Jarek przytuli?

Data: 2013-10-15 18:35:37
Autor: Mark Woydak
Jarek przytuli?
"Godność mojej partii i moja własna są poniżane. Wielu wartościowych ludzi mówi już otwarcie o tym, że ta sytuacja skłania ich do wystąpienia z Platformy. Są bezsilni."

http://polska.newsweek.onet.pl/pompowanie-kol-po-newsweek-pl,artykuly,272547,1.html

Bidula nie wie, że czeka ją los E.Jakubiak, Kluzik, Kowala, i wielu wielu innych "przygarniętych" przez prezesa i wyplutych. Tylko ludzie tacy jak Hofman, opluwani, poniżani trwają uparcie przy prezesie liżąc mu pomiedzy dużymi paluszkami u nóg. Trzeba nie mieć godności!

MW

Jarek przytuli?