Jarosław Kaczyński 62% ; B.K. 38% auktualny sondaż

Data: 2010-06-18 01:10:36
Autor: Antenka
Jarosław Kaczyński 62% ; B.K. 38% auktualny sondaż
Gratulacje Panie Jarosławie! Jaki ten Nród mądry! Będzie duża
oszczędność bez II tury :-))

Antenka

"Nie bierzcie zatrutych jabłek od Napierdalarskiego i wystrzegajcie
się hr. Bobra, bo ostrzy na was swoje pomarańczowe zębiska!" ;-)

Data: 2010-06-18 02:39:47
Autor: zbig
On 18 Cze, 10:10, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Sondaż był przeprowadzony wśród sympatyków Młodzieży Wszechciolskiej?

Data: 2010-06-18 12:40:57
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:02a53769-b302-45ca-aa46-6f01acb936e5e5g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Podczas radiomaryjnej mszy koncelebrowanej przez Rydzyka .!.

cyc

Data: 2010-06-18 08:47:32
Autor: Antenka
On 18 Cze, 12:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:02a53769-b302-45ca-aa46-6f01acb936e5e5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Sondaż był przeprowadzony wśród sympatyków Młodzieży Wszechciolskiej?

Podczas radiomaryjnej mszy koncelebrowanej<

Za to 200 milionów lat pieczenia w smole masz cycku.

przez Rydzyka .!.<

Przez Ojca dr Tadeusza Rydzyka - komuchu!

Za tę zniewagę 200 milionów lat piekielnej akupunktury widłami w
dupsko :D

Uderz w stół...a cycuś-picuś, zbycho-komucho i inni POpaprańcy się
zlecą. Wasza komusza mądrość jest "porażająca" - jednak nie dla mnie,
wy bolszewickie kołki z grubsza ciosane. Z tym chłamem idźcie do
elektoratu Napierdzielarskiego i ich kumpli - do stada POrąbanych
bobrów. Na całe szczęście Naród was ostatecznie rozszyfrował i was
oleje ciepłym moczem hehehe

Antenka

Data: 2010-06-18 17:51:05
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:45c79f17-54b5-4fba-831b-76d39e993b66j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

elektoratu Napierdzielarskiego i ich kumpli - do stada POrąbanych
bobrów. Na całe szczęście Naród was ostatecznie rozszyfrował i was

Jedrys jestes ? Czytasz ta " inteligentna " radiomaryjna poslugaczke ? .
W iscie rydzykowym stylu i rownie jak on schiizofreniczna , zreszta .

cyc

Data: 2010-06-18 20:36:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-18 17:51, cyc pisze:
[...]

Całkiem zgrabna odpowiedź. Nie mam jej nic do zarzucenia.

Data: 2010-06-18 13:30:40
Autor: Antenka
Jarosław Kaczyński 62% ; B.K. 38% auktualny so ndaż

Ca kiem zgrabna odpowied . Nie mam jej nic do zarzucenia.<

Buziak :-*

Antenka

Data: 2010-06-18 11:18:04
Autor: Jan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e17f9c8e-c57b-4dc8-bb59-05b18efa0c17u7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Mimo licznego poparcia RMKZLBZ jest pewne ze 62% bioracych udzial wyborach NIE poprze Jaroslawa.
Jeden narazil jusz nas na straty.
Emeryt

Data: 2010-06-18 19:03:00
Autor: Krzysztof
Jarosław Kaczyński 62% ; B.K. 38% auktualny sondaż
Taaaaak , berecik gotow? Antenka stoi? Bacznosc , do wyprowadzenia sztandaru !
A za rok , dwa bedzie znowu "nowa" pece.

Ps:
Sondaz przeprowadzono w reprezentacywnej grupie 12 osiedlowych dewot:D:D

K.

Jarosław Kaczyński 62% ; B.K. 38% auktualny sondaż