wierzył w boga, w rydzyka, w sprawiedliwo¶c i w ¶wiat bez kurew conakmniej.

Staram się nie czytać tabloidów bo nie wiarygodne mi się wydaj± podobnie

Jak dla mnie to sprawiasz wrażenie człowieka, który nic nie czyta, nawet tego co sam napisał... Niech to będzie puenta.

--
Grzybol

Data: 2011-09-03 22:44:41
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 22:27, Grzybol pisze:
[...]

O tym że zabicie brata to co innego niż spowodowanie wypadku w którym brat zginie.

[...]

Kompletnie nic się nie zgadza. Na wykształcenie nie narzekam, TV prawie w ogóle nie ogl±dam, radia Maryja tym bardziej nie słucham  no i jestem ateist±.

Tak wiec to taki mały pokaz tego co ty my¶lisz w stosunku do tego jaka jest rzeczywisto¶ć i masz rację EOT.

Rafał

Data: 2011-09-03 20:42:36
Autor: szufla
Jarek
Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w przeciwn± stronę do najeżdżaj±cego motocykla.

Bzdura.

sz.

Data: 2011-09-03 21:45:44
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 20:42, szufla pisze:
Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w
przeciwn± stronę do najeżdżaj±cego motocykla.

Bzdura.

LOL :)))
Zadziałał twój autorytet..potem tylko cisza i oklaski gawiedzi...

Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 22:02:39
Autor: szufla
Jarek
Bzdura.

LOL :)))
Zadziałał twój autorytet..potem tylko cisza i oklaski gawiedzi...

Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

Oficjalna rekonstrukcja wydarzen juz sie odbyla tylko przysnales, wiec sie nie kompromituj i "Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

sz.

Data: 2011-09-03 22:01:57
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 22:02, szufla pisze:
[...]

Gdzie się odbyła? Dawaj linka...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 22:09:50
Autor: The_EaGle
Jarek
[...]

Jak rozumiem to jest wg Ciebie "oficjalna rekonstrukcja" :

http://www.tinyurl.pl?KAZGIlHT

Ma jedn± wadę. Motocykl nie uderzył w lewy bok samochodu a lewy przedni róg. Gdyby było tak jak pisze SE nie odpadł by zderzak przedni a już na pewno nie odpadła by przednia PRAWA lampa. A tak po za tym jest zajebi¶cie...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-02 19:35:32
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

Może zadzwoń do niego, albo odwiedz go w szpitalu, bo raczej jest mało prawdopodobne, że chłopak po jebnięciu w toyote i zabraniu go do szpitala, po drodze przeczyta Twojego posta na pl.rec.motocykle. Nie sądzisz? Chyba że się mylę...

--
Grzybol

Data: 2011-09-02 19:39:19
Autor: Diabełson
Jarek
W dniu 2011-09-02 19:35, Grzybol pisze:
[...]

sÄ…dzisz? Chyba ĹĽe siÄ™ mylÄ™...

w ogóle jak kiedykolwiek cokolwiek jeszcze przeczyta, to będzie cud

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2011-09-02 20:04:56
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

WidzÄ™, ĹĽe to o tego Jarka chodzi:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,jaroslaw-walesa-mial-powazny-wypadek,137993.html
To nie wszyscy tutaj trzmają za niego kciuki... Szkoda, że ojciec z nim nie jechał...

--
Grzybol

Data: 2011-09-02 20:19:48
Autor: Artur C.
Jarek
W dniu 2011-09-02 20:04, Grzybol pisze:

Szkoda, że ojciec z nim nie jechał...

Ja żałuję, że ty z nim nie jechałeś pojebie.

Data: 2011-09-02 20:21:58
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "Artur C." <artek34@wp.pl> napisał w wiadomości
news:j3r6o0$g7v$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-09-02 20:04, Grzybol pisze:
Szkoda, że ojciec z nim nie jechał...
Ja żałuję, że ty z nim nie jechałeś pojebie.

Nie jeĹĽdĹĽÄ™ z idiotami, cioto...

--
Grzybol

Data: 2011-09-02 20:35:18
Autor: Antoni
Jarek
Szkoda, że ojciec z nim nie jechał...
Ja żałuję, że ty z nim nie jechałeś pojebie.

Nie jeĹĽdĹĽÄ™ z idiotami, cioto...

Panowie możecie sobie darować? A jak puszkarze mówią o nas dawcy to też na nich narzekacie i obelgi kierujecie. Szanujmy się na wzajem. Ja też nie przepadam za politykami ale to nie oznacza że należy o nich jako ludzi mówić źle.

