Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala

Data: 2011-11-17 17:03:37
Autor: Alf/red/
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
i opowiada: nie wsiądę na moto, obiecałem sobie i dziewczynie.

Usłyszane w Antyradiu, onety itd. jeszcze tego nie mają. A zresztą co to za nius, żadnych trupów...
--
Alf/red/

Data: 2011-11-17 18:06:18
Autor: Piotr Rezmer
Alf/red/ pisze:
i opowiada: nie wsiądę na moto, obiecałem sobie i dziewczynie.

Usłyszane w Antyradiu, onety itd. jeszcze tego nie mają. A zresztą co to
za nius, ĹĽadnych trupĂłw...

Ja siadłem na moto jak tylko mi zdjęli gips z obu rąk. Niestety w gipsie ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-11-17 18:31:31
Autor: Glub
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
On Thu, 17 Nov 2011 18:06:18 +0100, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:...

Ja siadłem na moto jak tylko mi zdjęli gips z obu r±k. Niestety w
gipsie
ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

W gipsie sie nie da, z ortez± poszlo latwiej i mozna bylo j± zdejmowac. I tak cała zeszla  zime przelazilem w ortezie

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-11-17 19:42:38
Autor: Monster
W dniu 2011-11-17 18:06, Piotr Rezmer pisze:

Ja siadłem na moto jak tylko mi zdjęli gips z obu rąk. Niestety w gipsie
ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

Kumpel jezdził w pancerzu gipsowym,żółwia nie było potrzeba:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-11-17 16:51:28
Autor: Punge
On 17 Lis, 19:42, Monster <al...@op.pl> wrote:
> [...]

> ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

Kumpel jezdził w pancerzu gipsowym,żółwia nie było potrzeba:-)

Ja wsiadłem na rower  (przejechałem 4m) jak tylko fizycznie mi się
udało, około 2 mc, po tym jak się wpierdoliłem rowerem pod tira, na
jebanym skrzyżowaniu, przy którym przed północ± ¶wiatła gasn± i
zmienia się pierwszeństwo ruchu.

Tydzień nieprzytomny. Połamane żebra, brak płata płuca, brak
¶ledziony, prawie ręki, itd...

Ale nie wiem, jak to się ma do zamiłowań.  W każdym razie każdy
europoseł to jak dla mnie europajac.

Data: 2011-11-18 07:47:13
Autor: Marcin N
W dniu 2011-11-18 01:51, Punge pisze:

[...]

Zaintrygowałe¶ mnie: kto miał pierwszeństwo przy działaj±cych ¶wiatłach?

Data: 2011-11-18 08:30:13
Autor: Punge
On 18 Lis, 07:47, Marcin N <marcin5.u...@wykasuj.onet.pl> wrote:
> [...]

> zmienia się pierwszeństwo ruchu.

Zaintrygowałe¶ mnie: kto miał pierwszeństwo przy działaj±cych ¶wiatłach?

To było 9 lat temu, kiedy to zjeżdżałem rowerem z do¶ć długiej i
stromej ulicy, prawie codziennie tamtędy jeżdżę, kilkaset metrów od
miejsca mojego zamieszkania - żeby było zabawnej.  Ciężkie warunki
atmosferyczne, bo ¶rodek zimy, noc i dużo na minusie.  Na szczycie
wzniesienia widziałem zielone ¶wiatła na dole.  Jak na rower do¶ć duża
prędko¶ć.  No i sygnalizacja ¶wietlna się zmieniała w połowie drogi do
skrzyżowania - tzn. wył±cza się i wtedy już nie miałem pierwszeństwa
bo dojeżdżałem z podporz±dkowanej.  ¦lisko - nie dało się wyhamować na
czas i wpadłem.  Moja wina.  Tak pamiętam te zdarzenie.  Ale sam już
nie mam pewno¶ci co do szczegółów, to ta szybko się wydarzyło.  Film
się zerwał na tydzień, póĽniej szok pourazowy - ale tak pamiętam tego
dzwona.  Zdarza się.

Data: 2011-11-18 12:46:32
Autor: Rudy
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala

Zaintrygowałe¶ mnie: kto miał pierwszeństwo przy działaj±cych ¶wiatłach?
Policjant hahah

Data: 2011-11-24 06:03:02
Autor: WIADRO
W dniu pi±tek, 18 listopada 2011, 01:51:28 UTC+1 użytkownik Punge napisał:

> [...]

zmienia się pierwszeństwo ruchu.

Tydzień nieprzytomny. Połamane żebra, brak płata płuca, brak

Ja się przewróciłem paręna¶cie razy jak byłem bobasem, ale kozak ze mnie, spojrzałem strachu w twarz i chodzę na nogach aż po dzi¶..
Ale nie wiem, jak to się ma do zamiłowań.  W każdym razie każdy
europoseł to jak dla mnie europajac.

wybitne stwierdzenie, opatentuj je!

Data: 2011-11-19 06:17:20
Autor: romek
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
Witam
W zeszłym roku jechałem na Hornetce600 no i tak mnie strzelił, że się
obudziłem w szpitalu, dostałem odszkodowanie + sprzedaż motocykla no i
w tym roku jeżdżę R1 .
Pozdrowienia
Romek R1 '05
Ps. zapomniałem powiedzieć, to też jest ważne - rozwiodłem się :)

Data: 2011-11-19 14:51:52
Autor: SJS

Użytkownik "Alf/red/" <alf_1111@aniolek.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ja3b8o$ffl$1@node2.news.atman.pl...
i opowiada: nie wsiądę na moto, obiecałem sobie i dziewczynie.

Wypadek
W gipsie od stopy do pasa
Wrzesień
Do marca noga nie sprawna
Kwiecień, wyciągam pojazd /MZ/, ledwo zapalam bo nie ma jak stać na lewej nodze
Wsiadam, jadę, robię kilka kółek i do garażu
Dlaczego?
Aby nie zagnieĹşdziĹ‚ siÄ™  strach przed jazdÄ…
--
Żyję nie dlatego że ja przestrzegałem przepisów ale dlatego, że umiałem przewidzieć błędy innych
SJS

Data: 2011-11-19 16:07:16
Autor: Songoku
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpital a
W dniu 2011-11-17 17:03, Alf/red/ pisze:

No to dupa z niego nie motocyklista, raczej posiadał motocykl...

Ja we wrześniu 2006 skończyłem z połamanym kręgosłupem na GSXR600, w szpitalu przeglądałem oferty nowych motocykli, w styczniu kupiłem nowe kombi, kask, buty i całą resztę majdanu, żeby była wymówka, że trzeba kupić resztę :)

Co prawda ta reszta musiała poczekać i dopiero w tym roku ją dokupiłem (umowa z żoną i komplikacje życiowe), ale na swoją obronę mogę powiedzieć, że regularnie brałem na testy sprzęty od dealerów :)

Generalnie to nigdy nie miałem wątpliwości, że prędzej czy później będę znowu jeździł...

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-21 16:59:18
Autor: Grzybol
Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ja8gn4$p05$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-11-17 17:03, Alf/red/
pisze:
Ja we wrześniu 2006 skończyłem z połamanym kręgosłupem na GSXR600, w szpitalu przeglądałem oferty nowych motocykli

Z tym kręgosłupem to se pewnie zakupiłeś trójkołowca?
http://www.mobilex.pl/classic.php

--
Grzybol

Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala