Jarka i pic - wyprowadzic!

Data: 2009-06-12 14:47:19
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
Jarka i pic - wyprowadzic!
Nie można bez końca bazowac na przekrętach, kłamstwie, pozornych działaniach walki z przestępczością, naiwności staruszków, skompromitowanym kościele, walce z wyimaginowanym układem, ignorancji politycznej, własnych kompleksach, et cetera.

Przemek
--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-12 16:07:49
Autor: awe
Jarka i pic - wyprowadzic!
yhy:-)
awe

Data: 2009-06-12 16:16:25
Autor: =heÂŽsk=
Jarka i pic - wyprowadzic!
On Fri, 12 Jun 2009 14:47:19 +0200, " ZmiaĹźdĹźona dziesiÂątka"
<adres@email.pl> wrote:

[...]

 jaroslaw kaczysnki powienien stanac przed sadem za wykorzystywanie
 sluzb specjalnych do prywatnych dzialan politycznych. tak bylo tuz
 przed wyborami z czlonkinia PO Sawicka, tak i teraz prezes
 wykorzystal sluzby do prowokacji "pobicia" aktoreczki oraz  "kradziezy" laptopa z biura poselskiego gdzies na zadupiu zdroj.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-12 16:59:33
Autor: HaMMeR
Jarka i pic - wyprowadzic!
<adres@email.pl>  wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czy wy POwskie scierwa i padlinozercy, moglibyscie zostawic
obu Kaczynskich w spokoju w czasie, kiedy maja ogromne rodzinne
zmartwienie?!!
Czy wam, platnym kelnerom propagandowym i calkiem darmowym
pozytecznym idiotom, tez ma jakich ch...j przeszkadzac w rozpaczy
przy lozu chorej matki?!
Zapluwacie sie scierwa nieprzytomnie, bezrozumnie i bezlitosnie,
ze az sie wstydze nazwac was ludzmi!!!
Ludzkie odpady, to wy!!

Data: 2009-06-12 17:33:19
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
Jarka i pic - wyprowadzic!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

[...]

Przypomnij sobie moherowy śmieciu, jak matka premiera Tuska była chora i co wtedy, jak również po Jej śmierci, tacy debile jak ty tutaj wypisywali, jak zostawili premiera w spokoju.
Choroba matki braci Kaczyńskich, trwająca zresztą od dłuższego czasu, nie przeszkadza im opluwac premiera, PO, a nawet ich elektoratu. Wypierdalej z tymi apelami do Radia Maryja!
Przypomnij sobie gnoju, co się działo tutaj po tragicznej śmierci prof. Geremka! Nie ma ani jednej informacji, żeby pogorszył się stan zdrowia matki Kaczyńskich. Branie na litośc przerabiał już pisuarowy wzorzec, Leszek Miller, ale nie wyszło mu to na dobre! Udajesz chamie człowieka, tylko cierpienie widzisz wybiórczo. Tfu!

Przemek

Data: 2009-06-12 19:33:12
Autor: HaMMeR
Jarka i pic - wyprowadzic!
  Zmiażdżona dziesiątka wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Znajdz sprzedawczyku cokolwiek, co ja napisalem na temat Tuska w tym czasie!
Jesli chodzi o tego antypolskiego kosmopolity Geremka, to chociaz zawsze mialem
go w doopie, to rowniez nic nie napisalem w chwili jego smierci!
A ze ty, jako pasciaz nieprzytomny nie zauwazasz niczego, co nie jest napisane,
i najlepiej w GWybrocznej, to juz nie moja wina zes taki wymozg!!
Wystarczy wyciagnac elementarny wniosek z tego, ze skoro na nieformalny szczyt prezydentow, Lech K. nie pojedzie ze wzgledow osobistych i polaczyc to
z choroba jego matki przebywajacej w szpitalu, by 'nastala jasnosc'!!
Sorry, ale to nie tobie cwoku wyciagac te wnioski, bos zakuty leb,
i tylko kase bierzesz za bezdurne pastowanie, jak ciec z wyciagnieta lapa postawiony przy drzwiach burdelu!
I popatrz.., ja udaje czlowieka i tak juz mi sie 'udaje' ...... lat, a ty masz tyle samo lat i nadal jestes tylko bezmyslnym sprzedawca propagandy, zwyklym politruckim goownem zawinietym w Gaz WYB!

Data: 2009-06-12 21:40:03
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
Jarka i pic - wyprowadzic!

[...]