Data: 2011-09-02 20:44:58
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "Antoni" <antoni@ramazotti.tusk> napisał w wiadomości
[...]

Ale dlaczego? Ludzie to chamy, niszczą przyrodę, jest ich 7 miliardów i niedługo utoną we własnych gównach. Co w nich takiego wartościowego, żeby o nich dobrze mówić? Jakby jutro milirad zginęło to byłoby Ci przykro? :-)

--
Grzybol

Data: 2011-09-02 21:52:39
Autor: nalesnik
Jarek
W dniu 02.09.2011 20:44, Grzybol pisze:
Ale dlaczego? Ludzie to chamy, niszczÄ… przyrodÄ™, jest ich 7 miliardĂłw i
niedługo utoną we własnych gównach. Co w nich takiego wartościowego, żeby o
nich dobrze mówić? Jakby jutro milirad zginęło to byłoby Ci przykro? :-)

^^^^^^^^^^^^^^ - polski Breivik

Data: 2011-09-02 23:47:06
Autor: ARO
Jarek
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał :

[...] Jakby jutro milirad zginęło [...]

eetam... statystyka ;)

--
ARO
transalp

Data: 2011-09-02 22:50:31
Autor: Sir Piernik
Jarek
Artur C. pisze:
....>8
W dniu 2011-09-02 20:04, Grzybol pisze:

Czlowieku, przestan tego durnia wyciagac z wora bo, kurcze, tez bede musial (jedynie z tego powodu) Cie tam wetknac :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-09-02 23:05:42
Autor: Maciek
Jarek
heh, przypomniałe¶ mi wła¶nie, że Grzybola wrzuciłem do KF. to było już widocznie tak dawno że zapomniałem. aż ostatnio nawet zacz±łem sobie wkręcać, że ta grupa znormalniała. dzięki za przypomnienie
pozdrawiam
Maciej

...>8

Data: 2011-09-03 07:38:24
Autor: Grzybol
Jarek
heh, przypomniałe¶ mi wła¶nie, że Grzybola wrzuciłem do KF. to było już

Ty no weĽ tego starego pierdz±cego chuja nie wyci±gaj mi z wora...

--
Grzybol

Data: 2011-09-03 08:44:56
Autor: Inead
Jarek

WidzÄ™, ĹĽe to o tego Jarka chodzi:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,jaroslaw-walesa-mial-powazny-wypadek,137993.html
To nie wszyscy tutaj trzmają za niego kciuki... Szkoda, że ojciec z nim nie jechał...

Grzybol ty kurwo pisowska...

Data: 2011-09-03 08:48:29
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości
WidzÄ™, ĹĽe to o tego Jarka chodzi:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,jaroslaw-walesa-mial-powazny-wypadek,137993
.html To nie wszyscy tutaj trzmajÄ… za niego kciuki... Szkoda, ĹĽe
ojciec z nim  nie jechaĹ‚...
Grzybol ty kurwo pisowska...

Hehe, masz takie samo pojęcie o polityce jak o jebaniu... Wszyscy tu wiedzą, że nie używasz mózgu oraz kutasa a jedynie podstawiasz dupsko...

--
Grzybol

Data: 2011-09-03 11:02:32
Autor: Inead
Jarek

Hehe, masz takie samo pojęcie o polityce jak o jebaniu... Wszyscy tu wiedzą, że nie używasz mózgu oraz kutasa a jedynie podstawiasz dupsko...

dawaj dalej ... obsrana pało...

co za pizda urodziła tą ciote

Data: 2011-09-03 11:18:18
Autor: KJ Siła Słów
Jarek
W dniu 2011-09-03 11:02, Inead pisze:

dawaj dalej ... obsrana pało...

co za pizda urodziła tą ciote

to chyba nie o tym miał być ten wątek, nie?

KJ

Data: 2011-09-03 11:19:56
Autor: Inead
Jarek

"KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> wrote in message news:j3srcr$f2u$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-09-03 11:02, Inead pisze:

dawaj dalej ... obsrana pało...

co za pizda urodziła tą ciote

to chyba nie o tym miał być ten wątek, nie?

