Jarosław Kaczyński gorąco prosi o przedwyborczy wysiłek

Data: 2019-09-21 02:46:19
Autor: Jacek Bialy
Jarosław Kaczyński gorąco prosi o przedwyborczy wysiłek
Ostatnio w Polskim Radiu można było usłyszeć, jak prezes Kaczyński gorąco prosił wszystkich członków i sympatyków Prawa i Sprawiedliwości o wysiłek w kampanii o wyborcze zwycięstwo. Z drugiej strony warto pamiętać o tym, że pan prezes potrafi swoim jednym głupim występem zmarnować pracę tysięcy ludzi - a potem powiedzieć "nie daliśmy rady".

JB

Data: 2019-09-22 02:50:30
Autor: japanizer
On Saturday, September 21, 2019 at 11:46:20 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
[...]

Sędziowie wybrani przez Ziobrę okazali się przestępcami; prezes NIK wybrany przez PiS okazał się sutenerem; marszałek sejmu wybrany przez PiS okazał się złodziejem publicznych pieniędzy; prezes NBP wybrany przez PiS okazał się filantropem blondynek o wątpliwej reputacji; itd itd itd....

Data: 2019-09-22 03:22:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 22 września 2019 11:50:31 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
> [...]

Sędziowie wybrani przez Ziobrę okazali się przestępcami; prezes NIK wybrany przez PiS okazał się sutenerem; marszałek sejmu wybrany przez PiS okazał się złodziejem publicznych pieniędzy; prezes NBP wybrany przez PiS okazał się filantropem blondynek o wątpliwej reputacji; itd itd itd....

Szef KNF wymuszał wziątki za nieuruchamianie akcji "bank za złotówkę". Minister Sprawiedliwości próbuje wymuszać posłuszeństwo podległych mu sędziów i prokuratorów metodami ze sprawiedliwością nie mającymi wiele wspólnego.

--
Bruno

Data: 2019-09-22 06:25:04
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Szef KNF wymuszał wziątki za nieuruchamianie akcji "bank za złotówkę".

Być może.
Jako dowód zachowała się ta kartka z zapisaną kwotą?
Nie? Nie ma jej? Znaczy mamy ufać na słowo Czarneckiemu którego bank
szoruje po dnie?

Ufajmy, uf uf:)

Data: 2019-09-22 14:23:16
Autor: chędożnik
przedwyborczy wysiłek zaowocuje wygraną ?
W dniu 2019-09-22 o 11:50, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

I mimo tego PIS-owi poparcie nie spadło.
I mimo tego szykuję się kolejne (4-te) zwycięstwo w wyborach.
Jak oni (PISOwcy) to robią ?
Co źle robi pozycja ?

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-22 11:42:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Od śmierci Pani Matki wszystko robią źle. Bo co to znaczy dla przeciętnego wyborcy, że jeden pisior woził własną babę służbowym samolotem, a inny bzykał gdzieś na boku cudzą? Znaczy to tyle, że nic innego na nich nie mają - nic szczególnego, co mogłoby szkodzić ogółowi, czyli jemu też.

JB

Data: 2019-09-22 12:19:48
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu niedziela, 22 września 2019 20:42:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Od śmierci Pani Matki wszystko robią źle. Bo co to znaczy dla przeciętnego wyborcy, że jeden pisior woził własną babę służbowym samolotem, a inny bzykał gdzieś na boku cudzą? Znaczy to tyle, że nic innego na nich nie mają - nic szczególnego, co mogłoby szkodzić ogółowi, czyli jemu też.

Nu ale mamy trupa.
https://dorzeczy.pl/kraj/114619/Smierc-w-areszcie-sledczym-Nie-zyje-swiadek-koronny.html

Pisiostwo wzięło się za celników:) I już trup.
Tak że coś się dzieje. Dziwne, bo gosciu jako swiadek był
na wolności i ktoś go ściągnął do więzienia żeby zrobić mu samobójstwo.
Dla Ziobera to piarowa porażka, następny "świadek koronny" powie ziobrze - pocałuj mnie w dupę, wolę żyć.

Data: 2019-09-22 12:54:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pani Matka ugryzła go w dupę zza grobu (nie pierwszy zresztą raz).  Ale następnej 'Platformy' już nie urodzi.

JB

Data: 2019-09-22 14:59:17
Autor: Trefniś
przedwyborczy wysiłek zaowocuje wygraną ?
W dniu .09.2019 o 14:23 chędożnik <kondrew@poczta.onet.pl> pisze:

Co źle robi pozycja ?

Wszystko?

--
Trefniś

Data: 2019-09-23 07:08:00
Autor: Runt
[...]

Przyjdzie czas, a to szemrane towarzystwo będzie wydrapywać "PiS" na ścianach cel w Brzegu.

--
Runt

Data: 2019-09-22 08:18:25
Autor: Runt
W dniu 2019-09-21 o 11:46, małpa zagrodowa Jacek Bialy pisze:
[...]

No to się wysilaj! Wysilaj! Prezes może cie dostrzeże i przydzieli miejsce na grzędzie albo suchej gałezi. ;-)))

--
Runt

Jarosław Kaczyński gorąco prosi o przedwyborczy wysiłek