Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?

Data: 2011-02-14 12:56:00
Autor: Grzegorz Z.
Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?
Były prezydent Egiptu Hosni Mubarak, który odszedł z urzędu na skutek
18-dniowych masowych protestów opozycji, zapadł w śpiączkę - donosi egipska
gazeta "Al-Masry-Al-Youm". Jak podaje rosyjska agencja Itar-TASS, powołując
się na arabskie media, Mubarak jest w stanie krytycznym. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9101410,Hosni_Mubarak_zapadl_w_spiaczke__Jest_w_stanie_krytycznym_.html

Data: 2011-02-14 13:16:13
Autor: Grzegorz Z.
Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?
Hans Kloss napisał:

On 14 Lut, 12:47, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Dobrze byłoby przed napisaniem jakiegoś debilizmu na publicznym forum
zastanowić się co znaczą uzyte słowa w języku polskim. Np. słowo
"przyjaciel".
J-23

"Niech spoczywa w pokoju bohater Gruzji i Polski, nasz najlepszy przyjaciel
i sojusznik Lech Kaczyński!" - pisze Saakaszwili.

http://wyborcza.pl/1,76842,7766204,Michail_Saakaszwili_na_Facebooku_wspomina_swoich_przyjaciol.html

http://www.facebook.com/pages/Mikheil-Saakashvili/9987452505?ref=ts

Data: 2011-02-14 04:41:15
Autor: Hans Kloss
On 14 Lut, 13:16, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

"Niech spoczywa w pokoju bohater Gruzji i Polski, nasz najlepszy przyjaciel
i sojusznik Lech Kaczy ski!" - pisze Saakaszwili.

Co to ma wspólnego z Mubarakiem?
J-23

Data: 2011-02-14 04:42:07
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Lut, 13:41, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> "Niech spoczywa w pokoju bohater Gruzji i Polski, nasz najlepszy przyjaciel
> i sojusznik Lech Kaczy ski!" - pisze Saakaszwili.

Skojarzylo mu sie z Rumburakiem i jego cudami na kiju..

Data: 2011-02-14 14:09:04
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Bo to też wielki przyjaciel Lecha Kaczyńskiego był, podobnie jak
Saakaszwili.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ordery-dla-dyktatora-egiptu-takze-od-polakow,1,4160575,wiadomosc.html

Data: 2011-02-14 05:15:05
Autor: Hans Kloss
On 14 Lut, 14:09, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Bo to też wielki przyjaciel Lecha Kaczyńskiego był, podobnie jak
Saakaszwili.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ordery-dla-dyktatora-egiptu-takze-od-polakow,1,4160575,wiadomosc.html

A przyjacielem tuskodonka nie był ten Mubarak czasem? Przecież on też
się spotkał z owym "dyktatorem" w 2008.
Z drugiej strony żeby z powodu jednego spotkania wmawiać komuś
"przyjaźń" to już dowodzi splatfonsienia mózgu.
J-23

Data: 2011-02-14 14:17:47
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

I Marii Kaczyńskiej też.

Data: 2011-02-14 13:22:57
Autor:
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

I Marii Kaczyńskiej też.

 ty piszesz na grupy dyskusyjne z przedszkola?

Data: 2011-02-14 13:27:36
Autor: obserwator
Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie, z plebanii.

a ona sie GW-no przypadkiem nie nazywa?

Data: 2011-02-14 14:33:04
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie, z plebanii.

a ona sie GW-no przypadkiem nie nazywa?

Nie, z plebanii. Kombinujemy właśnie z moim przyjacielem-proboszczem jak
wyrwać od rządu Tuska kasę za "zagrabione" mimo że "komisji" już nie ma.

Data: 2011-02-14 14:02:11
Autor: obserwator
[...]

uwazasz, ze takie teksty swiadcza o twoim niesamowitym dowcipie i rownie
powalajacym intelekcie?

Data: 2011-02-14 15:03:30
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

A jakiej narodowości jest Barack Obama?