A bo mnie wkurwił ten baran... dobra leci już już do KF

Data: 2011-09-03 17:51:29
Autor: Sonn
Jarek
W dniu 2011-09-03 11:02, Inead pisze:

Hehe, masz takie samo pojęcie o polityce jak o jebaniu... Wszyscy tu
wiedzÄ…, ĹĽe nie uĹĽywasz mĂłzgu oraz kutasa a jedynie podstawiasz dupsko...

dawaj dalej ... obsrana pało...

co za pizda urodziła tą ciote

no ta twoja matula co wali konia
--
Sonn

Data: 2011-09-04 05:15:40
Autor: WIADRO
Jarek
W dniu pi±tek, 2 wrze¶nia 2011, 17:33:29 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
Jarku, je¶li to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki aby¶ jak najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. B±dĽ zdrów.

:) Wiosna się skończyła, już jesień nastała a warzyw wci±ż przybywa.

Kiedy ci motocykli¶ci się naucz±, że się zawsze wpisuje kod na nie¶miertelno¶ć gdy się wsiada na motocykl! ile można powtarzać?

"http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,10222912,Jaroslaw_Walesa_opowiada_o_swojej_motocyklowej_pasji.html"
zarejestrowana na "50"?  :)

"http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,10226572,Kolejny_wypadek_motocyklisty_pod_Sierpcem.html"
kolejny zapomniał kodu wpisać

kabaretowy klub motocyklowy..

Data: 2011-09-04 05:30:45
Autor: WIADRO
Jarek
odk±d wszyscy jeżdż± na ¶wiatłach wymuszanie jest do¶ć popularn± dyscyplin± puszek.. a to wszystko dla naszego bezpieczeństwa i jego polepszenia :]

Data: 2011-09-05 04:29:25
Autor: amos
Jarek
On 4 Wrz, 14:15, WIADRO <wia...@gmail.com> wrote:
Kiedy ci motocykli¶ci się naucz±, że się zawsze wpisuje kod na nie¶miertelno¶ć gdy się wsiada na motocykl! ile można powtarzać?

"http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,10222912,Jaroslaw_Walesa_opowiad..."

Czy ja dobrze zrozumialem, na pierwszy motocykl Fireblade'a sobie
kupil?

--
amos

Data: 2011-09-05 14:15:54
Autor: Seba
Jarek
Dnia Mon, 5 Sep 2011 04:29:25 -0700 (PDT), amos napisał(a):

Czy ja dobrze zrozumialem, na pierwszy motocykl Fireblade'a sobie
kupil?

ZTCP to tak.  Pamiętam, że jakie¶ artykuły nawet w tym temacie zostały
popłenione w mediach.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-09-09 00:33:39
Autor: Pawel
Jarek
A ja sie tylko zastanawiam - co J. Walesa zrobil takiego w zyciu, ze go smiglowcem do szpitala na Szaserow odwiezli - rozumiem, ze jego stary jest bylym prezydentem, a on sam europoslem - ale czy to znaczy, ze kazdy tam z 800 europoslow czy ilu ich tam jest + kazdy z naszych 460 poslow moze na to liczyc?

Czy Jaroslaw Walesa jest jakims mezem stanu, czy kims specjalnie zasluzonym dla Polski? Ja go tylko znam z tego, ze na Cyprze wlamal sie do jakichs kosciolow (usmialem sie bo skakal przez plot w tym celu - to widac - rodzinne ;) i zostal aresztowany przez turecka Policje)...czy oprocz tego jest jakos specjalnie zasluzony, cenny, wazny, potrzebny? To jakis maz stanu jest, czy cos takiego?

Przypomina mi sie historia z jego bratem - Przemyslawem - tym od pomrocznosci jasnej, no wiadomo...

Ilu motocyklistow ginie w wypadkach w Polsce rocznie? Ma ktos staty? A ilu transportuja helikopterem do najlepszego szpitala w Polsce?

Dlaczego nie jest tak, ze pewnym ludziom nalezy sie specjalne traktowanie - chocby z racji sprawowanego urzedu czy funkcji - ale wszystkim innym juz - nalezy sie traktowanie wlasnie jak wszystkich innych?

Data: 2011-09-09 08:02:08
Autor: Arni
Jarek
Pawel pisze:
[...]

Szukaj pozytywów: co prawda widziałem materiał w knajpie wiec mocno niedokładnie ale na polsacie był dlugi materiał na ten temat i niejaki Konkolweski z policji długo rozwodził sie nad tym, ze motocyklisci sa traktowani jako uzytkownicy gorszej kategorii, ze kierowcy puszek s± złosliwi, ze winnymi wypadków sa najczesciej jednak wymuszajacy w puszkach itp. Naprawde długo i przychylnie dla nas gadał.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-09-09 11:57:53
Autor: Pawel
Jarek
W dniu 2011-09-09 08:02, Arni pisze:
złosliwi, ze winnymi wypadków sa najczesciej jednak wymuszajacy w
puszkach itp. Naprawde długo i przychylnie dla nas gadał.

