Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców

Data: 2013-11-30 20:03:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
Polski, który wesprze na miejscu ukraińskich euroentuzjastów. Dla wielu może być to dość zaskakująca decyzja. Wśród wyborców Prawa i Sprawiedliwości nie brakuje bowiem przeciwników integracji europejskiej, którzy dobrze pamiętają, że prezes Kaczyński był sceptyczny wobec wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej.

 W Kijowie wÅ‚aÅ›nie trwa jednak bój nie tylko o przyÅ‚Ä…czenie Ukrainy do UE, ale przede wszystkim o wyrwanie naszych wschodnich sÄ…siadów z bezpoÅ›redniej strefy wpÅ‚ywów Kremla. - Ukraina stanęła dziÅ› na rozdrożu - stwierdziÅ‚ w sobotÄ™ JarosÅ‚aw KaczyÅ„ski. - Jutro ja i wiÄ™ksza delegacja udajemy siÄ™ do Kijowa - dodaÅ‚. Prezes PiS zjawi siÄ™ w Kijowie, by zareagować na brutalne próby pacyfikacji tÅ‚umu protestujÄ…cych na ulicach Kijowa.

 InformujÄ…c o podróży na UkrainÄ™ JarosÅ‚aw KaczyÅ„ski jednoczeÅ›nie zaapelowaÅ‚ o przyÅ‚Ä…czenie siÄ™ do jego inicjatywy innych polityków. Prezes PiS liczy szczególnie na wsparcie specjalnych wysÅ‚anników Parlamentu Europejskiego Aleksandra KwaÅ›niewskiego i Pata Coxa, a także ministra spraw zagranicznych RadosÅ‚awa Sikorskiego i szef wszedzkiej dyplomacji Carla Bildta.

http://tiny.pl/qrzs3

============================

komentarz z tej strony: "Wiktorze Fedorowyczu skończyły się żarty... bóg wybacza, Jarosław Rajmundowicz nigdy..."

Gdy Jaruś tupnie nóżką na wiecu w Kijowie, blady strach padnie na prezydentów: Ukrainy i Rosji.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-30 17:03:02
Autor: stchebel
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców
W dniu sobota, 30 listopada 2013 20:03:36 UTC+1 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
Polski, który wesprze na miejscu ukraiñskich euroentuzjastów. Dla wielu mo¿e byæ to do¶æ zaskakuj±ca decyzja. W¶ród wyborców Prawa i Sprawiedliwo¶ci nie brakuje bowiem przeciwników integracji europejskiej, którzy dobrze pamiêtaj±, ¿e prezes Kaczyñski by³ sceptyczny wobec wst±pienia naszego kraju do Unii Europejskiej.

 W Kijowie w³a¶nie trwa jednak bój nie tylko o przy³±czenie Ukrainy do UE, ale przede wszystkim o wyrwanie naszych wschodnich s±siadów z bezpo¶redniej strefy wp³ywów Kremla. - Ukraina stanê³a dzi¶ na rozdro¿u - stwierdzi³ w sobotê Jaros³aw Kaczyñski. - Jutro ja i wiêksza delegacja udajemy siê do Kijowa - doda³. Prezes PiS zjawi siê w Kijowie, by zareagowaæ na brutalne próby pacyfikacji t³umu protestuj±cych na ulicach Kijowa.

 Informuj±c o podró¿y na Ukrainê Jaros³aw Kaczyñski jednocze¶nie zaapelowa³ o przy³±czenie siê do jego inicjatywy innych polityków. Prezes PiS liczy szczególnie na wsparcie specjalnych wys³anników Parlamentu Europejskiego Aleksandra Kwa¶niewskiego i Pata Coxa, a tak¿e ministra spraw zagranicznych Rados³awa Sikorskiego i szef wszedzkiej dyplomacji Carla Bildta.

http://tiny.pl/qrzs3

===========================> komentarz z tej strony: "Wiktorze Fedorowyczu skoñczy³y siê ¿arty.... bóg wybacza, Jaros³aw Rajmundowicz nigdy..."