Data: 2011-02-14 13:21:05
Autor: obserwator
Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Bo to też wielki przyjaciel Lecha Kaczyńskiego był, podobnie jak
Saakaszwili.

ty lepiej zajmij sie obecnymi przyjaciolmi Bronka i Donak.

Poza tym Donek, przy takim infantylny podejsci do polityki jaka wykazujesz na
tej grupie ty, tez byl *przyjacielem* Mumbaraka, bo z nim rozmawial.

Na polityce to ty sie tak samo dobrze znasz jak na K.K..
Natomiast niewatpliwym sukcesem zyciowym jaki odnosisz, jest trolling i
podszywanie sie pod inne nicki w sieci.

Data: 2011-02-14 14:22:36
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Bo to też wielki przyjaciel Lecha Kaczyńskiego był, podobnie jak
Saakaszwili.

ty lepiej zajmij sie obecnymi przyjaciolmi Bronka i Donak.

Tak, "wybierzmy przyszłość" - koalicję PiS-SLD. Nawet ładnie się komponuje
wizualnie, jak pokręcić.

Data: 2011-02-14 13:26:08
Autor: obserwator
Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Tak, "wybierzmy przyszłość" - koalicję PiS-SLD. Nawet ładnie się komponuje
wizualnie, jak pokręcić.

dzieciaku, to PO na taka koalicje liczy  i to z PO uciekaja do SLD stare
komuchy i byli powinowaci ze sluzb komunistycznych, ktore ta partie popieraja.

PiS-owi nie oplaca sie przejmowac bagna ktore zrobilo PO.

PiS jeszcze poczeka, az narod sam zmadrzeje.

Data: 2011-02-14 14:34:09
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Tak, tak, przegra kolejne wybory, 8 bodajże, oczywiście przygotowując się i
tym razem do tryumfalnego zwycięstwa bla, bla, bla.

I nie dzieciaku.

Data: 2011-02-14 14:03:40
Autor: obserwator
[...]

no i co z tego ze przegra? Martwisz sie?

I nie dzieciaku.

to zacznij sie zachowywac powaznie.

Data: 2011-02-14 15:05:06
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

I zacznij dbać o przyszłość Polski?

Data: 2011-02-14 13:17:22
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1s47af667toxy.cfsy80hsu0o4$.dlg40tude.net...
[...]

Teraz Tutka jest dla Bronka. Zapraszamy!

R.

Data: 2011-02-14 13:20:23
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

"Bronek" jest praworządnym obywatelem w przecieństwie do Jarka. Minister
zalecał by nie lecieć do Egiptu. Dla Jarka powinno być to równoznaczne z
wyjazdem. Bo przecież to zalecenie ministra rządu Tuska.

Data: 2011-02-14 04:29:12
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Lut, 13:20, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
raff napisał:

> [...]

zalecał by nie lecieć do Egiptu. Dla Jarka powinno być to równoznaczne z
wyjazdem. Bo przecież to zalecenie ministra rządu Tuska.

rzad tuska nieustannie sie zaleca a to do angeli a to do putina...
tylko to robi i nic wiecej...

Data: 2011-02-14 14:56:41
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

A co robi w tym czasie jarosław?

Data: 2011-02-14 15:48:19
Autor: raff

raff napisał:

[...]

Juz ty nie weksluj.

R.

Data: 2011-02-14 18:07:56
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Ja nie weksluję, ja dbam o dobro Polski. Jak jarosław.

Data: 2011-02-14 16:44:49
Autor: Bogdan Idzikowski

raff napisał:

[...]

Zaleca się do "przyjaciół Rosjan", śp. Gierka, komuszka Oleksego itp. itd...

Data: 2011-02-14 12:27:56
Autor: obserwator
[...]

Bronek to nie jest praworzadny obywatel. To zdrajca.

Data: 2011-02-14 13:31:53
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Rozszyfruj określenie "Bronek".

Bo ja pisząc "Jarek" mam na myśli pana Jarosława Kaczyńskiego.

Jarek nie leci Tutk? na ratunek przyjacielowi brata?