Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN

Data: 2014-05-12 17:24:08
Autor: u2
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
Opublikowano 12 maj 2014
OdpowiedĽ ws. prof. Krystyny Pawłowicz

http://www.youtube.com/watch?v=WTocB7cpzb0
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-12 11:20:23
Autor: donek999bronek
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
Widac ze sie Kaczka wyrobil, a przedewszystki zorientowal lub ktos mu podpowiedzia, jak ma postepowac z tefauenem. To jest to o czy zawsze pisalemm, nie pozwolic na kontrolowanie rozmowy przez resortowca, nie pozwolic na manipulowanie soba.

Po numerku ktory tefauen wycial p.Pawlowicz z za niskim mikrofonem w co pani Pawlowicz dala sie wkrecic jak przedszkolak, poszli po rozum do glowy i zaczeli myslec taktycznie.

Data: 2014-05-12 11:23:53
Autor: donek999bronek
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
Ale nic to nie zmieni, to wystapienie zobaczy gora 100.ooo ludzi, a Bartosia beda mlocic w telewizorni przez miesiac i to zobaczy 20.000.000  ludzi, wiec tefauen ma wieksza sile przebicia. W demokracji zwycieza wiekszosc. Proste.

Data: 2014-05-12 13:02:45
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 20:23:53 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
[...]

Mylisz sie.
Wieksza sile przebicia ma ten, kto dysponuje wieksza iloscia pieniedzy.

Data: 2014-05-12 23:28:08
Autor: u2
W dniu 2014-05-12 22:02, Marek pisze:
[...]

czyli chinczyki, bo maja najwiecej na swiecie juanow. no i maja najwiecej ludnosaci, to jest w sumie najwazniejszy czynnik.

Data: 2014-05-12 14:29:37
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 23:28:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

czyli chinczyki, bo maja najwiecej na swiecie juanow. no i maja najwiecej ludnosaci, to jest w sumie najwazniejszy czynnik.

Chodzi o budzet wyborczy.

Data: 2014-05-12 23:31:13
Autor: u2
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
W dniu 2014-05-12 23:29, Marek pisze:
Chodzi o budzet wyborczy.

wazne jest kto liczy glosy, a nie budzet.

Data: 2014-05-12 14:36:21
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 23:31:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-05-12 23:29, Marek pisze:

> Chodzi o budzet wyborczy.

wazne jest kto liczy glosy, a nie budzet.

Taka jest nadzieja PISu ?

Data: 2014-05-12 23:38:54
Autor: u2
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
W dniu 2014-05-12 23:36, Marek pisze:

Taka jest nadzieja PISu ?

nie wiem, nie jestem z pisu

Data: 2014-05-12 14:46:12
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 23:38:54 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-05-12 23:36, Marek pisze:

> Taka jest nadzieja PISu ?

nie wiem, nie jestem z pisu

Przeciez bezlitosny internet wskazal ciebie, jako zwolennika PISu.

Data: 2014-05-13 04:37:54
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 23:31 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-05-12 23:29, Marek pisze:
Chodzi o budzet wyborczy.

wazne jest kto liczy glosy, a nie budzet.

Najlepiej,żeby przywieziono już wypełnione karty po twojej my¶li..

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 21:39:52
Autor: u2
W dniu 2014-05-12 20:23, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

no wiesz wycinaja wypowiedz Kaczki i puszczaja tylko wypowiedz Hoffmanna, taka juz gwniana natura merdiow z polszmatu tefauen czy wypierdni z tvp :)

Data: 2014-05-12 12:44:54
Autor: leming.show
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 21:39:52 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no wiesz wycinaja wypowiedz Kaczki i puszczaja tylko wypowiedz Hoffmanna, taka juz gwniana natura merdiow z polszmatu tefauen czy wypierdni z tvp :)

Goje zaplaca za swoja glupote, beda niewolnikami jak pod zaborami, tylko jeszcze o tym nie wiedza.
https://www.youtube.com/watch?v=BifN_HGJ-e0

Data: 2014-05-12 23:26:17
Autor: u2
W dniu 2014-05-12 21:44, leming.show@gmail.com pisze:
Goje zaplaca za swoja glupote, beda niewolnikami jak pod zaborami, tylko jeszcze o tym nie wiedza.

no widzisz, czyli wg ciebie jeszcze nie sa, sprytny z ciebie zydek hofman :)

Data: 2014-05-12 14:39:41
Autor: leming.show
użytkownik u2 napisał:

no widzisz, czyli wg ciebie jeszcze nie sa, sprytny z ciebie zydek hofman :)

 Gdybym byl sprytny, nie pisalbym na grupach.

Jak mowi teoria spiskowa o kalksteinie, zmienil on nazwisko. To nieprawda, bo w filmie wystepowali pod nazwiskiem kaczynscy, wiec nazwisko mogl zmienic jego ojciec. Ale zydzi masowo zmieniali nazwiska, kalksteinow przed wojna bylo duzo. Jakie sa dowody ze kaczynski to kalkstein?

Kaczynski albo gra pod zyda, albo jego polityka wzgledem zydow jest wywazona. Owszem celebrowal swieta zydowskie, ale tez katolickie.

Walczyl z Lepperem jako partia wg. niektorych jedyna dbajaca o interesy polakow, ale tez walczyl z agentura rusko-niemiecka, tylko jakie jest jego powiazanie z fundacja barorego, masonami i grupa bilderberg?

Data: 2014-05-13 04:35:51
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:23 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

[...]

I naprawdę samodzielnie doszłe¶ do tak genialnych wniosków?  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-13 05:00:51
Autor: Budzik
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Opublikowano 12 maj 2014
OdpowiedĽ ws. prof. Krystyny Pawłowicz

http://www.youtube.com/watch?v=WTocB7cpzb0

Strach się bać - prezes nauczył sie, że zmiaast powiedzieć to co mysli, lepiej unikn±ć odpowiedzi...

Na szczescie jest jeszcze Macierewicz, sa wypowiedzi o conchicie (zamiast zlać temat, jakies przygaduchy, ze to Europa ala Tusk) - dopóty beda tacy ludzie i takie wypowiedzi - jestem spokojny o wynik PiS w wyborach...

Data: 2014-05-13 07:07:49
Autor: A. Filip
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹĽytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Opublikowano 12 maj 2014
Odpowiedź ws. prof. Krystyny Pawłowicz

http://www.youtube.com/watch?v=WTocB7cpzb0

Strach się bać - prezes nauczył sie, że zmiaast powiedzieć to co mysli, lepiej uniknąć odpowiedzi...

[...]

A taki choćby Niesiołowski nie napawa cię spokojem o wynik PO? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Komar nigdy nie jest tak mały, by nie stać się utrapieniem konia.

Data: 2014-05-13 17:00:39
Autor: Budzik
Jarosław Kaczyński Nokautuje TVN
Użytkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

[...]

Czasami.
Aczkolwiek odczytuje te osoby troche inaczej:
Macierewicz - betonowanie elektoratu
Hoffmann - lubie go, ironia, swietne poczucie humoru - takie odnosiłem wrażenie słuchaj±c go. Ale z t± wina Tuska zaczyna byc nudny. Zaczyna się niebezpiecznie zbliżac do poziomu Girzyńskiego czy co gorsze Błaszczaka.
A szkoda.
Niesiołowski - odpowiada tak a nie inaczej bo czesto jest znudzony bredniami z drugiej strony. I co ciekawe czasami ma racje - patrz raport fundacji Macius...

No i gdzie tu porównanie "ważno¶ci" w parti Niesiołowskiego do Macierewicza czy prezesa...

Data: 2014-05-13 19:05:02
Autor: u2
W dniu 2014-05-13 19:00, Budzik pisze:
Hoffmann - lubie go, ironia, swietne poczucie humoru - takie odnosiłem
wrażenie słuchaj±c go.

no co ty bucek, chyba mylisz kogos z Hofmanem.