Przypomniec ci w ilu spotkaniach Kaczyński nie brał udziału w czasie kiedy o chorobie jego matki nie było mowy? Słynne dolegliwości gastryczne, z których śmiał się cały świat, a lekarze mówili, że są do wyleczenia w kilka godzin. Dla myślących nie jest tajemnica, że w sprawach polityki zagranicznej Kaczyński jest kompletnym ignorantem. Tam gdzie jest zdany na własne siły po prostu nie chce jechac. Bruksela mu odpowiada, bo rząd załatwia wszystkie sprawy, a Kaczyński będzie miał fotografie z zaliczonego szczytu. Tylko idiota może wysnuc taki wniosek, ze jak Kaczyński nie chce jechac z "powodów osobistych", to należy to łączy z chorobą jego matki.

Przemek

Data: 2009-06-12 19:23:33
Autor: .#heÂŽsk#.
Jarka i pic - wyprowadzic!
On Fri, 12 Jun 2009 16:59:33 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]
>   wykorzystal sluzby do prowokacji "pobicia" aktoreczki oraz
>   "kradziezy" laptopa z biura poselskiego gdzies na zadupiu zdroj.

 udlawisz sie swoja nienawiscia ...

moglibyscie zostawic obu Kaczynskich w spokoju w czasie, kiedy maja ogromne rodzinne zmartwienie?!!

 skoro maja takie zmartwienie to dlaczego pokazuja sie
 w tv z usmiechnietymi buzkami ? czyzby corka prezydenta
 uciekla od syna barona sld ?

Czy wam, platnym kelnerom propagandowym i calkiem darmowym
pozytecznym idiotom, tez ma jakich ch...j przeszkadzac w rozpaczy
przy lozu chorej matki?!

 skad takie wiadomosci? o ile pamietam matka kaczynskich
 zachorowala powaznie tuz przed wyborami. lecho nawet odwolal
 jakas tam wizyte. skoro tak szanujesz rodzine kaczynskich
 dlaczego tak bluzgasz i dyszysz nienawiscia ? to po chrzescijansku?

Zapluwacie sie scierwa nieprzytomnie, bezrozumnie i bezlitosnie,
ze az sie wstydze nazwac was ludzmi!!!

 saczysz jad nienawisci. bardzo interesujace zachowanie  troszczacego sie o stan zdrowia matki kaczynskich. masz
 jakas informacje o stanie jej zdrowia? byles w szpitalu?
 wiec pohamu swoj wulgarny jezyk. nie jestes na spotkaniu
 sympatykow PiSu.

Ludzkie odpady, to wy!!

 zastanow sie nad swoim zachowaniem. powaznie.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 08:39:16
Autor: .#heÂŽsk#.
Jarka i pic - wyprowadzic!
On Fri, 12 Jun 2009 22:41:29 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:
 [...]

>   zastanow sie nad swoim zachowaniem. powaznie.

Spadaj smieciu!

 pisz wiecej w tym stylu. lepszych argumentow na chamstwo
 pisowskiego elektoratu nie trzeba. jestescie sila PO ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 14:42:05
Autor: HaMMeR
Jarka i pic - wyprowadzic!
..#heÂŽsk#. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dodaj, ze jedyna!!:)))

Data: 2009-06-13 19:57:35
Autor: heÂŽsk
Jarka i pic - wyprowadzic!
On Sat, 13 Jun 2009 14:42:05 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   pisz wiecej w tym stylu. lepszych argumentow na chamstwo
>   pisowskiego elektoratu nie trzeba. jestescie sila PO ;o)))

Dodaj, ze jedyna!!:)))

 "spadaj smieciu!" ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 14:45:47
Autor: HaMMeR
Jarka i pic - wyprowadzic!
..#heÂŽsk#. wrote:
[...]

====================

A poza tym, to jakos chamstwo kaleckich ciebie nie razi!!
Toz to jest dopiero 'sila' PO i twoj ideowy sprzymierzeniec!
Bardzo wybiorczy jestes, UPRowski renegacie...

Data: 2009-06-13 19:57:35
Autor: heÂŽsk
Jarka i pic - wyprowadzic!
On Sat, 13 Jun 2009 14:45:47 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   pisz wiecej w tym stylu. lepszych argumentow na chamstwo
>   pisowskiego elektoratu nie trzeba. jestescie sila PO ;o)))

A poza tym, to jakos chamstwo kaleckich ciebie nie razi!!

 pod jaka ksywka pisze "kalecki" ? to ty, a nie "kalecki" zachowal sie
 w stosunku do mnie jak ostatni prostak wiec wal sie w piersi!

Toz to jest dopiero 'sila' PO i twoj ideowy sprzymierzeniec!

 nie znam goscia wiec nie jest moim "ideowym".

Bardzo wybiorczy jestes, UPRowski renegacie...

 coz, nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacycm
 twoje polityczne poglady bliskie swiatopogladowi lewactwa.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2