Jarosław Kaczyński jest chory na władzę

Data: 2010-06-10 20:33:49
Autor: boukun
Jarosław Kaczyński jest chory na władzę
Jarosław Kaczyński jest chory na władzę. Na całkowitą, absolutną władzę. Niech nikt się nie da nabrać, że się zmienił. Oczywiście, że odbiła się na nim tragedia smoleńska, bo nie ma człowieka, który byłby z betonu. Na pewno przeżył to i przeżywa, ale żądny władzy jest jeszcze bardziej - Andrzej Lepper w rozmowie z Wirtualną Polską nie szczędzi ostrych słów pod adresem swojego kontrkandydata w wyborczym wyścigu. Czy polityk skompromitowany seksaferą ma szansę na prezydenturę? Przeczytaj, jakie pomysły na swoje rządy ma kandydat Samoobrony na prezydenta.

Joanna Stanisławska: Co pan czuł, kiedy Państwowa Komisja Wyborcza początkowo odmówiła rejestracji pańskiej kandydatury w wyborach na prezydenta?

Andrzej Lepper: - Wiedziałem, że decyzja jest niesłuszna. Za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego do tej pory nie zostałem skazany. Trybunał Konstytucyjny orzekł, że art. 226 z którego mnie skazano, był w tym czasie, kiedy zapadał wyrok niezgodny z konstytucją (chodzi o wyrok z 2005 r. skazujący Leppera za znieważenie ówczesnego szefa MSZ Włodzimierza Cimoszewicza - przyp. red.). Wielokrotnie to powtarzałem, dlatego dziwię się, że do nikogo to nie dotarło. Kiedy były ochy i achy, że Leppera mamy z głowy, bo nie będzie już mógł kandydować, mówiłem: mylicie się. Wszyscy to lekceważyli, bo zajrzeli do rejestru skazanych a tam jest Lepper, więc uznali - on kłamie, pewnie znowu coś kombinuje.
Całość http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025917,title,Kaczynski-chce-wladzy-absolutnej,wid,12351196,wiadomosc.html

boukun

Data: 2010-06-10 22:17:20
Autor: Grzegorz Z.
Jarosław Kaczyński jest chory na władzę
Data: 2010-06-10 22:32:34
Autor: awe
Jarosław Kaczyński jest chory na władzę
Ten lepper - tak to sie dzieje jak zamiast pasc swinie czlowieka ubieraja w garnitur i pchaja na salony
awe

Data: 2010-06-10 22:39:05
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hurhu6$spn$1news.onet.pl...
Ten lepper - tak to sie dzieje jak zamiast pasc swinie czlowieka ubieraja w garnitur i pchaja na salony
awe

Bo tylko SBeckie świnie uzurpują sobie do tego prawo w Fundacji Batorego...
żydowski patrioto...

boukun

Data: 2010-06-11 00:48:44
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hurilc$730$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja nie jestem zydowskim patriota, ja jestem slowik
awe

Data: 2010-06-11 07:41:59
Autor: precz z gnomem
Jarosław Kaczyński jest chory na władz

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Ten lepper - tak to sie dzieje jak zamiast pasc swinie czlowieka ubieraja w garnitur i pchaja na salony

Inne świnie go potrzebowały, to wepchały go na salony, zrobiły z niego wicepremiera, pomimo, że wcześniej twierdziły, że jest ubekiem.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Jarosław Kaczyński jest chory na władzę