Jarek przegina

Data: 2010-09-08 22:20:14
Autor: Marek Dyjor
Jarek przegina
Kudłaty Konservateesta wrote:
Jak członkiem PiS jestem od jakichś 8-9 lat, to po ostatnich
poczynaniach po raz pierwszy zastanawiam siÄ™ nad wystÄ…pieniem z PiS i
wejściem do Prawicy Rzeczypospolitej. Jak tak dalej pójdzie, to Jarek
zostanie w PiS sam ze swoim kotem :/ SzanujÄ™ go, ale powoli przekracza
pewną granicę, że postanowiłem go skrytykować już nie tylko wewnątrz
partii, ale publicznie. Piętno!

Nie ĹĽartujesz?  KtoĹ› siÄ™ pod ciebie podszywa pewnie.

W końciu zauważacie to o czym ci co stoja tam gdzie zoo mówią od dawna? że prezes ma szmyrgla, kuku na muniu, że jest szaleńcem? Że jakby mógł o to by prowadził czystki w partii jak towarzysz Stalin?

Data: 2010-09-08 22:25:43
Autor: Mario
Jarek przegina
W dniu 2010-09-08 22:20, Marek Dyjor pisze:
Kudłaty Konservateesta wrote:
Jak członkiem PiS jestem od jakich¶ 8-9 lat, to po ostatnich
poczynaniach po raz pierwszy zastanawiam się nad wyst±pieniem z PiS i
wej¶ciem do Prawicy Rzeczypospolitej. Jak tak dalej pójdzie, to Jarek
zostanie w PiS sam ze swoim kotem :/ Szanuję go, ale powoli przekracza
pewn± granicę, że postanowiłem go skrytykować już nie tylko wewn±trz
partii, ale publicznie. Piętno!

Nie żartujesz? Kto¶ się pod ciebie podszywa pewnie.

W końciu zauważacie to o czym ci co stoja tam gdzie zoo mówi± od dawna?
że prezes ma szmyrgla, kuku na muniu, że jest szaleńcem? Że jakby mógł o
to by prowadził czystki w partii jak towarzysz Stalin?

Paczpan, kudłaty zacz±ł jarzyć trochę pózniej niż Migalski a mniej więcej w tym momencie co Wildstein. To chyba i tak niezły wynik. Ciekawe jaki wynik będzie miał Art, Ensi, czy razor. Bo mkarwan to zajarzy (że z prezesem co¶ nie w porz±dku) tak gdzie¶ tydzień po Nelly. http://www.rp.pl/artykul/533084-Nelli-Rokita-- Prezes-brzydzi-sie-PR-em.html

MD

Data: 2010-09-08 23:09:16
Autor: Maciek
Jarek przegina
begin o nicku Mario napisał(a) na pl.pregierz następujące bzdety:
Paczpan, kudłaty zaczął jarzyć trochę pózniej niż Migalski a mniej
więcej w tym momencie co Wildstein. To chyba i tak niezły wynik. Ciekawe
jaki wynik będzie miał Art, Ensi, czy razor. Bo mkarwan to zajarzy (że z
prezesem coś nie w porządku) tak gdzieś tydzień po Nelly.
10/10
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-09-08 23:14:21
Autor: Delfino Delphis
Jarek przegina
Mario wrote:

http://www.rp.pl/artykul/533084-Nelli-Rokita-- Prezes-brzydzi-sie-PR-
em.html

"Migalski nawet nie wiedział, że ulega perswazji ze strony Platformy Obywatelskiej."

ROTFL :)

Jarek przegina