Gdy Jaru¶ tupnie nó¿k± na wiecu w Kijowie, blady strach padnie na prezydentów: Ukrainy i Rosji.

ubawiony

A mo¿e jaki¶ komentarz od Ciebie, a nie tylko z linka, uchichany ubawieñcze?!
A teraz tak pogdybajmy sobie.. Za³ó¿my, ¿e na Ukrainie zrobiono by referendum w temacie podpisania owego dokumentu i za³ó¿my ¿e wiêkszo¶æ spo³eczeñstwa jest za jego podpisaniem. HURAAA!! Ale¿ by³by sza³ cia³ jEwropolityków! SUPER !!
A teraz za³ó¿my, ¿e Rz±d Ukrainy twierdzi, ¿e spo³eczeñstwo by³o niedoinformowane, robi kampaniê (pranie szarych komórek) i robi kolejne referendum... Boszsz.., COORVA, ale¿ by by³y RYKI z EU!! ¯e to niedemokratyczne, ¿e to manipulacja, ¿e to nieposzanowanie g³osu ludu, i takie tam znane z innej epoki pierdulamenty. By³o by tak? No jasne, ¿e TAK!!
Tak ju¿ by³o w Irlandii...

Data: 2013-12-01 11:45:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

U¿ytkownik <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:777cf214-e9b6-48bf-a1a8-29e948dfc268googlegroups.com...
[...]

=====================================

Komentarz dodatkowy? Proszê bardzo.

Konia kuj±, a ¿aba nogê podstawia. Tyle o Kaczyñskim i jego wyje¼dzie na Ukrainê.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-12-01 22:59:04
Autor: jr
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:529b1358$0$2180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ten koñ co go niby kuj±, to wg. ciebie kto?

Data: 2013-12-01 23:19:21
Autor: jr
[...]

....by³aby babcia dziadkiem, albo nie-by³a i co to ma do rzeczy?
Oni maj± w d* EU. Oni nie chc± u siebie drugiej Bia³orusi (nie dociera to do ciebie, czy tylko g³upiego udajesz?).

    Tak ju¿ by³o w Irlandii...

Gdzie Krym, a gdzie Irlandia ba³amucie jeden?

Data: 2013-11-30 20:45:41
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Co tu pamiętać? UE zasługuje na sceptycyzm i tyle.

W Kijowie właśnie trwa jednak bój nie tylko o przyłączenie Ukrainy do UE, ale
przede wszystkim o wyrwanie naszych wschodnich sąsiadów z bezpośredniej strefy
wpływów Kremla.

A ty myślałeś Idzikowski, że o co oni się tam biją? O gówniane euro?

 - Ukraina stanęła dziÅ› na rozdrożu - stwierdziÅ‚ w
sobotę Jarosław Kaczyński. - Jutro ja i większa delegacja udajemy się do
Kijowa - dodał. Prezes PiS zjawi się w Kijowie, by zareagować na brutalne
próby pacyfikacji tłumu protestujących na ulicach Kijowa.

Czemu nie? Niech wkłada kij w mrowisko..

Informując o podróży na Ukrainę Jarosław Kaczyński jednocześnie zaapelował o
przyłączenie się do jego inicjatywy innych polityków. Prezes PiS liczy
szczególnie na wsparcie specjalnych wysłanników Parlamentu Europejskiego
Aleksandra Kwaśniewskiego i Pata Coxa, a także ministra spraw zagranicznych
Radosława Sikorskiego i szef wszedzkiej dyplomacji Carla Bildta.

Liczy-nieliczy... Niech ta Europka w końcu zrobi coś pożytecznego!

Data: 2013-11-30 21:21:43
Autor: abc
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
W Kijowie właśnie trwa jednak bój nie tylko o przyłączenie Ukrainy do UE,

Demonstruje głównie ogłupiona młodzież, która myśli, że w przypadku
podpisania tej umowy będzie studiować w UE, a nie bierze pod uwagę jak
astronomiczne dla nich czesne musieliby płacić.

