Jarek Lenart nie zyje

Data: 2010-09-16 15:04:43
Autor: vica
Jarek Lenart nie zyje
Z ogromna przykroscia i zalem zawiadamiam, ze Jarek Lenart nie zyje.
Zmarl na ladzie, jego smierc nie byla zwiazana z nurkowaniem.
Jak bede znala termin pogrzebu, to poinformuje w tym watku.

Victoria Iwanowska

Data: 2010-09-16 15:07:54
Autor: vica
Jarek Lenart nie zyje
On 17 Wrz, 00:04, v...@victoriatravel.pl wrote:
[...]

Przepraszam, nie zauwazylam, ze Janusz juz umiescil wiadomosc. Jestem
w szoku.

Victoria Iwanowska

Data: 2010-09-18 07:02:07
Autor: vica
Jarek Lenart nie zyje
[...]

Witam,

Po rozmowie z wieloma osobami, ktore chcialyby zrzucic sie na wieniec
i PRZEDE WSZYSKIM wesprzec rodzine Jarka postanowilismy pomoc
finansowo rodzinie.
Jako osoba znana w srodowisku zostalam poproszona przez znajomych
Jarka o zbiorke pieniedzy i po konsultacji Janusza z corkami Jarka
otworzylam subkonto - przeznaczone tylko i wylacznie na ten cel.
Wyciag z tego konta zostanie wraz z przelewem przekazany siostrze
Jarka, ktora przejmuje opieke nad niepelnoletnia Ola. Saldo konta
zostanie podane publicznie do Waszej wiadomosci i przekazane w srode
29 wrzesnia 2010 (do tego czasu powinny juz splynac wszelkie przelewy
takze z zagranicy). Konto bedzie otwarte na wszelki wypadek do 4
pazdziernika (i ewentualne dodatkowe wplaty przelane), a nastepnie
zostanie zamkniete.

Wszystkie osoby, ktore chca sie zrzucic na wieniec i pomoc rodzinie
proszone sa o dokonywanie przelewow na ponizsze konto:

NR KONTA NA WPLATY NA WIENIEC I POMOC RODZINIE:
Temat przelewu: Jarek Lenart
Victoria Iwanowska, mbank: 49 1140 2004 0000 3102 7043 0776.

WIENIEC:
Z wplaconych pieniedzy zostanie zakupiony wieniec w ksztalcie serca,
bo serce dla nas wszystkich Jarek mial wielkie. Na szarfie bedzie
napis podkreslajacy to, na czym Jarkowi zawsze zalezalo - brak
podzialow: "Dziekujemy i pamiętamy o Tobie. Płetwonurkowie wszystkich
federacji". Cena maksymalna wienca 300 PLN http://www.kwiaciarniaflora.com.pl/view2.php?kwiat=471.
Jezeli ktos z Was ma kwiaciarnie i moglby taki wieniec przygotowac
taniej, prosze o bezposredni kontakt.

POMOC DLA RODZINY:
Jarek samodzielnie wychowywal trzy corki, nad jedna niepelnoletnia,
opieke przejmie siostra Jarka. Poniewaz my blizsi i dalsi znajomi
wiemy, ze sytuacja finansowa calej rodziny nie jest najlepsza,
pragniemy im nieco pomoc, dlatego zebrane pieniadze zostana przekazane
rodzinie.

PRZYCZYNA SMIERCI:
Prawdopodobnie zawal, sekcja zwolok ma to potwierdzic.

POGRZEB:
Jarek zawsze chcial, zeby na jego pogrzebie bylo duzo ludzi, nie
chcial jednak, zeby sie zamartwiali, ale zawsze zartowal, zeby sie za
niego napili winka.
Termin jest wyznaczony na sobote 25 wrzesnia 2010, potwierdzenie
miejsca i godziny jeszcze podam w tym watku.

STYPA:
Z wieloma bliskimi znajomymi Jarka jestem w kontakcie, ale poniewaz
nie wszystkich znam, to osoby, ktore chcialby wziac udzial w stypie
proszone sa o kontakt. Kursantka Jarka, ktora ma restauracje,
organizuje stype. Bliscy znajomi Jarka, ktorzy chca wziac udzial w
stypie proszeni sa o kontakt mailowy, bede dalej te osoby informowala
indywidualnie.

Prosze o wszelkie kontakty w tej sprawie na maila
vic@victoriatravel.pl z tematem Jarek Lenart lub na prywatna komorke
609 806 689.

Pozdrawiam,
Victoria Iwanowska

Victoria Travel
INFOLINIA (0-22) 614 00 00
fax (0-22) 811 22 04
ul. Puławska 105, 02-595 Warszawa
:: www.tanienurkowanie.pl :: www.VictoriaTravel.pl :: www.PlywanieZdelfinami.pl
::

Data: 2010-09-20 11:21:03
Autor: Victoria Iwanowska
Jarek Lenart nie zyje
On 18 Wrz, 16:02, v...@victoriatravel.pl wrote:
> [...]

NR KONTA NA WPLATY NA WIENIEC I POMOC RODZINIE:
Temat przelewu: Jarek Lenart
Victoria Iwanowska, mbank: 49 1140 2004 0000 3102 7043 0776.

Podaje potwierdzona przez rodzine date pozegnania Jarka - piatek, 24
wrzesnia.

Msza zalobna odbedzie sie w Kosciele w Radosci, ulica Wilgi o godzinie
10.
Pogrzeb odbedzie sie na Wolce Weglowej w Warszawie, o godzinie 12.

Rodzina prosila, zeby nie przynosic duzo kwiatow, jeden wieniec na
ktory sie skladamy w imieniu wszystkich nurkow wystarczy.

Osoby, ktore chca wziac udzial w stypie w Radosci proszone sa o
kontakt na priv vic@victoriatravel.pl lub 609 806 689.

Data: 2010-09-30 02:25:16
Autor: Victoria Iwanowska
Jarek Lenart nie zyje
[...]

NR KONTA NA WPLATY NA POMOC RODZINIE:
Temat przelewu: Jarek Lenart
Victoria Iwanowska, mbank: 49 1140 2004 0000 3102 7043 0776.

Corki Jarka bardzo dziekuja za udzielona pomoc Oli.

Wczoraj wieczorem zostal dokonany pierwszy przelew na konto Martyny,
ktora decyzja rodziny ma byc prawna opiekunka Oli, konto bedzie czynne
do 4 pazdziernika, potem przeleje reszte i pelny wyciag z konta
przekaze rodzinie.

Poniewaz kilka osob telefonicznie i na pogrzebie prosilo o mozliwosc
wspierania Oli do ukonczenia 18 lat, te osoby proszone sa o kontakt na

Data: 2010-10-05 05:19:31
Autor: Victoria Iwanowska
Jarek Lenart nie zyje
On 30 Wrz, 11:25, Victoria Iwanowska <v...@victoriatravel.pl> wrote:
> [...]

> finansowo rodzinie.

Corki Jarka bardzo dziekuja za udzielona pomoc Oli.

Wczoraj jeszcze jedna osoba prosila o poczekanie na przelew, wiec
dzisiaj zostala zlozona dypozycja zamkniecia konta.
Oba przelewy zostaly dokonane na konto Martyny, ktora decyzja rodziny
ma byc prawna opiekunka Oli.

Pelny wyciag z konta zostal przekazany rodzinie.