Jarosław Kaczyński wydał oświadczeQ1|Bxž

Data: 2020-10-28 08:19:30
Autor: Runt
Jarosław Kaczyński wydał oświadczeQ1|Bxž
W dniu 2020-10-27 o 22:26, boukun pisze:

Jarosław Kaczyński przerwał milczenie i zabrał głos w sprawie protestów po wyroku Trybunału Konstytucyjnego. /.../

Zauważ, że nie premier czy prezydent ale "świeżo upieczony" wicepremier.

Jak I sekretarz KC PZPR za  czasów jego młodości.
Partia kieruje, rząd rządzi?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-28 08:16:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jarosław Kaczyński wydał oświadczenie
W dniu środa, 28 października 2020 08:19:30 UTC+1 użytkownik Runt napisał:

Zauważ, że nie premier czy prezydent ale "świeżo upieczony" wicepremier.

Jak I sekretarz KC PZPR za  czasów jego młodości.
Partia kieruje, rząd rządzi?

Jak nie może być lepiej, to przynajmniej niech będzie śmieszniej.

Data: 2020-10-28 09:58:44
Autor: boukun
W dniu 28.10.2020 o 08:19, Runt pisze:

[...]

Tym samym znalazł już swoje miejsce w historii
  https://ebd.cda.pl/620x395/60240981f?autostart=1

Miałem dokładnie takie same skojarzenia słuchając przemowy żałosnego człowieczka, że skończy jak Jaruzelski
https://youtu.be/clOxUdN372E

--
boukun

Data: 2020-10-28 16:03:22
Autor: Runt
W dniu 2020-10-28 o 09:58, boukun pisze:
[...]

A jak skończył Jaruzelski?

Data: 2020-10-28 20:42:17
Autor: boukun
W dniu 28.10.2020 o 16:03, Runt pisze:

[...]

Pozostał w pamięci Polaków jako agresor i tylko Bronek oddał mu hołd.

--
boukun

Data: 2020-10-29 08:01:34
Autor: Runt
Jak skończył Jaruzelski?
W dniu 2020-10-28 o 20:42, boukun pisze:
W dniu 28.10.2020 o 16:03, Runt pisze:

A jak skończył Jaruzelski?
Pozostał w pamięci Polaków jako agresor i tylko Bronek oddał mu hołd.

Pytałem jak skończył?
Zapomniałeś, że został pochowany w obrządku katolickim?
Tak, przez klechów którzy dzis walą w pulchne łapki za PiS-em.