Jarek . Wiersz Palikota .

Data: 2010-08-15 11:26:36
Autor: konus
Jarek . Wiersz Palikota .
formalnie nieaktualny juz ale doskonale oddaje charakterystyke szalenca .

 Wybory 2010
"

Janusz Palikot

podal

kwakwa

Data: 2010-08-15 02:49:47
Autor: DJ MC Donald Musk
Jarek . Wiersz Palikota .
On 15 Sie, 11:26, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
formalnie nieaktualny juz ale doskonale oddaje charakterystyke szalenca .

> [...]

Ta ojczyzna Paliglupa nazywa sie "swinski ryj z gumowym penisem"
moze nie glosowac na Jarka...

Data: 2010-08-15 05:26:25
Autor: precz z PO
Jarek . Wiersz Palikota .
konus pisze:
formalnie nieaktualny juz ale doskonale oddaje charakterystyke szalenca .

Pomyliłeś komuchu szaleńców, ale ta wasza propaganda ma to do siebie,
że działa tylko i wyłącznie na osobników o niskim poziomie inteligencji.

Janusz Palikot:
"Przez pierwsze dwa czy trzy lata ledwo zdaję z klasy do klasy. Jestem w ciągłym konflikcie z nauczycielami, z kolegami. Gdzieś wybili szybę, gdzieś coś nabroili, wszędzie tam jest także moje nazwisko, zawsze w coś się pakuję"

Janusz Palikot: "Byłem dyslektykiem i dysgrafikiem, ale od małego oczytanym"

Dysleksja - zaburzenie manifestujące się trudnościami w nauce czytania i pisania. U dzieci z dysleksją zazwyczaj stwierdza się zaburzenia percepcji wzrokowej, słuchowej oraz integracji percepcyjno-motorycznej. Objawy dysleksji występują u mniej więcej 10% uczniów, pięciokrotnie częściej u chłopców. Dysleksja może być sprzężona z chromosomem Y decydującym o płci męskiej i dlatego jest przekazywana po linii męskiej z pokolenia na pokolenie. Charakteryzuje się nadpobudliwością psychoruchową, agresywnością i trudnościami wychowawczymi.

Dysgrafia  – częściowa lub caÅ‚kowita utrata umiejÄ™tnoÅ›ci pisania, spowodowana mikrouszkodzeniami oÅ›rodkowego ukÅ‚adu nerwowego lub zaburzeniami oÅ›rodkowych funkcji wzrokowych i sÅ‚uchowych. WystÄ™puje w przypadkach uszkodzenia tylnych części drugiego lub trzeciego zakrÄ™tu czoÅ‚owego półkuli lewej lub zakrÄ™tu nadbrzeżnego.

Janusz Palikot:
"Brutalnie powiem, chcę władzy teraz i wiem, co umiałbym z nią zrobić. Ja chcę rządzić, i to już jest zerwanie pierwszej maski spośród tych nakładanych przez polskich polityków"

Janusz Palikot:
"Pamiętam swoją pierwszą rozmowę, jak wygraliśmy wybory w 2007 r. On (Donald Tusk) powiedział: żadnych wielkich zmian, kilka dobrze przemyślanych programów poza państwem i stabilizacja w funkcjach zagranicznych."

Janusz Palikot:
"Pierwszy rok został zmarnowany. Wszyscy się uczyliśmy, także ministrowie. Oni na początku wpadli w koleinę po swoich poprzednikach. Zaczęli przeglądać swoje szuflady i wszystkie projekty ustaw, jakie znaleźli zanosili do Tuska, domagając się ich wprowadzenia. Tusk im mówił: Żadnych ustaw, jak ktoś mi przyniesie jakąś ustawę, to będzie powód do dymisji, bo tych ustaw jest w Polsce 900 tysięcy, czyli o 800 tysięcy za dużo."

Janusz Palikot:
"W 2007 r. czekałem na wynik wyborów, a po wygranej wiedziałem, że moim celem jest osłanianie Tuska, że jako premier musi mieć wolne ręce do rządzenia. Awanturę z PiS wziąłem na siebie. Jako polityk nie miałem żadnych skrupułów."

Janusz Palikot:
"Już lepiej, żeby dziennikarze ciskali gromy na mnie niż na Rostowskiego. Rostowski niech ma komfort pracy w tym czasie, kiedy
ja ściągam na siebie ogień artyleryjski."

Janusz Palikot:
"Świadomie wybieram takie momenty, aby kłopot swojej partii wziąć na klatę"

Janusz Palikot:
"To był wielki wysiłek, przez lata pracowaliśmy nad tym, by wariatom politycznym wyrwać skrzydełka i nóżki, aby skompromitować ich w oczach ich elektoratu. Ale to się udało, pomysły partii są ośmieszone, liderzy wypaleni. Jeśli ktoś nie rozumie, ile pracy wykonaliśmy, aby to osiągnąć, to nic z polityki nie rozumie. Media nas krytykowały za ciągły spór z prezydentem, za wojnę o krzesła, ale my wiedzieliśmy, że trzeba atakować non stop, dopóki prezydent nie zostanie zepchnięty do kąta, skąd już szkodzić nie może."

Janusz Palikot:
"Przez okładanie Kaczyńskich dowiodłem, że jestem lojalny wobec mojej formacji, wchodzę w każdą grę po jedynie słusznej stronie, mam niespożytą energię, które chcę mojej partii, mojemu środowisku lojalnie oddać. Ale jeśli mi się przez kilka lat nie uda wywalczyć pozycji umożliwiającej realny wpływ na jakość polskiej polityki i polskiego państwa, to naprawdę wrócę do budowania instytucji biznesowych i społecznych, choćby na skalę Biłgoraja."

Jarek . Wiersz Palikota .