No to sie moze i zgadza - rozchodzi sie jednak o to, ze k... mac nie kazdego woza heli na Szaserow...sa rowni i rowniejsi i to nie tak powinno byc.

Data: 2011-09-09 09:58:34
Autor: AZ
Jarek
On 2011-09-09, Pawel <zx040040@gmail.com> wrote:
[...]

Przeczytales mojego posta?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-09 12:21:17
Autor: Leszek Karlik
Jarek
On Fri, 09 Sep 2011 11:57:53 +0200, Pawel <zx040040@gmail.com> wrote:

[...]
No to sie moze i zgadza - rozchodzi sie jednak o to, ze k... mac nie  kazdego woza heli na Szaserow...sa rowni i rowniejsi i to nie tak  powinno byc.

Ciężkie przypadki urazów w zadupiewach w zasięgu lotu śmigłowca LPR
do Warszawy zazwyczaj lądowały na Szaserów, bo to był jedyny szpital
w Warszawie z helipadem obok. (Był jeszcze przy Centrum Zdrowia Matki
i Dziecka, ale oddalony o kilometr, więc pacjenta się przywoziło
śmigłowcem a potem do karetki na ten kilometr)

Teraz otworzyli jeszcze helipad na Banacha. Ale ogĂłlnie to owszem,
wystarczy trochę poguglać żeby zobaczyć, że LPR przywozi na Szaserów
nie tylko politykĂłw, ale i zwyczajnych motocyklistĂłw, spadochroniarzy
i ciężko poszkodowanych pacjentów potrzebujących natychmiast do dobrej
urazĂłwki.

Tak z ciekawości, skąd więło Ci się przekonanie, że "nie każdego
woĹĽÄ… helikopterem na SzaserĂłw"? Znaczy, wiadomo ĹĽe nie kaĹĽdego, bo
paliwo do śmigłowca sporo kosztuje, i jak ktoś ma złamaną nogę to
raczej nie będą, ale czy zrobiłeś jakiś research jak to wygląda
organizacyjnie, czy po prostu założyłeś że na pewno przewieźli Wałęsę
śmigłowcem bo to polityk, nie wiedząc w ogóle jak to wygląda w
rzeczywistości? "Bo to panie, Polska, na pewno jest kumoterstwo
i nepotyzm!"? :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-09-09 23:21:48
Autor: Pawel
Jarek
W dniu 2011-09-09 12:21, Leszek Karlik pisze:
czy po prostu założyłeś że na pewno przewieźli Wałęsę
śmigłowcem bo to polityk, nie wiedząc w ogóle jak to wygląda w
rzeczywistości? "Bo to panie, Polska, na pewno jest kumoterstwo
i nepotyzm!"? :-)

W sumie tak wlasnie zrobilem ;(

Data: 2011-09-09 08:09:56
Autor: AZ
Jarek
On 2011-09-08, Pawel <zx040040@gmail.com> wrote:
A ja sie tylko zastanawiam - co J. Walesa zrobil takiego w zyciu, ze go smiglowcem do szpitala na Szaserow odwiezli [...]

Rozpisales sie mocno a wystarczylo wpisac w Google "motocyklista
smiglowcem", no i masz wypadek przed kilku dni:

<http://www.moja-ostroleka.pl/motocykl-uderzyl-w-traktor-motocyklista-smiglowcem-przetransportowany-do-szpitala-zdjecia,1315330120,3.html>

Tez smiglowcem i tez na Szaserow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-09 11:59:37
Autor: Pawel
Jarek
W dniu 2011-09-09 10:09, AZ pisze:
<http://www.moja-ostroleka.pl/motocykl-uderzyl-w-traktor-motocyklista-smiglowcem-przetransportowany-do-szpitala-zdjecia,1315330120,3.html>

Tez smiglowcem i tez na Szaserow.

O! To WIELKI POZYTYW...moze rzeczywiscie przesadzam z tym negatywizmem i nie jest tak zle!!!

Data: 2011-09-09 12:19:47
Autor: KJ Siła Słów
Jarek
W dniu 2011-09-09 00:33, Pawel pisze:
A ja

A Ty to zmien se strone startowa w przegladarce bo to co masz najwyrazniej Ci szkodzi.

KJ

Jarek