Jaros艂aw Kaczy艅ski nie musi i艣膰 do psychiatry

Data: 2011-08-13 19:58:36
Autor: jadrys
Jaros艂aw Kaczy艅ski nie musi i艣膰 do psychiatry
W dniu 2011-08-13 16:09, Zennon pisze:

Po prostu go艂ym okiem wida膰, co mu jest ;)

Zennon

Tak? Czyli co podejrzewasz?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-08-13 20:50:43
Autor: VSS
Jaros艂aw Kaczy艅ski nie musi i艣膰 do psychiatry
W wiadomo艣ci:j26e9g$s6m$2@news.onet.pl,
jadrys <Che@yahoo.com> nastuka艂:
Tak? Czyli co podejrzewasz?

zesp贸艂 PiS: Paranoja i Schizofrenia

--
VSS

Data: 2011-08-13 21:05:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 20:50, VSS pisze:
W wiadomo艣ci:j26e9g$s6m$2@news.onet.pl,
jadrys <Che@yahoo.com> nastuka艂:
Tak? Czyli co podejrzewasz?

zesp贸艂 PiS: Paranoja i Schizofrenia

Bardzo jestem ciekawy jak ty by艣 si臋 zachowywa艂 gdyby ci臋 tak jak jego wykolegowali kolesie od okr膮g艂ego sto艂u?

Data: 2011-08-13 21:11:06
Autor: Zennon
Jaros艂aw Kaczy艅ski nie musi i艣膰 do psychiatry

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j26hrb$885$2news.onet.pl...
[...]

Nie wykolegowali, tylko z lito艣ci pozwolili siedzie膰 na ko艅cu sto艂u.

Zennon

Data: 2011-08-13 21:16:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:11, Zennon pisze:

[...]

Sorry, ale chyba nie jeste艣 zbyt bystrym obserwatorem naszej sceny politycznej.. Jaros艂aw K. jest jedn膮 z czo艂owych postaci tego spisku.

Data: 2011-08-13 21:31:40
Autor: MH
Jaros砤w Kaczy駍ki nie musi i舵 do psychiatry
駍kiej dewoty

Sorry, ale chyba nie jeste zbyt bystrym obserwatorem naszej sceny

politycznej.. Jaros砤w K. jest jedn z czo硂wych postaci tego spisku.

 !!!!  Masz przer眀ane u wielkowolskiej dewoty !!!

MH

Data: 2011-08-13 21:35:58
Autor: jadrys
Jaros艂aw Kaczy艅ski nie musi i艣膰 do psychiatry
W dniu 2011-08-13 21:31, MH pisze:
艁O艁 !!!! Masz przer膮bane u wielkowolskiej dewoty !!! MH

Wyra偶aj si臋, MH.

Data: 2011-08-14 02:40:37
Autor: stevep
Jaros砤w Kaczy駍ki nie musi i舵 do psychia try
Dnia 13-08-2011 o 21:35:58 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-08-13 21:31, MH pisze:
 !!!! Masz przer眀ane u wielkowolskiej dewoty !!! MH

Wyra縜j si, MH.

Bardzo ciekawe okre秎enie tego indywiduum.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-13 21:45:20
Autor: Lorn
[...]

LOL. Usunie jego UID z Pierdu-pierdu :)

Data: 2011-08-13 21:44:11
Autor: Lorn
[...]

Taca z w贸dk膮 by艂a zakamuflowana :>

Data: 2011-08-13 21:27:29
Autor: Polok_Prawdziwy

W wiadomo禼i:j26e9g$s6m$2@news.onet.pl,
jadrys <Che@yahoo.com> nastuka:
Tak? Czyli co podejrzewasz?

zesp蟪 PiS: Paranoja i Schizofrenia

Bardzo jestem ciekawy jak ty by si zachowywa gdyby ci tak jak jego
wykolegowali kolesie od okr眊砮go sto硊?

Eeetam..., pseston gupoty fandzolic JAMDRYSIE...!!!

- ten POKRAK nacytol siem Sienkiewicuw, "Panuw Welodyjowskich" naloglondol ina "WADZEM" zachorowol.
Bojak wiadomo, maluskie, zeby cosik znacyly, to "wysoko" stoc musom, alon pseca KURDUPLEM jezd...

Data: 2011-08-13 21:35:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:27, Polok_Prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No nie bardzo. Wszyscy si臋 z tym "Kurduplem" licz膮.

Data: 2011-08-13 21:43:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 21:35, jadrys pisze:
No nie bardzo. Wszyscy si臋 z tym "Kurduplem" licz膮.

W jakim sensie licz膮? :> On wzbudza we mnie jedynie politowanie :>

Data: 2011-08-13 22:17:02
Autor: Polok_Prawdziwy

jadrys wrote:

[...]

No nie bardzo. Wszyscy si z tym "Kurduplem" licz.

Pseston...

- nowet mamuska siem znim nielicy, bomu nowet na deskotekem pujsc niepozwolo, acodopiro lo burdelu godac!

Data: 2011-08-13 21:42:10
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 21:05, jadrys pisze:
[...]

Za ma艂o wypi艂 z Kiszczakiem... Oo zapomnia艂em, on tylko serwowa艂 w贸dk臋 :>

Data: 2011-08-13 23:46:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Kolesie od okr眊砮go sto硊 to g硂wnie Michnik i jego poplecznicy.
Jaros砤w Kaczy駍ki z Michnikiem jeszcze przed stanem wojennym zadar podczas polemik na 砤mach prasy podziemnej. Michnik to wbrew opinii taki ma硑 cz硂wiek, kt髍y ma o sobie wielkie mniemanie i za硂rz si, 縠 bardzo wkurza硂 go, gdy jaki "kurdupel" m骻 mie inne zdanie ni on, a do tego jeszcze stara si je wyra縜 d硊gimi felietonami w prasie podziemnej.

BTW Gdy czyta si Jaros砤wa z tamtego okresu (z wczesnych lat 80), to wida, 縠 do dzi wiele si nie zmieni. Ten sam styl wypowiedzi, podobne pogl眃y na wiele spraw, patriotyczne nastawienie do Polski - jego "patriotyzm gospodarczy" nie jest 縜dnym mitem. On tak ma conajmniej od lat 70-tych, czyli od czas體, gdy nikt jeszcze nawet nie przypuszcza, 縠 w Polsce b阣zie tak jak teraz...

P罂niej, na pocz眛ku lat 90-tych (na YT jest film z 93 r. i kto go na grupie og砤sza kilka miesi阠y temu) Jaros砤w z Michnikiem nadal zadziera, ale ju w studiach telewizyjnych, o秏ielaj眂 si mie inne zdanie ni Michnik, kontrargumentuj眂 go przy tym w do舵 rzeczowy spos骲, a to na pewno bola硂...
--
Pit

Data: 2011-08-14 10:35:35
Autor: .[He庐Sk].
On Sat, 13 Aug 2011 21:05:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> zesp蟪 PiS: Paranoja i Schizofrenia

Bardzo jestem ciekawy jak ty by si zachowywa gdyby ci tak jak jego wykolegowali kolesie od okr眊砮go sto硊?

 parcie kaczynskiego na wladze graniczy z obledem.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-14 10:35:35
Autor: .[He庐Sk].
On Sat, 13 Aug 2011 19:58:36 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-13 16:09, Zennon pisze:

> Po prostu go硑m okiem wida, co mu jest ;)
>
> Zennon

Tak? Czyli co podejrzewasz?

 demencja starcza?