Jarek

Data: 2011-09-02 18:25:09
Autor: Sonn
Jarek
W dniu 2011-09-02 17:33, Tomek pisze:
Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od odpowiedzialności za spowodowanie wypadku pomrocznością jasną :]

--
Sonn

Data: 2011-09-02 22:58:56
Autor: Maciek
Jarek

Użytkownik "Sonn" napisał:
mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od odpowiedzialności za spowodowanie wypadku pomrocznością jasną :]

a mam takie pytanie, gdzie znalazłeś jakiś opis czy szkic sytuacyjny tego wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?
sam jeżdżę na dwóch kółkach i zastanawiam się czy jakbym przycisnął np x2 albo x3 dopuszczalnej i ktoś mnie w porę nie zauważy to nadal będzie jego wina a nie moja?
pytam poważnie, puszką jeżdżę 10% a motocyklem 90% czasu.
w tej sytuacji, gdybym akurat ja siedział w aucie to pewnie bym się strasznie interesował z jaką prędkością jechał motocyklista. inaczej widzisz motor który zbliża się 90 km/h a inaczej gdy zbliża się x2.
oczywiście nie osądzam o winie bo to muszą ustalić ludzie, którzy się na tym znają ale też bym nie chciał, żeby to media wydały wyrok na tym czy tamtym kierowcy.
pozdrawiam
Maciej

Data: 2011-09-02 23:41:54
Autor: Yogi\(n\)
Jarek
Użytkownik "Maciek" <kilokaszanki@interia.pl> napisał w wiadomości news:j3rg30$9e8$1usenet.news.interia.pl...

a mam takie pytanie, gdzie znalazłeś jakiś opis czy szkic sytuacyjny tego wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?

Nie, nic nie jest przesądzone, ravka wyjeżdżała zza stojącego tira, widoczność miał gość znacznie ograniczoną, Wałęsowicz zaś popierniczał na tyle żwawo i na tyle blisko, że nie dał rady ominąć ani wyhamować. Myśle, że wina leży po obu stronach, przy czym w większej części po stronie kierowcy toyoty (pewnie rzucił okiem w lusterko kiedy tir przesłaniał mu znaczną część pola widzenia) - ale to oczywiście tylko domysły. I niezależnie od sympatii lub jej braku do ojca - szkoda chłopa, po prostu.

--
Yogi(n)

Data: 2011-09-03 10:09:43
Autor: kaszmir4
Jarek
To jest Polska, jak jest slawne nazwisko to zawsze wina spada na szarego czlowieka. Z reszta nie jest mozliwoscia zeby wlaczala sie RAVka do ruchu, po 1 watpie zeby wyjezdzala z pola a po 2 jakby tak bylo to motor uderzylby w bok samochodu. Denerwuje mnie to ze zawsze poszkodowani sa "szaraki" chociaz wina jest ewidentnie po drugiej stronie... --

Data: 2011-09-03 14:00:05
Autor: szufla
Jarek
Toyota mogla zawracac to primo, a secundo to polowa pasa byla zaslonieta przez "tira" takze CBRka prawdopodobnie stala sie widoczna dopiero kiedy go omijala. Ciezko to teraz oceniac ale kierowcy moga byc wspolwinni.

sz.

Data: 2011-09-03 19:36:45
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:
To jest Polska, jak jest slawne nazwisko to zawsze wina spada na szarego
czlowieka.

Pitolisz. Podczas wypadku Otylii wina spadła na nią - tylko z uwagi na to że to jej brat zginął dostała w zawiasach. Podczas wypadku Zienatskiego także wina spada na niego. Kilku byłych polityków  w tym "lwica lewicy" mają odebrane PJ za jazdę po pijanemu. Paru (p)osłow też siedzi.

Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z winą wg sądu.

[...]

Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w przeciwną stronę do najeżdżającego motocykla. Wygląda to tak jakby - patrząc na zdjęcie toyota jechała zza tira z lewego pobocza lub z pola i chciała skręcić w lewo. Skręcając w lewo  kierowca nie zauważył najeżdżającego motocykla. Samochód został aż przestawiony/odbity w drugą stornię. Ek samochodu była mała - jechał z małą prędkością motocykl mógł jechać ponad 100km/h ale wg mnie nie dużo - inaczej z motocykla nic by nie zostało. Tymczasem widać nawet bak... Tym bardziej że uderzenie było pod dużym kątem bo motocykl odbił się pod ostrym kątem od samochodu - leży po prawej stronie jezdni.
Plastikowe elementy samochodu pokazują skąd jechał motocykl - jechał w kierunku robiącego zdjęcie - uderzył w toyotę odbił się od niej poleciał tylko kilka m obok na pobocze. To wskazuje że prędkość nie była jakaś nadzwyczajna. Elementy plastikowe wskazują kierunek z którego nadjechał motocykl. Łącząc je z miejscem wypadku widać że motocykl omijał tira po lewej stronie lewego pasa - czy prawego patrząc od naszej strony. Chciał wiec ominąć tira a jak zobaczył toyotę także i ten samochód niestety nie udało mu się.
Uszkodzenia toyki też nie są duże - motocykl zdjął mu cały zderzak z atrapą i lampami ale wzmocnienia i maska są praktycznie całe... to także wskazuje że prędkość nie była zbyt duża...

Wg mojej subiektywnej oceny ponosi kierowca toyki - ewidentnie zagapił się i nie spojrzał na nadjeżdżający motocykl - dodatkowo tir zasłonił mu pole widzenia a czarny motocykl z tego co widziałem na innych zdjęciach czarny ubiór zrobił resztę...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 19:48:54
Autor: Grzybol
Jarek
Użytkownik "The_EaGle" <thegit@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:j3tojc$knd$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:
z uwagi na to że to jej brat zginął dostała w zawiasach.

Nie rozśmieszaj. Zabij brata i zobaczysz ile Ci dojebią. Dostała w zawiasach TYLKO i WYŁĄCZNIE dlatego, że to Otylia.

Podczas wypadku Zienatskiego także wina spada na niego.

Gdzie? Kiedy? Jaka wina???? Stary Zientar kupił wszystkich, z młodego zrobił debila, ze niby nie czai, nie gada, nie chodzi i chuj mu zrobili. Paparaci porobili mu fotki jak gnojek sie po knajpach bawi pije wóde i tanczy. Stary Zientar nawe młodemu żone wyjebał z domu, żeby nie mieszała. Jak coś piszesz to sprawdź:-)

 Kilku byłych polityków  w tym "lwica lewicy" mają odebrane PJ za jazdę po pijanemu.

Znowu śmieszysz... Byłych. Sam napisałeś... Lwicy dojebali w sądach to na dokładke prawko jebnęli, żeby takim Miśkom jak Ty pokazać namiastkę sprawiedliwości.

Paru (p)osłow też siedzi.

Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z winą wg sądu.

Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

--
Grzybol

Data: 2011-09-03 13:03:02
Autor: luzur
Jarek
On 3 Wrz, 19:48, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "The_EaGle" <the...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:j3tojc$knd$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:

> [...]

> sądu.

Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

UB ecja u władzy, media "niezależne", naród głupi itd...

Data: 2011-09-03 13:04:59
Autor: luzur
Jarek
On 3 Wrz, 22:03, luzur <lu...@op.pl> wrote:

> [...]

> --
> Grzybol

UB ecja u władzy, media "niezależne", naród głupi itd...

A no i PISIORY !!! to wszystko przez nich :D

Data: 2011-09-03 22:00:41
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 19:48, Grzybol pisze:
[...]

Proponuje sprawdzić w KK różnice po między "nieumyślne" a "z premedytacją" a później nie pisać bzdur.

[...]

Skoro już taki poinformowany jesteś to może byś sprawdził  ile taki Zientarski wg Ciebie zarabia? Ja wiem jakim samochodem jeździł zarówno młody jak i stary i na pewno większa połowa piszących na tej grupie była by w stanie mieć podobne autka. Z drugiej strony wiem że mu się nie przelewało.

