Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"

Data: 2010-04-15 19:38:14
Autor: Andrzej Adam Filip
Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"
Na Wawelu ma powstać "krypta prezydencka".
Wygląda więc na to że Jarosław Kaczyński załatwił ukochanemu bratu w
przyszłości "wieczne bliskie towarzystwo" Lecha Wałęsy jako prezydenta+ RP3.

*Złośliwie* gratuluje!

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
KaĹĽdy towar ma swojÄ… cenÄ™.

Data: 2010-04-15 10:44:40
Autor: Antenka
Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwie nia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"
Jarosław nie występowała z t± inicjatyw± pochówku brata na Wawelu -
( za posłem Adamem Bielanem)
Kto¶ kto to wymy¶lił życzy Ľle Polsce.

Antenka

Data: 2010-04-15 11:54:38
Autor: Antenka
On 15 Kwi, 19:47, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Jarosław nie występowała z t± inicjatyw± pochówku brata na Wawelu -
> ( za posłem Adamem Bielanem)
> Kto¶ kto to wymy¶lił życzy Ľle Polsce.

Kard. Stanisław Dziwisz: Inicjatywa nie była nasza.http://blip.tv/file/3486490
Masz rację... Kto kto to wymy¶lił życzy Ľle Polsce.

Słuchałam wczoraj wypowiedzi kard. St. Dziwisza w tv na własne uszy.
Przyparty do muru przez dziennikarkę, czyja to była inicjatywa,  kto
zwrócił się z tak± pro¶b± do niego,  kardynał odpowiedział:
"marszałek".

Antenka

Data: 2010-04-15 20:08:18
Autor: boukun
Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" zał atwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b032b8ff-09ea-46bf-8b6f-e57ab27f2f3d30g2000yqi.googlegroups.com...

Dlaczego Ľle Polsce?

boukun

Data: 2010-04-15 19:44:30
Autor: awe
Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9db402zelt+A4F@alexander.huge.strangled.net...
Na Wawelu ma powstać "krypta prezydencka".
Wygl±da więc na to że Jarosław Kaczyński załatwił ukochanemu bratu w
przyszło¶ci "wieczne bliskie towarzystwo" Lecha Wałęsy jako prezydenta+ RP3.

*Zło¶liwie* gratuluje!

--
nie slyszalem aby na Wawelu ktos nawet mysal o pochowaniu kapusia Walesy
http://dziennik.pl/wydarzenia/article587633/Swiadek_Walesa_byl_Bolkiem.html

Data: 2010-04-15 20:00:09
Autor: Andrzej Adam Filip
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:9db402zelt+A4F@alexander.huge.strangled.net...
[...]

I dlatego pewnie "pierwsi gorliwi" powinni zacząć zbierać podpisy pod
apelem o "rezerwacje miejsca" dla Lecha Pierwszego Wałęsy jeszcze przed
pochówkiem Lecha Drugiego Kaczyńskiego.

Wystarczy że Lech Wałęsa nie będzie się mieszał do bieżącej polityki a
za powiedzmy 10 lat będzie (prawdopodobnie) mniej kontrowersyjny niż
Lech Kaczyński teraz.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
I antysemitę mozna poznac po nosie. Węszącym.

Data: 2010-04-15 20:28:31
Autor: awe
Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qtqj7fbjqy+A4F@alexander.huge.strangled.net...
[...]

I dlatego pewnie "pierwsi gorliwi" powinni zacz±ć zbierać podpisy pod
apelem o "rezerwacje miejsca" dla Lecha Pierwszego Wałęsy jeszcze przed
pochówkiem Lecha Drugiego Kaczyńskiego.

Wystarczy że Lech Wałęsa nie będzie się mieszał do bież±cej polityki a
za powiedzmy 10 lat będzie (prawdopodobnie) mniej kontrowersyjny niż
Lech Kaczyński teraz.

-- -- -- -- -- -- -- --
To jest niestety niemozliwe. Sam kiedys myslalem o pochowaniu Walesy na Wawelu pisalem tu o tym moze z 8 lat temu albo i wiecej, ale wtedy nie wiedzialem ze to kapus. Ten numer nie przejdzie. Noooo chybbaa ze przewiaze sie dynamitem i wysadzi w obozie wroga...
Wtedy wmurujemy jego czapeczke wedkarska w schody do krypty
awe

Data: 2010-04-15 20:46:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:qtqj7fbjqy+A4F@alexander.huge.strangled.net...
[...]

Ty sobie myślisz jedno a "właściciele GW" i nie tylko przekonują do
drugiego. Dlaczegóż to jesteś taki pewny że to "twoi" przekonają
"jednoosobowego Dziwisza"?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto jest równie rozważny na końcu co i na początku dzieła,

Data: 2010-04-15 20:54:16
Autor: awe
Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5jzrjqgy5d+A4F@alexander.huge.strangled.net...
[...]

Ty sobie my¶lisz jedno a "wła¶ciciele GW" i nie tylko przekonuj± do
drugiego. Dlaczegóż to jeste¶ taki pewny że to "twoi" przekonaj±
"jednoosobowego Dziwisza"?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie slyszalem zeby za kapowanie rozdawano medale. moze w PRL'u. tym bardziej zeby chowano na wawelu. To jest tak jakbys chcial zostac pianista - podczas gdy wczesniej obcieto ci rece.
awe
awe

Data: 2010-04-15 20:48:48
Autor: ColgatesBilly
"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:9db402zelt+A4F@alexander.huge.strangled.net...
[...]

Jeszcze zlosliwiej dodam, ze choc ziemskie szuntki beda moze blisko,
to juz cala reszta... aaaa, w zupelnie innych miejscach.

KoL

"Burn motherfucker, burn!
- taka piosenka dla Bolka"

Jarosławowi Kaczyńskiemu "gratuluje" załatwienia bratu przyszłego "wiecznego towarzystwa"