Jarosław Kaczyński jest chory na władzę

Data: 2010-06-10 22:32:34
Autor: awe
Jarosław Kaczyński jest chory na władzę
Ten lepper - tak to sie dzieje jak zamiast pasc swinie czlowieka ubieraja w garnitur i pchaja na salony
awe

Data: 2010-06-10 22:39:05
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hurhu6$spn$1news.onet.pl...
Ten lepper - tak to sie dzieje jak zamiast pasc swinie czlowieka ubieraja w garnitur i pchaja na salony
awe

Bo tylko SBeckie świnie uzurpują sobie do tego prawo w Fundacji Batorego...
żydowski patrioto...

boukun

Data: 2010-06-11 00:48:44
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hurilc$730$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja nie jestem zydowskim patriota, ja jestem slowik
awe

Data: 2010-06-11 07:41:59
Autor: precz z gnomem
Jarosław Kaczyński jest chory na władz

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Ten lepper - tak to sie dzieje jak zamiast pasc swinie czlowieka ubieraja w garnitur i pchaja na salony

Inne świnie go potrzebowały, to wepchały go na salony, zrobiły z niego wicepremiera, pomimo, że wcześniej twierdziły, że jest ubekiem.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Jarosław Kaczyński jest chory na władzę