Tak naprawdÄ™ to czekaÅ‚oby ich gigantyczne bezrobocie w  wyniku bankructwa
niekonkurencyjnego przemysłu, którego wytwory kupuje obecnie Rosja.

Czekałoby ich pranie mózgów odnośnie antysemityzmu, dyktatura pederastów,
itp.

Rząd ukraiński i zwykli Kozacy, których nie ma na tych europlacach, zdają
sobie sprawę z tych zagrożeń bo mają silniejszy instynkt samozachowawczy niż
obecna ludność Polski.

Data: 2013-11-30 15:27:51
Autor: donek999bronek
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców
u¿ytkownik abc napisa³:
> W Kijowie w³a¶nie trwa jednak bój nie tylko o przy³±czenie Ukrainy do UE,

Unia bedzie czarowac, taka strefa wplywow to jest cos:) A i utracony majatek sie odzyska, jest o co walczyc.

Data: 2013-11-30 20:22:19
Autor: stchebel
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców
W dniu sobota, 30 listopada 2013 21:21:43 UTC+1 u¿ytkownik abc napisa³:
> W Kijowie w³a¶nie trwa jednak bój nie tylko o przy³±czenie Ukrainy do UE,

Demonstruje g³ównie og³upiona m³odzie¿, która my¶li, ¿e w przypadku

podpisania tej umowy bêdzie studiowaæ w UE, a nie bierze pod uwagê jak

astronomiczne dla nich czesne musieliby p³aciæ.

I tu siê z Tob± po czê¶ci zgadzam. Tylko zadajê sobie pytanie: czy ta m³odzie¿ jest og³upiona, czy po prostu G£UPIA jak but z lewej nogi?! Przecie¿ komuny tam ju¿ nie ma, owi demonstranci w ogóle nie maj± bladego pojêcia có¿ to takiego by³a ta komuna. Robi± zadymê ¿eby studiowaæ w jakim¶ tam kraiku z EU? A po kiego Wacka?! Ich system edukacyjny bije na ³eb wszelakie "pomys³y" naszego MEN'u, jest oparty na sowieckim (TAK, TAK !!! tym scoorvia³ym wrednym systemie) systemie kszta³cenia, który to solidaruchy dla "zasady" rozdoopcy³y. A durnej m³odzie¿y wydaje siê tylko, ¿e po ukoñczeniu (b±d¼ nie) bêdzie mog³a wyjechaæ na zachód i lepiej zarabiaæ. Buachacha.....  No p³eæ piêkna byæ mo¿e tak, ale na pewno nie w swoim wyuczonym zawodzie.

Tak naprawdê to czeka³oby ich gigantyczne bezrobocie w  wyniku bankructwa

niekonkurencyjnego przemys³u, którego wytwory kupuje obecnie Rosja.

Srelemorele!! Jakie to wytwory Ukraiñskiego przemys³u kupuje Rosja? Kartofle? Buraki? A jakie to wytwory Polskiego, Litewskiego, Czeskiego, Hiszpañskiego, Irlandzkiego (i co se dalej tam wymy¶lisz) kupuj± Rosjanie? Tylko nie pierdol o wieprzowinie !! Istotnie, kupuj± u nas niemieckie wyroby..  G³ównie Merole..
Takie w wieku 20+. Tylko nie pierdol mi o miliarderach co se samoloty kupuj±..
Towarzysz Rydzyk ty¿ na bidê nie narzeka.

Czeka³oby ich pranie mózgów odno¶nie antysemityzmu, dyktatura pederastów,

itp.

TAK!!

Rz±d ukraiñski i zwykli Kozacy, których nie ma na tych europlacach, zdaj±

sobie sprawê z tych zagro¿eñ bo maj± silniejszy instynkt samozachowawczy ni¿

obecna ludno¶æ Polski.

TAK !!

-- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ

katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny..

Jebnij siê w ³eb !!

Data: 2013-12-01 23:05:16
Autor: jr
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

Tylko zadajê sobie pytanie: czy ta m³odzie¿ jest og³upiona, czy po prostu G£UPIA jak but z lewej nogi?! Przecie¿ komuny tam ju¿ nie ma
-- -- --

Ty jed¼ na Majdan i im to wyt³umacz.

, owi demonstranci w ogóle nie maj± bladego pojêcia có¿ to takiego by³a ta komuna
-- -- --

No nie b±d¼ naiwny. My¶lisz, ¿e nikt was nie pamieta?

.. Robi± zadymê ¿eby studiowaæ w jakim¶ tam kraiku z EU? A po kiego Wacka?! Ich system edukacyjny bije na ³eb wszelakie "pomys³y" naszego MEN'u, jest oparty na sowieckim

Wspó³czujê.  Tyle ¿escie siê napracowali nad najlepszymi systemami kszta³cenia m³odzie¿y, no i gdzie ta m³odzie¿ posz³a?

Data: 2013-12-02 14:24:19
Autor: Lord Donald
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
Wielka Brytania przyjmie ukraińskich profesorów na zmywaki, wypieprzy polaków, niech lepiej nie jedzie bo my zdechniemy z głodu. Ukraina bez wsparcia Moskwy to już będzie nędza i syf, wielka trójka chce ją po prostu wyeliminować ze strategicznej pozycji, podobnie jak wyruchali nas, a teraz mimo że budujemy za nasza kasę drogi aby z UE mieli tranzyt, to nawet przeciętnego polaka nie stać na te drogi wjechać a co dopiero coś przewieźć na wschód.

Data: 2013-12-01 12:37:10
Autor: xantiros
[...]
wstÄ…pienia naszego kraju do Unii Europejskiej.

W Kijowie właśnie trwa jednak bój nie tylko o przyłączenie Ukrainy do
UE, ale przede wszystkim o wyrwanie naszych wschodnich sąsiadów z
bezpośredniej strefy wpływów Kremla. - Ukraina stanęła dziś na rozdrożu
- stwierdził w sobotę Jarosław Kaczyński. - Jutro ja i większa delegacja
[...]

Cel będzie jeden :D jak Jaruś załapie wpierdol od ukraińskiej milicji, to będzie kolejny powód na jechanie po Sikorskim :D ze nie zrobił nic aby chronić polskich parlamentarzystów :D

Data: 2013-12-01 23:07:26
Autor: jr
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

U¿ytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:l7f716$9jk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Cel bêdzie jeden :D jak Jaru¶ za³apie wpierdol od ukraiñskiej milicji,

Mo¿e byæ gorzej... A wtedy ca³a strategia PO le¿y w gruzach.

Data: 2013-12-01 15:09:25
Autor: wawa
W dniu 11/30/2013 1:03 PM, Bogdan Idzikowski pisze:

Gdy Jaruś tupnie nóżką na wiecu w Kijowie, blady strach padnie na
prezydentów: Ukrainy i Rosji.

Tym razem na butki naszczał ci dziadku twój uwielbiany kanclerz III Rzeszy:

Polacy powinni być zjednoczeni w sprawie Ukrainy. Dziękuję za wspólny i mocny głos w Kijowie Jacka Protasiewicza i Jarosława Kaczyńskiego - napisał na Twitterze premier Donald Tusk

A nóżkami tupie i szabelką wymachuje już nie tylko chłopczyk Sikorski, ale i wasz wielki elektryk Bolek bendem pałować Wałęsa:

- Gdybym byÅ‚ wczeÅ›niej,  to do tego by nie doszÅ‚o. Jestem o tym caÅ‚kowicie przekonany, no ale zapomnieli o mnie - powiedziaÅ‚ WaÅ‚Ä™sa

ubawiony

Data: 2013-12-01 23:06:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisał w wiadomości news:l7g8jj$iku$1speranza.aioe.org...
[...]

