Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.

Data: 2010-07-30 13:19:32
Autor: Marek Czaplicki
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.
mkałrwan jest debilem wrote:
Dlatego politycy PiS nie dziwią się już, że Jarosław Kaczyński tak bardzo
skupia się na wyjaśnieniu smoleńskiej tragedii. - Każdy człowiek za punkt
honoru postawiłby sobie dojście do prawdy o tej katastrofie. Każdy członek
każdej rodziny - tłumaczy szefa europoseł PiS Tadeusz Cymański (55 l.).
czy też każdy człowiek rzucałby ostarżenia na całe państwo i jego
przedstawicieli, dlatego że odeszli członkowie jego bliskiej rodziny? nie
dziwię się, że pan Jarosław Kaczyński to robi, ponieważ w jego pojmowaniu
świata nie ma furtki na zbieg nieszczęśliwych przypadków owocujący
tragedią. jak cały czas dopatruje się spisków to trudno się dziwić, że i
śmierć brata i bratowej rozpatruje w ten sposób.

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67,
71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149,

Data: 2010-07-30 15:50:20
Autor: WW
[...]

Problem w tym, że moralnie to on właśnie jest odpowiedzialny za śmierć brata.
Wściekłe wrzaski i oskarżenie wszystkich mają za zadanie odwrócić uwagę od tego właśnie faktu.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-07-30 18:38:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-30 15:50, WW pisze:

[...]

Co przez to rozumiesz, WW?

Data: 2010-07-30 18:45:04
Autor: u2
Jaros³aw Kaczyñski: nic mi ju¿ w ¿yciu nie zosta³o.
W dniu 2010-07-30 15:50, WW pisze:
Problem w tym, ¿e moralnie to on w³a¶nie jest odpowiedzialny za ¶mieræ
brata.
W¶ciek³e wrzaski i oskar¿enie wszystkich maj± za zadanie odwróciæ uwagê
od tego w³a¶nie faktu.

No w³a¶nie, gdyby polecia³ z bratem i zgin±³ wtedy by³by poza wszelkimi
podejrzeniami :]

To taki test na czarownice jak w ¶redniowieczu.

Data: 2010-07-30 12:53:47
Autor: Grzegorz Z.
On 30 Lip, 18:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

podejrzeniami :]

To taki test na czarownice jak w ¶redniowieczu.

No w³a¶nie - skoro teraz Tusk jest przez coniektórych "podejrzany" to
gdyby Jarek by³ w tym roku premierem zamiast Tuska to czy wtedy ju¿ by
go nie "podejrzewali" ?

Data: 2010-07-30 22:01:36
Autor: u2
W dniu 2010-07-30 21:53, Grzegorz Z. pisze:
On 30 Lip, 18:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

W±tpliwe, aby wtedy czeki¶ci zdecydowali siê na taki zamach.

Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.