Jarosław Kaczyński geniuszem 1000 lecia?

Data: 2019-01-29 09:53:37
Autor: boukun
Jarosław Kaczyński geniuszem 1000 lecia?
Miała być bomba dzisiaj rano, a PO przeczytaniu doniesień z podsłuchu Kaczyńskiego w sprawie spółki Srebrna, nagle wszyscy gęby POrozdziawiali i nie wiedzą, co mają POwiedzieć... Wygląda na to, że Kaczyński jest super geniuszem nie tylko jako strateg POlityczny, ale i jako biznesmen. Wydaje się byż bardzo sprytny i nad wyraz uczciwy, a że Austriak chciał coś załatwiać POd stołem, nie mając nawet kwitów, to już nie z Kaczyńskim....

boukun

Data: 2019-01-29 01:45:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 09:53:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Najpierw uwłaszczył się na państwowej działce, teraz państwowy bank ma sfinansować budowę. Biznesplan rodem z włości wujka Władka. W tle setki milionów, a według oświadczenia majątkowego szary poseł jest nieomal nędzarzem. Rozumiem, że CBA już się zajmuje tym oświadczeniem?
 Tyle knucia, a cały misterny plan superstratega posypał się przez jeden papierek i jakiegoś tam Śpiewaka. I jeszcze jakiś Austriak się czepia i chce pieniędzy za wykonaną pracę. Jak zwykle superstrateg poległ na drobnych szczegółach.

--
Bruno

Data: 2019-01-29 10:55:26
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na tym przecież POlegały przemiany systemowe okrągłego stołu, na uwłaszczeniu się nomenklatury za złotówkę na majątku POkoleniowym Polaków.... Zdziwko cię bierze? Nie wiesz, w jakim systemie żyjesz i co ci ojciec chrzestny obecnego systemu Kiszczak zaserwował?

boukun

Data: 2019-01-29 02:54:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 10:55:30 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Na tym przecież POlegały przemiany systemowe okrągłego stołu, na uwłaszczeniu się nomenklatury za złotówkę na majątku POkoleniowym Polaków.... Zdziwko cię bierze? Nie wiesz, w jakim systemie żyjesz i co ci ojciec chrzestny obecnego systemu Kiszczak zaserwował?

Jak na człowieka sprzeciwiającego się taki porządkom. Kaczyński całkiem sprawnie uwłaszczył się na sporym majątku. Co najciekawsze nadal nim aktywnie zarządza, choć oficjalnie pełni tylko funkcje nadzorcze w radzie fundacji.

--
Bruno

Data: 2019-01-29 12:49:24
Autor: boukun
> [...]

Jak na człowieka sprzeciwiającego się taki porządkom. Kaczyński całkiem sprawnie uwłaszczył się na sporym majątku. Co najciekawsze nadal nim aktywnie zarządza, choć oficjalnie pełni tylko funkcje nadzorcze w radzie fundacji.

Kaczyński jest geniuszem, wie i wykorzystuje to, że siła jest tylko w nacjonalizacji i socjaliźmie...

boukun

Data: 2019-01-29 03:52:09
Autor: japanizer
On Tuesday, January 29, 2019 at 8:49:28 PM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

-- Bruno

Kaczyński jest geniuszem, wie i wykorzystuje to, że siła jest tylko w nacjonalizacji i socjaliźmie...

Co do jego geniuszu to przekonany nie jestem. Natomiast oczywiście nie ulega wątpliwości, iż Kaczyński jest przekonany, że siła jest tylko w nacjonalizacji i socjalizmie.

Data: 2019-01-29 12:56:18
Autor: Pajdak
Jarosław Kaczyński geniuszem 10000 lecia?
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2pek6$1gld$1gioia.aioe.org...
Kaczyński jest geniuszem, wie i wykorzystuje to, że siła jest tylko w nacjonalizacji i socjaliźmie...

Patrz Wenezuela ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 08:17:26
Autor: brat_olin
Jarosław Kaczyński geniuszem 10000 lecia?
Pajdak wrot:

Patrz Wenezuela ;-)))

Zdjecie kota Prezesa, koloryzowane, wczesny 2019 r:
https://twitter.com/pajkonski/status/1089985117366427659

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-01-29 03:49:50
Autor: japanizer
On Tuesday, January 29, 2019 at 6:55:30 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Na tym przecież POlegały przemiany systemowe okrągłego stołu, na uwłaszczeniu się nomenklatury za złotówkę na majątku POkoleniowym Polaków.... Zdziwko cię bierze? Nie wiesz, w jakim systemie żyjesz i co ci ojciec chrzestny obecnego systemu Kiszczak zaserwował?

Zaraz zaraz. Miały być wieże K-Towers na cześć Kaczyńskich, którzy uwłaszczyli się na przemianach systemowych okrągłego stołu, lecz coś nie wyszło, w koła dojnej zmiany ktoś wsadził patyk i nastąpiła gleba..