Powiedz mi tak detalicznie, co takiego dostanie Ukraina od Unii?
Powiedzi mi tak detalicznie, co straci Ukraina jeśli oleje Rosję?

ubawiony

Data: 2013-12-01 16:34:10
Autor: wawa
W dniu 12/1/2013 4:06 PM, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

całkowicie przekonany, no ale zapomnieli o mnie - powiedział Wałęsa

Powiedz mi tak detalicznie, co takiego dostanie Ukraina od Unii?

Dostanie 300 miliardów złotych

Powiedzi mi tak detalicznie, co straci Ukraina jeśli oleje Rosję?

Straci 300 miliardów złotych

ubawiony :) A teraz przypomnę co kilka dni temu mówił do was wielki kanclerz III Rzeszy:

"Donald Tusk, który we wtorek uczestniczy w Bukareszcie w spotkaniu szefów rządów Chin i państw Europy Środkowo-Wschodniej, powiedział dziennikarzom, że polskie i europejskie przedsięwzięcia dotyczące Ukrainy "nie mogą wyhamować".

Jego zdaniem, nawet jeśli projekt podpisania umowy stowarzyszeniowej UE-Ukraina "nie znajdzie swojego jednoznacznego finału" w tym tygodniu na szczycie Partnerstwa Wschodniego w Wilnie, "to nie znaczy, że możemy opuszczać ręce".

W opinii premiera ważne jest, "by w Wilnie sprawa miała dalszy ciąg, nawet jeśli to miałaby być jednostronna deklaracja ze strony Europy". - Polska jest gotowa do zaproponowana takiej deklaracji" - oświadczył Tusk. - Ukraińcy muszą mieć jasność, że zostało to zatrzymane przez rząd ukraiński i prezydenta, ale Europa jest gotowa i nie Europa hamuje ten proces, bo to może być ważne na przyszłość, może wcale nie tak odległą - dodał.

- Wspólnie z prezydentem rozmawiamy z naszymi partnerami po to, by nie opuszczali rąk. Drzwi do Europy dla Ukrainy powinny pozostać otwarte, niezależnie od wahań czy braku decyzji tej ekipy. Widać wyraźnie, choćby po reakcji ludzi na Ukrainie, że kwestia zbliżania Ukrainy do Europy jest ważna dla Ukraińców, choć być może mniej ważna dla tej konkretnej ekipy - ocenił premier.
"Trudno o optymizm"

Odnosząc się do decyzji władz ukraińskich o wstrzymaniu przygotowań do stowarzyszenia z UE Tusk powiedział, że "nie siedzi w sercach i umysłach przywódców ukraińskich". - Możemy się domyślać ewentualnie scenariusza ostatnich dni. Trudno o optymizm, powiem szczerze - powiedział.

Według niego, "nie wygląda na to, aby władze Ukrainy zmieniły zdanie w ostatniej chwili". - Bardzo bym chciał, ale wydaje się to mało prawdopodobne - dodał szef rządu.

- Nie wiem kto ma jaką informację na temat tego ile Władimir Putin daje Wiktorowi Janukowyczowi, ale nie ulega wątpliwości, że presja ze strony Rosji na Ukrainę, a także na pewne środowiska gospodarczo-polityczne Ukrainy jest duża. Nic dziwnego, że Rosja ma tu większe instrumenty niż UE jako całość. Ukraina jest zależna od gazu z Rosji a nie ze strony Europy - stwierdził Tusk.

Jak mówił, Europa "nie kupi tego procesu za gotówkę, to jest ten świat, to nie są te zasady".

- Zbliżanie Ukrainy do UE to nie jest prosty biznesowy, krótkoterminowy akt. Jeśli liderzy ukraińscy sądzili, że zrobią nieograniczony przetarg, kto da więcej daniny finansowej, mogą się czuć rozczarowani, bo Europa to jest inwestycja strategiczna, długoterminowa. Dlatego nie wykluczam, że niektóre oferty ze strony Putina i ze strony Rosji mogą dla Ukrainy w krótkich terminach być bardziej interesujące - powiedział szef rządu.

