Jarosław Kaczyński już obchodzi Dzień Kota? ;-)

Data: 2017-02-18 10:21:54
Autor: A. Filip
Jarosław Kaczyński już obchodzi Dzień Kota? ;-)
http://bialystok.onet.pl/jaroslaw-kaczynski-byc-moze-moje-koty-dostana-cos-nadzwyczajnego/cgtvvc4
PAP 2017-02-17 17:19
Jarosław Kaczyński: być może moje koty dostaną coś nadzwyczajnego
Być może moje koty dostaną coś nadzwyczajnego - mówi prezes PiS
Jarosław Kaczyński pytany o Światowy Dzień Kota, który obchodzony jest
17 lutego. Przyznał jednocześnie, że dopiero od dziennikarza o tym
"ważnym święcie się dowiaduje". [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-18 13:49:40
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oj nie jest ładnie nie pamietać o jedynym przyjacielu!

--
Lepudruk

Jarosław Kaczyński już obchodzi Dzień Kota? ;-)