Żeby kupić prokuraturę to trzeba mieć $$$ a nie być byle dziennikarzyną jak Zientarski. Znam z bliskiego sąsiedztwa lokalnego polityka który 2 lata siedział w pierdlu a na pewno biedny nie był bo majątek jego jest w zeznaniach które każdy może sobie przeczytać.

Ja wiem że im starszy umysł tym bardziej skażony poprzednim systemem ale liczę na to że to jest jednak uleczalne.

[...]

Tak... tam siedzi taki jeden i wsadza to jednego to drugiego  - centralne zarządzanie sądami wg Ciebie?

Paru (p)osłow też siedzi.

Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

Albo czynny poseł albo siedzi - to się wyklucza. Byłych już posłów i skazanych jest sporo. Obecnych czynnych i skazanych też jest kilku ostatnio zdaje się poseł PO Cezary Atamańczuk w zawiasach.

Pęczak został skazany na odsiadkę prawie 4 lat jak był czynnym posłem.

Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z
winą wg sądu.

Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

Staram się nie czytać tabloidów bo nie wiarygodne mi się wydają podobnie jak politycy.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 22:27:19
Autor: Grzybol
Jarek
news:j3u118$q2g$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 19:48, Grzybol pisze:
Proponuje sprawdzić w KK różnice po między "nieumyślne" a "z premedytacją" a później nie pisać bzdur.

Przecież napisałeś: "Podczas wypadku Otylii wina spadła na nią - tylko z uwagi na
to że to jej brat zginął dostała w zawiasach." Więc o czym teraz mi tu pierdolisz?

młody jak i stary i na pewno większa połowa

Widzę, że jesteś młody, chujowo wykształcony i pasiony bajkami raczej przez TV i chyba Radio z Ryjem, bo pierdolisz tak jakbyś wierzył w boga, w rydzyka, w sprawiedliwośc i w świat bez kurew conakmniej.

Staram się nie czytać tabloidów bo nie wiarygodne mi się wydają podobnie

Jak dla mnie to sprawiasz wrażenie człowieka, który nic nie czyta, nawet tego co sam napisał... Niech to będzie puenta.

--
Grzybol

Data: 2011-09-03 22:44:41
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 22:27, Grzybol pisze:
[...]

O tym że zabicie brata to co innego niż spowodowanie wypadku w którym brat zginie.

[...]

Kompletnie nic się nie zgadza. Na wykształcenie nie narzekam, TV prawie w ogóle nie oglądam, radia Maryja tym bardziej nie słucham  no i jestem ateistą.

Tak wiec to taki mały pokaz tego co ty myślisz w stosunku do tego jaka jest rzeczywistość i masz rację EOT.

Rafał

Data: 2011-09-03 20:42:36
Autor: szufla
Jarek
Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w przeciwną stronę do najeżdżającego motocykla.

Bzdura.

sz.

Data: 2011-09-03 21:45:44
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 20:42, szufla pisze:
Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w
przeciwną stronę do najeżdżającego motocykla.

Bzdura.

LOL :)))
Zadziałał twój autorytet..potem tylko cisza i oklaski gawiedzi...

Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 22:02:39
Autor: szufla
Jarek
Bzdura.

LOL :)))
Zadziałał twój autorytet..potem tylko cisza i oklaski gawiedzi...

Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

Oficjalna rekonstrukcja wydarzen juz sie odbyla tylko przysnales, wiec sie nie kompromituj i "Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

sz.

Data: 2011-09-03 22:01:57
Autor: The_EaGle
Jarek
W dniu 2011-09-03 22:02, szufla pisze:
[...]

Gdzie się odbyła? Dawaj linka...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-03 22:09:50
Autor: The_EaGle
Jarek
[...]

Jak rozumiem to jest wg Ciebie "oficjalna rekonstrukcja" :

http://www.tinyurl.pl?KAZGIlHT

Ma jedną wadę. Motocykl nie uderzył w lewy bok samochodu a lewy przedni róg. Gdyby było tak jak pisze SE nie odpadł by zderzak przedni a już na pewno nie odpadła by przednia PRAWA lampa. A tak po za tym jest zajebiście...

Pozdrawiam
Rafał

Jarek