Tusk podkreślił, że to "Ukraina będzie dokonywała tego wyboru". - To nie jest pytanie czy Bruksela będzie wywierała mocniejszą presję i wytwarzała atmosferę szantażu konkurencyjną wobec tego co robi Moskwa. To nie na tym ten proces polega. To co jest największym atutem Europy w tych rozmowach, to obywatele Ukrainy. Jeśli oni będą chcieli, to prędzej czy później to się stanie - powiedział premier.

Schetyna: Droga z Kijowa do Brukseli wiedzie przez WarszawÄ™

Do sytuacji na Ukrainie odniósł się też we wtorek przewodniczący Sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych Grzegorz Schetyna.

- Nie chcielibyśmy tego szczytu (w Wilnie - red.) zmarnować. Ważne jest, żebyśmy potwierdzali, że Unia Europejska jest cierpliwa i czeka na sygnał z Kijowa. Zawsze mówiliśmy, że droga z Kijowa do Brukseli wiedzie przez Warszawę i chcielibyśmy, żeby zawsze Ukraina o tym pamiętała - powiedział Schetyna.

Zapytany o to, czy aktywność polskiego MSZ nie powinna być większa, Schetyna zaznaczył, że "już nie ma tutaj sprawy polskiej czy polskiego MSZ. Ta sprawa jest ważna dla całej Unii Europejskiej". - Polska ma ważny głos i ten głos jest słyszany w Unii Europejskiej i to dzisiaj musi wystarczyć, bo lepszej drogi nie ma. Zrobiliśmy tyle, ile mogliśmy zrobić - zapewniał."

Data: 2013-12-02 08:01:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisał w wiadomości news:l7gdig$ii$1speranza.aioe.org...
[...]

Podaj link lub cokolwiek innego, co będzie dosłownie świadczyło, że Ukrainie, za wejście do Unii zapłaci UE 300 miliardów złotych.
Podaj, co zapoferoawała Rosja Ukrainie, za posostanie w sferze jej wpływów.

ubawiony naiwnością

Data: 2013-12-02 04:35:26
Autor: wawa
W dniu 12/2/2013 1:01 AM, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Od kiedy przestałeś wierzyć w szczodrość Unii i stałeś się taki promoskiewski?

Podaj, co zapoferoawała Rosja Ukrainie, za posostanie w sferze jej wpływów.

Se poczytaj, mnie interesuje jedynie, kiedy twój ulubiony kanclerz naszczy Putinowi na butki i zostanie odwołany z funkcji pod kryptonimem "nasz człowiek w Warszawie"

http://www.kyivpost.com/hot/eu-ukraine-relations/

ubawiony naiwnością

ubawiony twoim powrotem na Å‚ono PZPR :)

Data: 2013-12-02 12:50:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisał w wiadomości news:l7hpbo$tpg$1speranza.aioe.org...
[...]

Chłopcze. Jestem realistą. Jak na razie to nie chodzi o przyłączenie Ukrainy do Unii. Chodzi tylko o stowarzyszenie. Unia ma niewiele do zaoferowania Ukrainie.
Rosja ma bardzo mocną pozycję przetargową. W razie czego podniesie choćby ceny gazu, aż Ukraina się zesra. Chyba że ludzie będą palić ogniska w domach by je ogrzać.
Unia ma dać  Ukrainie 300 miliardów zÅ‚otówek? A skÄ…d je weźmie? Z nieba? Nie. Na tÄ™ sumÄ™ zÅ‚ożysz siÄ™ także ty. Na PolskÄ™ wychodzi coÅ› z 10 miliardów. JesteÅ› gotów? I te zÅ‚otówki pójdÄ… na konta oligarchów rzÄ…dzÄ…cych UkrainÄ…. Chcesz tego?
Ukraiński prezydent jest prawomocnie wybranym prezydentem i będzie nim do wyborów w 2015 roku.
Nie wszyscy Ukraińcy dążą do Unii. Poł na pół. Jak myślisz? Ulica ma rządzić krajem? Już nie powtórzy się sytuacja z pomarańczowej rewolucji, gdy Kraśniewski przekonał Kuczmę do bezkrwawego rozwiązania wówczesnych problemów. Teraz, jeśli protestujący przekroczą pewną granicę, poleje się krew.
I to są realne problemy i nie pomoże potupywanie Kaczyńskiego i innych polskich posłów.

realista

Data: 2013-12-02 06:36:16
Autor: wawa
W dniu 12/2/2013 5:50 AM, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Chłopcze. Jestem realistą.

