Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpital a

Data: 2011-11-19 16:07:16
Autor: Songoku
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpital a
W dniu 2011-11-17 17:03, Alf/red/ pisze:

No to dupa z niego nie motocyklista, raczej posiadał motocykl...

Ja we wrześniu 2006 skończyłem z połamanym kręgosłupem na GSXR600, w szpitalu przeglądałem oferty nowych motocykli, w styczniu kupiłem nowe kombi, kask, buty i całą resztę majdanu, żeby była wymówka, że trzeba kupić resztę :)

Co prawda ta reszta musiała poczekać i dopiero w tym roku ją dokupiłem (umowa z żoną i komplikacje życiowe), ale na swoją obronę mogę powiedzieć, że regularnie brałem na testy sprzęty od dealerów :)

Generalnie to nigdy nie miałem wątpliwości, że prędzej czy później będę znowu jeździł...

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-21 16:59:18
Autor: Grzybol
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ja8gn4$p05$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-11-17 17:03, Alf/red/
pisze:
Ja we wrześniu 2006 skończyłem z połamanym kręgosłupem na GSXR600, w szpitalu przeglądałem oferty nowych motocykli

Z tym kręgosłupem to se pewnie zakupiłeś trójkołowca?
http://www.mobilex.pl/classic.php

--
Grzybol

Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpital a