Jarosław Kaczyński jak lustro

Data: 2010-02-19 18:27:46
Autor: Hans Kloss
Jarosław Kaczyński jak lustro
To że Jarosław Kaczyński, mimo swoich ułomności i błędów, jawi  w świecie
polskiej polityki niemal jak dziewica w burdelu jest dla mnie oczywiste od
dawna, nie dziwiła mnie więc niechęć jaką jego osoba wywołuje u innych aktorów
tego plugawego teatrzyku. W ostatnich latach  owa niechęć środowiska
politycznego przerodziła się w uczucie o znacznie wyższej temperaturze, czego
konkretne przejawy  były niejednokrotnie upubliczniane. Na jakiej zasadzie ludzi tak bardzo różnych(od mjulera do giertycha, od tuska do leppera)
połączyła zacietrzewiona nienawiść do tego konkretnego człowieka wyjaśnił w
zgrabnej formie jeden z blogerów salonu.24:

"[...]  Miller raczył się publicznie wyrzygać na temat PiS.  Chodzi oczywiście
o porównanie programu tej partii do NSDAP, wzmiankę o Hitlerze w kontekście
osoby Kaczyńskiego. Oczywiście tuż wcześniej, przypadkowo Giertych się
wywnętrzył o zasadzce prezesa PiS na żonę Schetyny, Schetyna zaś, czołowy
wrażliwiec naszej polityki, porównał Kaczyńskiego do białoruskiego satrapy. Jeszcze wcześniej profesor wicemarszałek skojarzył go sobie z Gomułką.  A
gdyby sięgnąć dalej w przeszłość, to pewien nobliwy humanista raczył mnie z
kolei nazwać bydłem, bo głosowałem na partię Kaczyńskiego, a nie na jego
aktualnego faworyta. Wymieniam poszczególne postaci tego chóru(daleko nie
wszystkie !) właśnie po to, żeby pokazać zdumiewającą kompatybilność ich
bluzgów, pomimo tak bardzo różnej proweniencji politycznej [...]  wspólnotę
bluzgu musi cementować coś innego, coś co oni widzą, a ja nie jestem tego w
stanie ujrzeć. Otóż tym źródłem jest lustro. Tak, wszyscy oni przeglądają się
w Kaczyńskim jak w lustrze i widzą tylko to, co widać zawsze w lustrze – widzą
siebie po prostu.  Lustro Kaczyńskiego nie jest bynajmniej krzywym
zwierciadłem, w tej sprawie nikt nie może mieć wątpliwości[...] Żaden z
polskich polityków nie jest bardziej autentyczny niż on. [...]Nikt też nie
miał i nie ma tylu potężnych wrogów, którzy przez dwadzieścia lat z górą
prześwietlili go dokumentnie i na wskroś.  Czy w tej sytuacji można się dziwić
takiemu Millerowi, Schetynie czy Giertychowi, że furia im w duszy gra?  Czy wy
sobie wyobrażacie, co oni widzą w tym lustrze? Człowiek, który dwie dekady
jest na szczycie polityki krajowej, sam był premierem, a kilku przynajmniej
wykreował, brat jest prezydentem. Polityk, któremu do szczęścia wystarcza
Polska, jak powiedział o nim pewien literat. Na polityce się nie dorobił, bo
mu na tym nie zależy. Przez te dwadzieścia lat toczono przeciwko niemu bez
liku śledztw, postępowań, procesów, sądów, komisji i zawsze w końcu
przyznawano mu sprawiedliwość. Od dwóch lat pienią się przeciwko niemu dwie
sejmowe komisje śledcze, które już same stały się pośmiewiskiem, a nie
udowodniono mu nawet brudu za paznokciem. Nie kupił sobie domu na Florydzie
ani jachtu, nie sprawił sobie limuzyny z firankami ani konta w Szwajcarii, nic
nie załatwił dla rodziny czy znajomych. Żaden trybunał mu nie jest w stanie
zarzucić podeptania demokratycznych standardów w polityce i przy sprawowaniu
urzędu. Nic nie ukradł, niczego nie sprzeniewierzył, nic sobie nie
przywłaszczył. Władzę traktuje jako narzędzie, do niczego innego jej nie
potrzebuje, wręcz gardzi jej splendorem [...] w takim właśnie lustrze
Kaczyńskiego przejrzeli się Miller, Schetyna, Giertych, Tusk, Lepper,
Niesiołowski i inni. Zobaczyli Hitlera, Łukaszenkę, Gomułkę i podobne typy. I
ja się wcale nie dziwię ich wściekłości. Oczywiście, tak solidarna nagonka nie
byłaby możliwa, gdyby nie jeszcze inna cecha wszystkich uczestników – ich
kultura nie zabrania robić takie polowania"
Całość na: http://seaman.salon24.pl/158302,lustro-kaczynskiego

Grupowym czcicielom Antypisa życzę dalszych sukcesów w wyrzygiwaniu się na
kaczorów. Jeżeli koncepcja lustra jest prawdziwa to właściwie powinienem przestać się waszym bluzgom i ujadaniu dziwić ;)
J-23

Data: 2010-02-19 19:58:50
Autor: HaMMeR
On 2010-02-19 19:27, Hans Kloss wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Panie HK.., dzieki za znakomity tekst i link.

Data: 2010-02-19 22:58:10
Autor: Adam
Jarosław Kaczyński jak lustro
-- -- -- -- -- -- -

Panie HK.., dzieki za znakomity tekst i link.
Za chwilę rzucą się tu lewacko-esbeckie hieny ze stekiem wyzwisk i pomyj.
AC

Data: 2010-02-20 10:13:35
Autor: MH
JarosławKaczyński jak lustro
> -- -- -- -- -- -- -
>
> Panie HK.., dzieki za znakomity tekst i link.
Za chwilę rzucą się tu lewacko-esbeckie hieny ze stekiem wyzwisk i pomyj.
================

Nie licz na to. To jest raczej waszą domeną ...

MH

P.S. Jak tam latorośl? Zdała do następnej klasy ??

Data: 2010-02-20 10:20:14
Autor: cytryna
> [...]
>
> Panie HK.., dzieki za znakomity tekst i link.
Za chwilę rzucą się tu lewacko-esbeckie hieny ze stekiem wyzwisk i pomyj.

SOWY pohukują na Kaczyńskich od ponad 20 lat - bez skutku. Mam nadzieję, że  w polityce będzie tak jak w 2005 roku. SOWA o tym wie i zwiera szeregi dla ratowania "honoru" czyli zrabowanych majątków i uniknięcia odpowidzialności karnej. Próżne żale panowie - tym razem koniec będzie rzeczywisty bez zmiłuj się.

--

Jarosław Kaczyński jak lustro