Eee tam, jesteś staruszku oportunistą i komunistą, tylko takim nowoczesnym jak Miller i Kwaśniewski.

> Jak na razie to nie chodzi o przyłączenie Ukrainy do Unii. Chodzi tylko o stowarzyszenie.

Tak jak już wcześniej pisałem, nie interesują mnie ukraińskie problemy stowarzyszeniowe, ale z niecierpliwością czekam, kiedy twój kanclerz wykona ruch i naszczy Putinowi na butki. Na razie robi różne groźne miny i w odróżnieniu od ciebie, nie wygląda na ubawionego :) https://pbs.twimg.com/media/BaeDiULCcAAG2J4.png:large

Nie. Na tę sumę złożysz się także ty. Na Polskę wychodzi coś z 10
miliardów. Jesteś gotów? I te złotówki pójdą na konta oligarchów
rzÄ…dzÄ…cych UkrainÄ…. Chcesz tego?

Strasznie motasz jak Bolek jestem za a nawet przeciw Wałęsa. Zanim zaczniesz mi objaśniać tajemnice wielkiej polityki, zacznij od zapoznania się ze stanowiskiem waszego rządu, którego zwolennikiem jesteś rękami, nogami i tym co ci zwisa pomiędzy:

Radosław Sikorski:

"Unia jest dawcą pomocy makroekonomicznej tylko w ograniczonym zakresie. Pieniądze unijne mają pomóc instytucjom ukraińskim dostosować się do wyzwań związanych z wdrożeniem prawa europejskiego. Od wsparcia makroekonomicznego są inne instytucje – Bank Światowy, MFW. Mają w tym względzie duże doświadczenie: Ukraina naprawdę nie jest jedynym krajem, który dostał pierwszą transzę pomocy i nie wypełnia warunków do wypłaty drugiej. W podobnej sytuacji znalazł się choćby Pakistan i też używa argumentów politycznych.

MFW bierze zresztą pod uwagę specyfikę Ukrainy. O ile wiem, domaga się podniesienia cen gazu w perspektywie pięciu lat z wprowadzeniem osłon dla najuboższych. Ale warunek pomocy jest prosty: władze ukraińskie muszą zrobić to, co my zrobiliśmy w latach 90. – przeprowadzić reformy.

Dla Ukrainy najlepszym przykÅ‚adem niech bÄ™dzie MoÅ‚dawia, która nie targujÄ…c siÄ™, wprowadza reformy, dziÄ™ki czemu dostaje pomoc unijnÄ… w przeliczeniu na mieszkaÅ„ca na poziomie krajów u progu czÅ‚onkostwa.  Jest też bardziej zaawansowana od Ukrainy w sprawie uÅ‚atwieÅ„ wizowych.

Nie będziemy licytować się z Rosją, kto da więcej. Nie o to chodzi w integracji europejskiej.

To prawda, że w miarę zacieśnienia integracji przystąpienie do Unii staje się coraz trudniejsze. Kiedyś najpierw państwo uzyskiwało członkostwo, a dopiero potem miało czas na dostosowanie swojego prawa. My musieliśmy przyjąć większość prawa przed akcesją. Dziś Serbia robi to samo, z tym że prawo jest jeszcze bardziej rozbudowane.

A Ukraina ma wprowadzić większość unijnych regulacji, nie tylko zanim przystąpi do Unii, ale nawet zanim otrzyma status kandydata. Taka jest historyczna natura tego procesu.

