Jarek Dom -- IMO trochę za dużo dec ybeli...

Data: 2009-09-19 00:49:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jarek Dom -- IMO trochę za dużo dec ybeli...

Na współrzędnych N 53°06'48", E 23°08'38" notuję dużo decybeli na kanale 6.
Tuż obok mam na 6 inną sieć bez prezerwatywy, ale słabszą. Jarek Dom nie jest
zabezpieczony żadną prezerwatywą, ale mimo tego nie mogę z tej sieci korzystać,
podczas gdy mógłbym korzystać z sieci linksys nadającej także na kanale 6.

A dowcip jest jak lokata?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Jarek Dom -- IMO trochę za dużo dec ybeli...