"Jarek, pier...sz, nie było cię tam"

Data: 2010-09-01 11:48:07
Autor: Jesienny
"Jarek, pier...sz, nie było cię tam"
Ja bym musiał powiedzieć: Jarek, pier...sz, nie było cię tam! - tak
Władysław Frasyniuk, jeden z liderów "Solidarności" skomentował w TVN24
wczorajsze wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego podczas obchodów 30. rocznicy
podpisania Porozumień Sierpniowych w Gdańsku. Jarosław Kaczyński w swoim przemówieniu  z okazji rocznicy Sierpnia
sugerował, że "grupa ludzi o znanych nazwiskach, z autorytetem", chciała w
1980 roku szybko zawrzeć z władzami komunistycznymi kompromis. - Chcieć
mniej i być bardziej ostrożnym, to droga do kapitulacji - twierdził. M.in.
te słowa wzburzyły Henrykę Krzywonos. Po przemówieniach Tadeusz Mazowiecki
podszedł do Jarosława Kaczyńskiego i wyjaśniał: - To nieprawda, żeśmy
chcieli kapitulacji. - Mam inną wizję - odpowiedział prezes PiS.

- Jarosław Kaczyński mówi twardo i cynicznie półprawdy albo nieprawdy i
trafia do ludzi prostych. Ja bym musiał powiedzieć: Jarek, pier...sz, nie
było cię tam! - tak wystąpienie szefa PiS skomentował w TVN24 Frasyniuk.
Jak dodał, w przyszłości organizowaniem obchodów powinno zająć się państwo,
bo działanie obecnych władz związku niszczy legendę dawnej "Solidarności":
- Trzeba z tym skończyć, bo zabija to pamięć o niej.

Frasyniuk poparł też Krzywonos. - Miała rację. Powiedziała to, o czym wielu
myślało, ale bało się powiedzieć głośno - stwierdził.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8320417,_Jarek__pier___sz__Nie_bylo_cie_tam___Frasyniuk_komentuje.html

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-01 04:09:03
Autor: Hans Kloss
"Jarek, pier...sz, nie było cię tam"
.....powiedział ten który tam był. ;)
J-23

Data: 2010-09-01 15:51:29
Autor: boukun

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5l7gm$kpm$1news.eternal-september.org...
[...]

I tak organizuje państwo, bo ta śmieszna solidarność, to władza, co było widać...

Chuj z nimi...

boukun

"Jarek, pier...sz, nie było cię tam"