BÅ‚Ä™dem byÅ‚oby ze strony Ukrainy targowanie siÄ™: dajcie nam takie warunki, jakie miaÅ‚a Szwecja. Im dÅ‚użej Kijów siÄ™ targuje, tym z każdÄ… dekadÄ… warunki bÄ™dÄ… coraz trudniejsze. JedynÄ… skutecznÄ… strategiÄ… akcesyjnÄ… pozostaje  robienie tego, co dla krajów aplikujÄ…cych i tak jest dobre, czyli wprowadzenie sprawdzonych, skutecznych wzorów prawa europejskiego.

Nieporozumieniem jest twierdzenie, że ktokolwiek zmusza Kijów do wyboru między związkami gospodarczymi z Rosją i z Unią. Jest dokładnie odwrotnie: po naszym wstąpieniu do UE nasz handel z Rosją zwiększył się wielokrotnie. W rezultacie umowy stowarzyszeniowej, a co za tym idzie – podwyższenia standardu ukraińskich produktów, oferta eksportowa Ukrainy także stanie się atrakcyjniejsza na rynku rosyjskim."

Data: 2013-12-02 19:14:40
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:529c73f3$0$2167$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Choćby? Co jeszcze posiada Rosja oprócz gazu?

Data: 2013-12-02 01:09:01
Autor: jr
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

Powiedz mi tak detalicznie, co takiego dostanie Ukraina od Unii?

Niewiele, bo Unia ledwo zipie... (o czym oni tam doskonale wiedz±!)

Powiedzi mi tak detalicznie, co straci Ukraina je¶li oleje Rosjê?

Zap³aci za wolno¶æ wy¿sz± cen± gazu, byæ mo¿e jeszcze czym¶, ale ty siê o nich nie martw Idzikowski - poradz± sobie bez twoich prostackich 'analiz'.

Data: 2013-12-02 04:16:06
Autor: donek999bronek
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców
u¿ytkownik wawa napisa³:

Polacy powinni byæ zjednoczeni w sprawie Ukrainy.

A co mi przyjdzie z tego ze ukraina bedzie do unii? ZyskajOM tylko ci co majOM duze interesy, zwyklak bedzie konkurowal o robote z ukraincem, tak jak niemiec z polakiem No dobra lekarze z ukrainy przyjadOM do polski i bedOM leczyc polakow.

U niemcow, tych robot co nie chce niemiec, bierze polak, w polsce to czego nie chce polak, wezmie ukrainiec, przynajmniej na wieksza skale niz jest obecnie. Zydostwo rzuci sie na nieruchomosci Kijowie, wszyscy rzuca sie na ukrainskie przedsiebiorstwa.

Data: 2013-12-02 07:17:36
Autor: wawa
W dniu 12/2/2013 6:16 AM, donek999bronek@gmail.com pisze:
u¿ytkownik wawa napisa³:

Polacy powinni byæ zjednoczeni w sprawie Ukrainy.

A co mi przyjdzie z tego ze ukraina bedzie do unii?

Os³abi to wp³ywy Rosji, komunistyczny syf zostanie zepchniêty trochê
dalej na wschód, co by³oby z korzy¶ci± dla Polski.

[...]

Popytaj Ukraiñców, powiedz± ci ilu ¯ydów krêci u nich lody.

Data: 2013-12-02 19:19:13
Autor: jr
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

U¿ytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
u¿ytkownik wawa napisa³:

Polacy powinni byæ zjednoczeni w sprawie Ukrainy.

A co mi przyjdzie z tego ze ukraina bedzie do unii?
-- --

Oni maja Uniê gdzie¶.. Oni tam nie chc± drugiej Bia³orusi, wiêc z³apali siê UE (przecie¿ Turcji siê nie z³api±).

Data: 2013-12-02 14:14:35
Autor: Lord Donald
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
On ma w dupie Ukrainę niech zdychają w unii jak i my zdychamy pod dyktatem wielkiej trójki, chce po prostu przypierdolić ruskim.

Data: 2013-12-02 14:16:35
Autor: Lord Donald
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
Tusk mu uszykuje kolejnego tupolewa, niech leci

Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców