Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców

Data: 2013-11-30 21:21:43
Autor: abc
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
W Kijowie właśnie trwa jednak bój nie tylko o przyłączenie Ukrainy do UE,

Demonstruje głównie ogłupiona młodzież, która myśli, że w przypadku
podpisania tej umowy będzie studiować w UE, a nie bierze pod uwagę jak
astronomiczne dla nich czesne musieliby płacić.

Tak naprawdÄ™ to czekaÅ‚oby ich gigantyczne bezrobocie w  wyniku bankructwa
niekonkurencyjnego przemysłu, którego wytwory kupuje obecnie Rosja.

Czekałoby ich pranie mózgów odnośnie antysemityzmu, dyktatura pederastów,
itp.

Rząd ukraiński i zwykli Kozacy, których nie ma na tych europlacach, zdają
sobie sprawę z tych zagrożeń bo mają silniejszy instynkt samozachowawczy niż
obecna ludność Polski.

Data: 2013-11-30 15:27:51
Autor: donek999bronek
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców
u¿ytkownik abc napisa³:
> W Kijowie w³a¶nie trwa jednak bój nie tylko o przy³±czenie Ukrainy do UE,

Unia bedzie czarowac, taka strefa wplywow to jest cos:) A i utracony majatek sie odzyska, jest o co walczyc.

Data: 2013-11-30 20:22:19
Autor: stchebel
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców
W dniu sobota, 30 listopada 2013 21:21:43 UTC+1 u¿ytkownik abc napisa³:
> W Kijowie w³a¶nie trwa jednak bój nie tylko o przy³±czenie Ukrainy do UE,

Demonstruje g³ównie og³upiona m³odzie¿, która my¶li, ¿e w przypadku

podpisania tej umowy bêdzie studiowaæ w UE, a nie bierze pod uwagê jak

astronomiczne dla nich czesne musieliby p³aciæ.

I tu siê z Tob± po czê¶ci zgadzam. Tylko zadajê sobie pytanie: czy ta m³odzie¿ jest og³upiona, czy po prostu G£UPIA jak but z lewej nogi?! Przecie¿ komuny tam ju¿ nie ma, owi demonstranci w ogóle nie maj± bladego pojêcia có¿ to takiego by³a ta komuna. Robi± zadymê ¿eby studiowaæ w jakim¶ tam kraiku z EU? A po kiego Wacka?! Ich system edukacyjny bije na ³eb wszelakie "pomys³y" naszego MEN'u, jest oparty na sowieckim (TAK, TAK !!! tym scoorvia³ym wrednym systemie) systemie kszta³cenia, który to solidaruchy dla "zasady" rozdoopcy³y. A durnej m³odzie¿y wydaje siê tylko, ¿e po ukoñczeniu (b±d¼ nie) bêdzie mog³a wyjechaæ na zachód i lepiej zarabiaæ. Buachacha.....  No p³eæ piêkna byæ mo¿e tak, ale na pewno nie w swoim wyuczonym zawodzie.

Tak naprawdê to czeka³oby ich gigantyczne bezrobocie w  wyniku bankructwa

niekonkurencyjnego przemys³u, którego wytwory kupuje obecnie Rosja.

Srelemorele!! Jakie to wytwory Ukraiñskiego przemys³u kupuje Rosja? Kartofle? Buraki? A jakie to wytwory Polskiego, Litewskiego, Czeskiego, Hiszpañskiego, Irlandzkiego (i co se dalej tam wymy¶lisz) kupuj± Rosjanie? Tylko nie pierdol o wieprzowinie !! Istotnie, kupuj± u nas niemieckie wyroby..  G³ównie Merole..
Takie w wieku 20+. Tylko nie pierdol mi o miliarderach co se samoloty kupuj±..
Towarzysz Rydzyk ty¿ na bidê nie narzeka.

Czeka³oby ich pranie mózgów odno¶nie antysemityzmu, dyktatura pederastów,

itp.

TAK!!

Rz±d ukraiñski i zwykli Kozacy, których nie ma na tych europlacach, zdaj±

sobie sprawê z tych zagro¿eñ bo maj± silniejszy instynkt samozachowawczy ni¿

obecna ludno¶æ Polski.

TAK !!

-- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ

katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny..

Jebnij siê w ³eb !!

Data: 2013-12-01 23:05:16
Autor: jr
Jaros³aw Kaczyñski jedzie wesprzeæ protestuj±cych Ukraiñców

Tylko zadajê sobie pytanie: czy ta m³odzie¿ jest og³upiona, czy po prostu G£UPIA jak but z lewej nogi?! Przecie¿ komuny tam ju¿ nie ma
-- -- --

Ty jed¼ na Majdan i im to wyt³umacz.

, owi demonstranci w ogóle nie maj± bladego pojêcia có¿ to takiego by³a ta komuna
-- -- --

No nie b±d¼ naiwny. My¶lisz, ¿e nikt was nie pamieta?

.. Robi± zadymê ¿eby studiowaæ w jakim¶ tam kraiku z EU? A po kiego Wacka?! Ich system edukacyjny bije na ³eb wszelakie "pomys³y" naszego MEN'u, jest oparty na sowieckim

Wspó³czujê.  Tyle ¿escie siê napracowali nad najlepszymi systemami kszta³cenia m³odzie¿y, no i gdzie ta m³odzie¿ posz³a?

Data: 2013-12-02 14:24:19
Autor: Lord Donald
Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców
Wielka Brytania przyjmie ukraińskich profesorów na zmywaki, wypieprzy polaków, niech lepiej nie jedzie bo my zdechniemy z głodu. Ukraina bez wsparcia Moskwy to już będzie nędza i syf, wielka trójka chce ją po prostu wyeliminować ze strategicznej pozycji, podobnie jak wyruchali nas, a teraz mimo że budujemy za nasza kasę drogi aby z UE mieli tranzyt, to nawet przeciętnego polaka nie stać na te drogi wjechać a co dopiero coś przewieźć na wschód.

Jarosław Kaczyński jedzie wesprzeć protestujących Ukraińców