Przypomnisz może, który z polityków z okrągłego stołu poza Kaczyńskim, uwłaszczył się? Gdzie stoi Wałęsa-Tower? Jego instytut klepie biedę i ma długi. Miller-Tower? Kwaśniewski-Tower? Nie bardzo. Aha, jest jeszcze senator PiS Bierecki, który zakładał w 1990 system SKOK wraz z Lechem Kaczyńskim, i na którym zwałkowano Polaków na 5 miliardów złotych.

Data: 2019-01-29 12:57:44
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 1989 roku każdy się uwłaszczał, kto tylko był u władzy, na tym polegała zmiana systemu, za czym optujesz, jako wolna Polska :) Wałęsa jest tępak, ale tępak ma swoje wykłady w usiech... i gdzie się da, gdzie Bolka zapraszają jako prelegenta...

boukun

Data: 2019-01-29 13:12:00
Autor: Pajdak
Jarosław Kaczyński "geniuszem" w dziejach ziemi?

[...]

Uwłaszczyła się twoja komuna (nomenklatura) i jak widać sitwa związana z PC,
a obecnie sklonowana jako PiS.

Nie uwłaszczył się natomiast nikt z PO, dziwne co?

Wałęsa może jest i "tępak" ale był prezydentem i otrzymał Nobla.

Twój guru może jedynie o tym POmarzyć ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 14:31:21
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pierwsze co, to Lewandowski sprzedał pół pomorza, tajemnica POliszynela....

boukun

Data: 2019-01-30 09:11:49
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2pkjb$crp$1gioia.aioe.org...
[...]

Tak? A komu sprzedał? Może spółce "Srebrna"? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 12:55:31
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2p7ug$hdj$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie mów! Jarosława Kaczyńskiego!?

To on jest ten "bolek"!?

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 03:37:20
Autor: Stachu Chebel
[...]

PO przeczytaniu, POrozdziawiali, POwiedzieć, POlityczny, itd..
Pisz normalnie bo to wygląda co najmniej głupkowato.

Data: 2019-01-29 12:50:22
Autor: boukun
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taka moda, dopóki POsrańcy istnieją :)

boukun

Data: 2019-01-29 12:57:52
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2pem0$1h3t$1gioia.aioe.org...
Taka moda, dopóki POsrańcy istnieją :)

POwienieneś napisać: doPÓki istnieje socjalizm w PRL-pis.

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 13:12:27
Autor: pulsar
W dniu 29-01-2019 o 12:50, boukun pisze:

[...]

Jaka tam moda... zwykła głupota. Doskonale to
wyjaśnia tzw 'brzytwa Hanlona':
"Nigdy nie przypisuj innej woli temu, co można
wystarczająco wyjaśnić głupotą."

Inna reguła ekonomiki myślenia, tzw 'brzytwa
Ockhama' podpowiada z kolei: "Nie mnóż bytów
ponad potrzeby.' To tak na przyszłość...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-29 13:15:10
Autor: boukun
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Utrfaliła się ta moda w całej Polsce, jakoś mam uczucie, że to ja ją zaPOczątkowałem przed laty, to POgarda dla PO!

boukun

Data: 2019-01-29 13:20:25
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2pg4g$1nqi$1gioia.aioe.org...
Utrfaliła się ta moda w całej Polsce, jakoś mam uczucie, że to ja ją zaPOczątkowałem przed laty, to POgarda dla PO!

Dobrze się z tym czujesz świniopasie? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 13:42:48
Autor: pulsar
W dniu 29-01-2019 o 13:15, boukun pisze:

Utrfaliła się ta moda w całej Polsce, jakoś mam uczucie, że to ja ją zaPOczątkowałem przed laty, to POgarda dla PO!
boukun

Nooo! To 'utrfaliłeś' swoje zasługi na Anty-Nobla...
Zgłoś się, wyrównał byś rachunki zazdrości z Wałęsą!
Zyskał byś też zwolenników pogardy za styl...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-29 14:01:39
Autor: Lord Donald
W dniu 29.01.2019 o 09:53, boukun pisze:
[...]

Widać przewidział, że PO jest tak głupia, chcąc mu dosrać, że zrobi z niego wzór cnót obywatelskich. Zawsze byłem przekonany że PO to sprytni złodzieje, którzy próbowali opchnąć kraj frycom, francuzom itp, ale teraz widać że to po prostu pożyteczni idioci, którymi się fryce po prostu posłużyli. Co do PiS to już trudno powiedzieć, w świetle porażek PO i swoich sukcesów gospodarczych z ostatnich lat czy mają szczęście czy na prawdę są dobrymi strategami i ekonomistami. To jak sama PO się pogrąża nie może być jedynie przypadkiem, jako ekonomiści rządzący naszym krajem są absolutnie do d... co udowodnili przez ostatnie 25 lat rządząc jako AWS, UW, PO/PSL. Mieli nadzieję że ugrają coś byciu totalną opozycja dla Kaczora, ale widać że i to po prostu ich przerasta.

Jarosław Kaczyński geniuszem 1000 lecia?